Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כול ירידת הערך כבר ממש נמוכה,אתה יכול לעשות ביטוח צד ג שיחסוך לך עוד.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לדעתי, בסוויפט תהיה לך ירידת ערך של (בערך) 10-15, בגטס ששווה 10 תהיה לך ירידה של 3-5, אבל זו באמת ספקולציה. אל תשכח שאנחנו בסוג של בועת אשראי וכמות הרכבים החדשים עולה כל שנה, מה שאומר שגם שוק היד שניה מוצף כל שנה ביותר ויותר רכבים. טוב זה לא עושה לירידת הערך.

 

מצד אחד, ברכב זול אתה חוסך גם בירידת ערך וגם במקיף. מצד שני, חשוב לזכור שכשלא עושים מקיף יש תמיד סיכוי שלא ישאר לך כלום החל ממחר בבוקר, ואז בעצם הפסדת די הרבה.

 

השאלה היא אם שווה לך לנסוע בגטס (כיף גדול זה לא) בשביל הסיכוי לחסוך עוד כמה אלפים, ואם אתה יכול לקחת על עצמך את הסיכון להפסיד את הרכב. התשובה תלויה בך - אם ממש חשוב לך לחסוך לך על זה. אם לא, קנה סוויפט

 

גם צריכת הדלק של הגטס היא לא מוצלחת במיוחד. אם אתה נוסע הרבה הפונטו והפנדה יהיו אופציות הרבה יותר מוצלחות מהבחינה הזו.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

אם מאוד חשוב לך ירידת ערך אז יש את הטויוטה יאריס. אבל הייתי ממליץ על הסיריון לאחרים כי גם אני לא מתחבר למראה שלה. או שבאמת לך על שנתון נמוך יותר וככה תחסוך על ביטוח ותעשה רק צד ג׳, כמו שאני עושה עם סיוויק 2004.

פורסם

לצורך העניין נניח שאני מנסה למצוא את נק' האיזון באמצע: לא ירידת ערך קטסטרופלית כמו של המיטו תלתן שהיתה לי - אבל גם לא ירידת ערך של רכב שנת 2005 שעולה 10K. איזה עוד אופציות נוספות (אולי מעניינות אפילו) יש חוץ מהסוויפט?

פורסם

אולי מזדה 2. גם לא שיא העניין. תנסה ותראה מה עדיף לך.

לדעתי אתה מנסה לעשות פה אובר-אופיטימזציה. אי אפשר לדעת בדיוק כמה יעלה לך להחזיק רכב מראש, וגם שני רכבים זהים יכולים להציג עלויות שונות מאוד בלי סיבה אמיתית - תסתכל על שירשור הפוקוס גיאה שנפתח פה ממש היום.

כשאתה מחזיק רכב אתה צריך להיות מסוגל לספוג 1000-3000₪ בשנה גרועה. זה לא סוף העולם. אם זה ההבדל לך על מה שיהיה לך כיף בתקציב.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

לא יודע כמה זה ייתרום לשיקולים שלך אבל בכל זאת אגיד זאת כי למה לא בעצם?

אחותי בעלת סוזוקי סוויפט 1.5 GLS שנת 2008, היא קנתה אותה לפני שנה בדיוק ב36K עם 208,000 ק״מ על השעון, היום עם 215,000 ק״מ על השעון, מחירון משוקלל 34,240, שכן שלנו הציע לה 30K עליה, לא הסכימה כי היא לא מוכרת.

הרכב בינתיים מראה אמינות טובה, חוץ מטיפול שגרתי שעשתה לו והחלפת משולשים כתוצאה מבלאי, תקין ונוסע מעולה.

לא הייתי אומר שהיא מהנה איך היא כן יותר כיפית מהפיקנטו שלי.

היא בקושי נוסעת אז צריכת דלק לא פקטור (יוצא לה לתדלק פעם בשלושה-ארבעה שבועות בערך).

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

נראה לי שאחפש אקזמפלר טוב מתוך רשימה של מועמדים, מאשר להנעל על דגם ספציפי.

 

משתעשע עם הרעיון של TSI+DSG (איביזה, פאביה, פולו), מאיזו שנה ה DSG כבר נורמלי ולא מתפרק?

פורסם

 

אז קודם כל אשמח לשמוע האם יש דברים ספציפיים שאני צריך לשים לב אליהם בקנייה של סוזוקי סוויפט.

וגם לשמוע רעיונות לרכבים נוספים - כאשר הדגשים העיקריים הם:

  • ירידת ערך נמוכה
  • חסכונית בדלק
  • "לא רואה מוסך"

סעיפי הבונוס הם:

  • זריזות יחסית (ברור לי שזה סותר את הדרישות העיקריות - לכן הכל באופן יחסי)

 

את התשובה לשאלה שלך אתה צריך לבקש ממגדת עתידות/קוראת בקלפים/מכשפות למיניהן ועוד מרעין בישין. אף אחד לא יודע מה יקרה עוד מעט ואם באמת לא תהיה ירידת ערך. אגב רכב שנת 2010 זה כבר 6-7 שנים על הכביש, ממש לא חדש ואף אחד לא מבטיח לך חסינות מתקלות.

לא מעט רכבים שהיו נחשבים מבוקשים מאוד בעבר היום אף אחד לא מסתכל עליהם, כי שוק הרכב משתנה. שים לב שלמחיר שאתה מתכוון לשלם על רכב בן 6-7 אין ממש הבדל משמעותי מרכב משנתון מתקדם הרבה יותר/חדש מהחברה עם אחריות יבואן.

פורסם

סוזוקי סוויפט שנת 2010, בת 6-7 שנים, עולה סביב 50000 ש"ח במצב טוב עם ק"מ סביר ובלי תאונות רציניות (שגם זה, לך תדע איך תיקנו את התאונה במידה והיתה, וכמעט לכל רכב יש איזו שהיא היסטוריה) ואתה מקבל רכב יד 2 שכמובן יש לו בלאי ויש סיכוי לתקלות, לא משנה שזו סוזוקי, כל רכב מתקלקל ואם לא מנוע או גיר, אז חיישן פה, חיישן שם, מיסב, סליל הצתה, והדוגמאות עוד רבות.

עכשיו, בזירת ה"ליסינג 0 ק"מ" אני מאמין שתוכל למצוא מכונית מיני לא בהפרש גדול מהמחיר של הסוויפט.

שים לב שלפני 2010 יש לסוויפט רק 4 כוכבי בטיחות:

http://www.euroncap.com/en/ratings-rewards/latest-safety-ratings/en/results/suzuki/swift/15683

שזה גם נתון שצריך לקחת בחשבון.

עכשיו, אני לא אוהב את המכוניות של יונדאי למרות שאני בעלים של אחת כזו, אבל I20 (ואפילו I10/פיקנטו) אפשר לקבל משנתון הרבה יותר מתקדם בסביבות 50 אלף ש"ח ואתה מקבל רכב חדיש יותר עם סיכוי נמוך יותר לתקלות מאשר רכב 2010 או 2008.

לכן, לדעתי האישית אם יש לך אפשרות, לא לרדת משנתון 2013-2014.

פורסם

אבל מצד שני אתה רוצה רכב פשוט בלי טכנולוגיה שתסכן אותך במוסכים....אז אתה במלכוד :)

אם תחליט בכל זאת לקנות גיר רגיל (הבנתי שקשה לך בגלל הפקקים וזה לגיטימי לחלוטין והגיוני) פאביה/איביזה ידניות לדעתי יספקו לך גם הנאה מהנסיעה וגם צריכת דלק מעולה.

פורסם

אני פתוח לכל הרעיונות... אם אני אמצא משהו סבבה מבחינת מראה חיצוני, זריזות וגודל בסביבות ה 60K - אקנה.

כרגע אני פשוט לא מוצא משהו שכזה. כל האיביזות המאובזרות יקרות בצורה מוזרה (בהתחשב בזה שצ'מפיון עושים את המבצעי סוף שנה שלהם וחותכים מחירים).

הסתכלתי גם על פאביות - יקרות להחריד...

פורסם

נראה לי שאתה מתפזר וממש לא סגור על עצמך. אם לא הסתדרת עם הגיר הרובוטי של המיטו מי מבטיח לך שתסתדר עם הגיר הרובוטי של הסיאט/סקודה?

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית


×
×
  • תוכן חדש...