Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

במיטו זה היה ידני עם הילוך ראשון ושני זוועה (ההילוך פשוט לא נכנס, ביקשתי מהמוסך להחליף שמן גיר - אמר שאין טעם 'ככה הרכב'), לא רובוטי.

בשלוש שנים האחרונות אני נוהג על בראבו עם גיר רובוטי חד מצמדי ואני מאוד אוהב את זה (נוהג איתה במצב 'ידני' ולא העברה אוט').

התמקדתי בפונטו 80 כ"ס שנת 2005-2006, הבנתי שגם שם זה גיר רובוטי, זה אותו אחד שיש בבראבו?

עריכה אחרונה על ידי Morningstar
  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

בבראבו קוראים לו סלספיד, בפיאט קוראים לו דואלוג'יק ובלאנצ'יה, אם אינני טועה, קוראים לו סלטרוניק. - אותו גיר.

 

אני לא יודע איזה שנה הבראבו שלך ומהו רף הסטנדרטים שלך לנסיעה,

אבל הגיר הזה בעייתי בלשון המעטה.

הן מבחינת לחיות איתו ביום-יום, והן מבחינת אמינות - במיוחד בשנים האלו.

אם פונטו, לך על ידנית.

 

עריכה ראיתי שאתה מעוניין באוטומטי בלבד, ומכיוון שאתה מבלה באיילון די הרבה,

עצה שלי - לך על פלנטרי או רציף - לא רובוטי חד מצמדי, ולא רובוטי דו מצמדי.

עריכה אחרונה על ידי stum
פורסם
התמקדתי בפונטו 80 כ"ס שנת 2005-2006, הבנתי שגם שם זה גיר רובוטי, זה אותו אחד שיש בבראבו?

 

בפונטו 80 כ"ס זה גיר רציף שאין בינו לבין גיר רובוטי ולא כלום.

 

בפונטו 60 כ"ס יש גירסה עם גיר רובוטי חד מצמגי כמו בבראבו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

נחשבת לכן,אבל שוב זה רכב בן 10 כך שיכולות להיות דברים,תבדוק שיש נוזל קירור לא מים,ההגה החשמלי יכול להיות נקודת חולשה אך היום התיקון לא יקר,תבדוק שהוחלף טיימינג כי במנוע ה80 כ"ס אם היא נקרעת יש נזק למנוע בניגוד ל60 כ"ס.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

קח אותו למוסך לראות שאין משהו חריג כמו נזילות,וזהו,לקוות שיהיה טוב.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לדעתי פסלת את הגיר מוקדם מידיי,

אתה לא יכול לקבוע על עצמך אם ידני מתאים או לא שבוע אחרי שנהגת..אולי הנקודת יציאה(מישהו שיקנה את הרכב באותו מחיר בלי מאמץ) הייתה נקודת יציאה נוחה מרכב שלא בהכרח רצית.

 

בשבוע אחד של נהיגה אחרי אי-נהיגה על ידני תקופה כל העסק מרגיש לך כבד יותר ו"מציק" יותר כי אתה לא רגיל לנהיגה על ידני..בסך הכל אחרי 4 חודשים של נהיגה גם בפקקים הכי כבדים על גיר ידני אתה שוכח שאתה נוהג בפקק עם קלאצ'(אני בפקק לא מרגיש הבדל בין התגלגלות עם גיר אוטומט לבין התגלגלות עם גיר ידני).

 

בסך הכל לא מדובר בפונקציה קשה מידיי - חזרתי מטיול בבריטניה(שבה 85% מהמכוניות על הכביש עם גיר ידני) בו ראית סבתות בנות 80 נוהגות על פיאסטה ST עם גיר ידני ללא כל קושי בפקקים של שעתיים בכבישים שמקשרים את חלקי העיר(עמדתי אישית באחד כזה בגלזגו ובברגמינהם).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

הגיר במיטו מאוד מאוד קשה לתפעול, במיוחד בהילוך ראשון ושני.

הפואנטה שלי היתה שלא שאבתי שום אקסטראפאן מלנהוג בידני,

זה סתם היה 'מאמץ', והיתה לי הזדמנות לעשות Revert להחלטה, ניצלתי את ההזדמנות.

 

בסופו של יום - לא הייתי שלם עם המיטו - לא פרסמתי מודעה או משהו כי רציתי לתת צ'אנס עוד כמה חודשים.

אבל היתה הזדמנות - אז לקחתי.

 

 

ד"א

נהגתי בינתיים בפונטו 60 כ"ס - צ'יקמוק. ירדתי מהרעיון של רכב בתקציב הזה.

מוזמנים להציע הצעות לרכבים זריזים וחסכוניים עד 65K (חסם עליון מהאשה, אי אפשר לעבור אותו).

אבל אני חושב שכדאי להתמקד בשנתונים חדשים יותר, 2013 ואילך, ולא 'הרתפקה' כמו מיטו 2010.

 

מאוד רציתי את האיביזה FR בגרסאת ה 105 כ"ס, אבל הן נמכרות ב 75+

ראיתי אחת ב "ענק הרכבים", דצמבר 2014, עשתה 42K ק"מ

הם רוצים עליה 79K₪ ומנסים למכור אותה כבר שלושה חודשים,

אשמח לדעת כמה לדעתכם מגרש רכב שכזה יתגמש במחיר (בהתחשב בעובדה שכל רגע שהוא לא מוכר הוא מפסיד עוד כסף).

עריכה אחרונה על ידי Morningstar
פורסם

(אי אפשר לערוך כבר)

כמה גרוע ה DSG בשנתונים 11-13, הסיפורי זוועה מפחידים אותי, והבנתי שמ 13 הוא נהיה סביר כבר (מבחינת אמינות).

ובאופן יותר ישיר: איביזה TSI+DSG בשנתונים 13-11?

פורסם (נערך)

כיוון קצת שונה. לדעתי הרכב המושלם למי שצריך "הבראה" כלכלית:

 

מיצובישי לנסר קלאסיק 2008-9.

 

את הירידת ערך העיקרית הם כבר ספגו, ובמחיר שלהן זה מינימום עלויות אחזקה ומקסימום אמינות לשקל.

 

מה שכן, אם אתה מחפש נוחות/ביצועים/הנאה מנהיגה, האוטו לגמרי לא שם.

 

זה יביא אותך מ-A ל-B במינימום כאב ראש, אבל אל תצפה ליותר מזה.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

המצב הכלכלי שלי בסדר גמור ואני יכול להרשות לעצמי רכב נחמד ב 65K,

הסיבה שחיפשתי "הכי זול" היא שמבחינתי לנהוג בסיריון 2008 שעולה 30K מקביל ללנהוג בפיאט פונטו 60 כ"ס שעולה 5000 שקל.

אז אמרתי שאם אני כבר הולך על כיוון של לחסוך כמה שקלים עוד שנה שנתיים - אז אני כבר אלך על חסכון אמיתי.

 

אבל אחרי נהיגה היום בכמה רכבים שכאלו - אני מבין שזה לא לעניין, ולכן חזרתי לחיפוש עם התקציב המקורי שהיה לי לפני המיטו - כ 65K.

ד"א אני לא פוסל מיטו עם TCT

פורסם
(אי אפשר לערוך כבר)

כמה גרוע ה DSG בשנתונים 11-13, הסיפורי זוועה מפחידים אותי, והבנתי שמ 13 הוא נהיה סביר כבר (מבחינת אמינות).

ובאופן יותר ישיר: איביזה TSI+DSG בשנתונים 13-11?

 

הייתה לי בליסינג אחת 2014 עם תיקון שהיה צריך לעשות בגיר ב37 אלף קילומטר.

יש מצב שלא תצטרך לטפל בכלום שיקרה בגיר כן? אבל זה צ'אנס לקנות רכב שכזה במודל שהוא מחוץ לאחריות של התיבת הילוכים.

 

אם איביזה TSI מהשנים הללו היא מה שאתה מחפש מצד אחד ואמינות של הDSG מפחידה אותך...

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019


×
×
  • תוכן חדש...