ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 29.4 אלף צפיות
האם היא סבירה? מה המחלות של פיקנטו?
הודעה אחרונה מאת Casper, -
-
השאלה היא לגבי פולו שנת 2011. מאחר וקראתי כאן בפורום המון ביקורות לא טובות (בלשון המעטה) על גיר מסוג DSG, רציתי לדעת איך אפשר לדעת שזהו הגיר של הרכב?
הודעה אחרונה מאת yossil07, -
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אולי אתם זוכרים את הפוסט הקודם שלי שבו הצגתי את התלבטותי איזה רכב לקנות. אחרי המלצות מחברי הפורום החלטתי ללכת על יונדאי i20 ולאחר שיטוטים ברחבי הרשת לא הצלחתי למצוא מודעה טובה של רכב בבעלות פרטית ולכן פניתי לחברות הליסינג. קיבלתי 2 הצעות שכרגע עומדות על הפרק, שניהם של רכבים שהיו בהשכרה ביד 1 ואני אומר להיות היד ה2 - 1) יונדאי i20 משנת 2012 שחורה (הצורה הישנה), 96000 ק"מ. הרכב עבר השבחה רצינית. 2)יונדאי i20 משנת 2013 בז' מטאלי (הצורה החדשה), 98000 ק"מ. שני הרכבים לא עברו תאונות משמעותיות והמחיר של שתיהן זהה - 42K. באופן כללי הייתי מעדיף לא לקנות מהשכרה, אבל בתקציב שלי זה שני רכבים שנראים לי סבירים. השאלה שלי היא עד כמה משמעותי הקילומטר הגבוה של ה…
הודעה אחרונה מאת rolling_stony, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום האם יש בעיות מיוחדות? תודה
הודעה אחרונה מאת A900, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי, האם יש אתר דרכו אני יכול להבין מה האפשרויות שלי עם תקציב של כ- 2500 ש"ח בליסינג תפעולי ממקום העבודה? אני יודע שאנחנו עובדים עם מספר חברות ליסינג, אך באתרים לא ניתן לקבל את הפרטים אלא רק בפניה לחברה. האם אפשר בכל זאת לראות את הנתון (גם אם לא ב-100% מדוייק) באתר אחר? היום יש לי אוקטביה, אבל חשבתי לקחת רכב "צעיר" יותר
הודעה אחרונה מאת yuval1111, -
-
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ואם לא, בחיפוש זריז בפורום ראיתי שהמליצו לבדוק בדינמומטר ברעננה, עדיין מומלץ?
הודעה אחרונה מאת asypeer, -
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היי, חושב הרבה על הג'וק, הבנתי שהגרסא הרגילה מרגישה קצת חלשה אז אני מסתכל יותר על גרסאת הטורבו יש המלצות? כדאי? להמנע? נסיון אישי? ואיך הטיפולים של ניסאן? גם על זה שמעתי המון לכאן ולכאן תודה.
הודעה אחרונה מאת VanNistelroy, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 886 צפיות
שלום, אשמח לעזרה! אני מחפש רכב משפחתי אוטומטי אךבתקציב עד 40-45,000 ש"ח הרכב יהיה לצרכים של נסיעות בתוך העיר במשך השבוע אבל גם שתהיה נוחות לנסיעות ארוכות עם האישה ו-2 תינוקות אם לטיולים או כשצריך מדי פעם. איזה רכבים טובים ומומלצים אני יכול למצוא במחיר הזה?
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 10.7 אלף צפיות
שלום אנשים, איך ניתן לברר את היסטורית הבעלות של רכב? בבדיקה של היסטורית הרכב ברישיומט הנתונים הם מאוד כלליים... למשל: בעלים קודמים - "חברה" איזו חברה? זה יכול להיות ליסינג מימוני שהבעלים הם החברה המממנת (בנק). אולי ליסינג תפעולי שהבעלים הם החברה עצמה. אולי בכלל חברת השכרת רכב. בקיצור... לא מאוד מועיל. יש דרך לקבל מידע יותר מפורט? תודה אנשים.
הודעה אחרונה מאת בוני03, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
מוצע ב-135K. מישהו מכיר, מה ההבדל מה-1.6? תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 9 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, ראיתי כי קל אוטו מפרסמים את שיטת חצי רכב בה משלמים על רנו פלואנס 2013 658 ש"ח לחודש (משוקלל: מקדמה + תשלום חודשי) ומקבלים את הרכב ל3 שנים. לפי החישוב הזה העסקה נשמעת לי מאוד משתלמת לקבל רכב יחסית חדש ולשלם רק עבור הירידת ערך 7900 ש"ח בשנה. בלי התחייבות. אמנם הטיפולים הטסטים עלי אבל עדין נראה לי שכל רכב בשנה כזו שאני אקנה יספוג ירידת ערך דומה כל שנה בשנים הראשונות. מישהו בדק את זה? האם אני צריך לקחת עלויות נוספות שלא מופיעות בפרסומים?
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
- 3 תגובות
- 678 צפיות
שלום לכולם אני מחפש רכב לעצמי בתקציב של עד 45K. הרכב ישמש לנסיעות לעבודה בתוך העיר, ו1-3 פעמים בשבוע יצא מהעיר. רצוי לא משפחתית מאחר ואני רווק. תנו רעיונות.
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
היא מלוקקת ונראית כמו חדשה, רוצה לקחת לבדיקה בשישי, הבעיה היא שאני מבין שיש לה בעיה של צריכת דלק גבוה... הייתי מבין אם זה היה 1 ל13 אבל 1ל11 בנסיעה בינערונית רגועה? לזה אני אמור לצפות?
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אהלן. אני רואה כל מיני אתרים כמו.motodeal,carcost ודומיהם עם הצעות לגבי ליסינג פרטי. ברור לי כמובן שאני לא מרוויח מהסיפור אבל בהנחה שהתנאים קורצים לי , איך אני מבצע את החישוב הנכון של כמה עולה לי הנוחות הזאת? ניקח לדוגמא את היונדאי i20 מחירה חדשה יד ראשונה 103500 מהיבואן מהליסינג הפרטי למשל במוטו דיל אני רואה את העסקה הבאה מקדמה של 9900 תשלום חודשי של 1160 כפול 30 עד כאן יוצא לנו 44700 אם ארצה לקנות את האוטו בסוף השלוש שנים אני צריך להוסיף עוד 57960 סהכ 102660. זה תכלס מה ששילמתי על הרכב, עכשיו השאלה היא האם ההפסד שלי הוא מכך שאני יד שניה מליסינג בסוף התקופה? ואז זה הפסד של 12-15 אחוז? איך אני מחשב הפסד עם אני ממשיך עם רכב אחר אחרי של…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 15 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
הי לכולם, אני מחפש רכב משנתון 2011 וצפונה, בתקציב של עד 50K (בהחלט אפשר פחות). הרכב מיועד לנסיעות יומיומיות של כ-70 ק"מ ביום, עם גיחות ארוכות יותר בסופי שבוע, וצריך להכיל 2 מבוגרים ו-3 ילדים צעירים בנוחות יחסית (מעריך כ-20K שנתי). הקריטריונים שחשובים לי (בסדר הזה): 1. אמינות מכנית (מעדיף להימנע מרכבים עם תקלות יקרות ידועות כמו כשלים בגיר) 2. חסכון (צריכת דלק, חלפים, תיקונים, ביטוח) 3. התנהגות כביש ונוחות נסיעה 4. ביצועים (לא מחפש רכב ספורטיבי בהכרח, אבל גם לא עגלה מקרטעת) עד עכשי והסתכלתי לכיוון של: 1. סקודה אוקטביה\ראפיד - הכל נשמע מצוין למעט בעיית האמינות בקלאצ' ומחיר הביטוח 2. רנו פלואנס דיזל - היתה לי כזו ונהניתי ממנה מאוד, אבל ישנה שאלת האמי…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 719 צפיות
שלום, מדבור על יונאי I20 רכב מודל 2011, הכל יצא בסדר מלבד 2 דברים שקצת מפחידים אותי: ליקויים בעלי משמעות נמוכה - תיקוני מרכב וצבע, פגיעה / כיפוף קורה רוחב קידמית. ליקויים בעלי משמעות שולית - לחיצות פח ופגמים בצבע, חסר מגן תחתון מנוע. מה אומרים, האם הרכב עבר תאונה רצינית או שמדובר על דברים שאינם אמורים לעצור אותי מקניית הרכב? בעיקר מה שאני לא סגור לגביו זה כיפוף קורה רוחב קידמית, האם רציני או באמת בעל משמעות נמוכה כמו שכתוב בטופס הבדיקה?
הודעה אחרונה מאת ronaldo17, -
-
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום. בעיקבות המלצתכם קניתי לפני שלוש שנים טיוטה יאריס 2007 רובוטית ואני מרוצה ממנה מאוד. מעט דברים שהפריעו לי בה, זה התיבה הרובוטית והחשש שאם משהו במנגנון הרובוטי מפסיק לעבוד זה טיפול יקר מאוד. עכשיו אני מעוניין להתחדש ברכב חדש כשחשובים לי חיסכון בדלק אמין מאוד וסחירות תקציב בין 60 ל 80 אלף וההתלבטות היא בין יאריס 2013 \ יאריס היברידית 2013 בקטגוריית הקטנות [כשאני אוהב את הצריכת דלק ופוחד מקפיצות בנהיגה והאצה איטית] קורולה 2013 \ סקודה אוקטיבה 2013 האם יש מומלץ אחר? האם יש שנתון בעייתי לאחד מהרכבים שציינתי?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 14 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
צריך חוות דעת מקצועית על הרכב בכל הפרמטרים הבאים: אמינות, נוחות, מנוע, גיר, צריכת דלק, שמירת ערך,מחיר טסט שנתי, עלות טיפולים. חיפשתי שירשורים על הרכב פה בפורום ולא מצאתי. מדובר על הונדה סיוויק גרסת האצ'בק מנוע 1.8,אוטומט. ומה ההבדל בין הגרסאות? תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 748 צפיות
זו הקנייה הראשונה שלי של רכב חשוב לי שיהיה כמה שיותר אמין לטווח ארוך וחסכוני בדלק - נוחות ומרחב פחות קריטי אבל מותאם לבין עירוני {נסיעות מאזור יבנה לירושלים/נס ציונה/ ראש העין} כרגע התמקדתי על ספלאש ידני, דייהטסו סיריון - אשמח לחלופות וגם לחוות דעת על רכבים של 1 ליטר כמו סיטרואן C1 וכו' - יכול להתאים או שבכלל לא? למען האמת כמעט שסגרתי רכישה היום והיא התבטלה בגלל הבדיקה - מצאו פגיעה קלה בשאסי ללא נזק בטיחותי/ביצועי לרכב - המחיר היה 32,500 לספלאש ידני 2013 עם 56 קילומטרז' שזה הוזלה די משמעותית - שווה בכל זאת? תודה רבה רבה על כל עצה שתבוא!!
הודעה אחרונה מאת oryo, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום רב ותודה מראש על העזרה. ברצוני לרכוש רכב משומש מאדם פרטי, בפניי מספר אופציות שאספתי למולי. מתוך חוסר ניסיון מוחלט בנושא, ערכתי חיפוש מעמיק ברשת אחר מדריכים לרכישת רכב משומש, זאת במטרה להבין כיצד אני מבטיח שהרכישה הזאת תהיה בטוחה כמה שאפשר, ולא "חתול בשק". לאחר שהתקשרתי למספר אנשים שמציעים את רכבם למכירה, אני ממש בשלב שבו עליי ללכת לראות את הרכב בעיניי, ועדיין איני מרגיש בטוח לגבי אילו פרטים עליי לבקש מהמוכר (שלו ושל הרכב) וכיצד עליי לפעול מולו. למשל, על אילו טפסים אני אמור להחתים אותו לפני בדיקת הרכב? האם אני זה שלוקח את הרכב לבדיקה? הוא בא איתי? עליי להחתים אותו על משהו לפני הבדיקה? במידה ולקחתי את הרכב לבדיקה ומצאתי כי הרכב תקין, אני צריך להחתים אותו…
הודעה אחרונה מאת eli1801, -
- 7 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
אני רוצה להחליף את הרכב ומתלבט בין סובארו אימפרזה לפורד פוקוס (מודל 2014). עד היום נהגתי על סוזוקי ככה שלא מכיר את חוויות הנהיגה בשתיהן, איזה דגם יותר חסכוני, יותר יציב על הכביש ונוח לנהיגה? מאחר ואני זקוק למימון ,ראיתי כאן https://www.bankhapoalim.co.il/wps/portal/PoalimPrivate/products?WCM_GLOBAL_CONTEXT=Poalim%20-%20Content/poalimsite/sitearea_maintabs/sitearea_motsarimvesirutim/sitearea_halvaotshrai/mimunlerechev/kaloto שהבנק שלי מציע הלוואה לרכב יד שנייה בתנאים די נוחים (60 תשלומים, ריבית פריים + 0.5) לרכבים שנקנים דרך קל אוטו..האם בהכרח מדובר ברכבים במצב לא טוב, המחיר הוא אטרקיבי אבל אני מפחד לקנות אוטו שיבלה יותר במוסך מאשר אצלי. אשמח לשמוע ממישהו שקנה רכב מחברת …
הודעה אחרונה מאת Yuval Sabag, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום חברים יקרים. אני רוצה לקנות לבת זוגתי רכב נחמד לא יקר , חסכוני מבחינת דלק, ותחזוקה. אשמח לשמוע חוות דעת לגבי suzuki ignis 2006. ואם יש משהו אחר להציע בקטגורית המחירים שדומה לסוזוקי אשמח גם כן לשמוע. תודה לכל העוזרים ושיהיה לכולם סוף שבוע מצויין.
הודעה אחרונה מאת dr6633, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 601 צפיות
שלום, אני מחפש רכב משפחתי אך התקציב שלי מוגבל עד 40-45,000 ש"ח איזה רכבים טובים ומומלצים אני יכול למצוא במחיר הזה?
הודעה אחרונה מאת Ariel_t, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 27.3 אלף צפיות
הנירו קטנה יותר אבל היברידית ורכב חדש בשוק. הספורטאז' כולם יודעים. מערכות הבטיחות מבחינתי חשובות ובשתיהן המצב טוב. הספורטאז' גבוה יותר שזה פופולרי אצלנו אבל מושבי הנוסעים דווקא נמוכים... המחיר לגרסת אורבאן זהה. ההפיתוי הוא ללכת על ההיברידי אבל ההרגשה שלמשפחה של 5 יהיה קצת קטן . בנוסף מעדיף רכב בלי שום התקנות מקומיות, ניסיון גרוע כבר היה לי מזה. נסועה 20000 בערך. מבין השנים הנירו חדש בשכונה וטרם מוכר אך אשמח לכל עצה.
הודעה אחרונה מאת itaysamurai, -
-
רכב למטרת עבודה
מאת GOLUM- 5 תגובות
- 735 צפיות
שלום לכולם, אני מתעסק במכונאות צמ"ה,ואני מעונין ברכישת רכב, טנדר לא כ"כ בא בחשבון משום בעיה תקציבית, חשבתי ללכת על משהו ממשפחת הפיאט,פיורינו, דובלו, והקובו, רציתי לדעת איזה מהם עדיפה מבחינת גודל,ביצועים ותקלות אם יש , התקציב שלי הוא גג עד 50K, אשמח לתגובות .
הודעה אחרונה מאת rolling_stony, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום שוב! אחרי שירדנו מאופציית הדיזל והחלטנו על התצורה של הרכב, נשמח לקבל הכוונה והמחצה בין הרכבים בתקציב הנ''ל 1. טויוטה קורולה החדשה(2013-2014) 2. קיה פורטה 2013-2014 3.יונדאי i35 2014 הרכב אמור לנסוע כ 25000 ק''מ בשנה חשוב לנו: מרווח פנים ותא מטען גדול צריכת דלק ותחזוקה סבירים אמינות אשמח להכוונה
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
היי כולם, לפני חודשיים עשיתי הזמנה של האופל מהסוכנות, האוטו נורא מדבר אליי מבחינת היופי וחיצוניות שלה, ואני תמיד מקשיב רק לעצמי ולא לאף אחד גם אם כולם יגידו שאני עושה טעות, אבל הפעם אני חורג, אני שוקל לבטל את ההזמנה, אני אמור לשלם להם עד סוף החודש, במשך חודשיים אני רק קורא על הרכב, מבחני דרכים חוות דעת ועוד, וכמובן שלא כולם באותה הדעה, אני חולה על רכבים שנראים ככה ומת על פוזה, כזה אני, בשנת 2011 הוצאתי שירוקו מהחברה ובשנת 2014 את הלאון fr, אני באמת בהתלבטות רצינית, ומבקש באמת ממי שמבין שיתן החלטה אם לבטל או ללכת עם זה, תודה וסליחה על החפירה
הודעה אחרונה מאת eizo, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
יש טסט לשנה, ידני. רציתי לדעת מה אתם חושבים על כזה רכב ב26K שקל, שווה? רצו בהתחלה 36. ד"א זה מטרייד מוביל. שאלה נוספת- האם רכבים מטריידמוביל הם באמת ידיים פרטיות נחשבות. כלומר הסוכן אמר לי שזה יד ראשונה פרטי ואני אהיה יד שניה פרטית זה הגיוני?
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
- 5 תגובות
- 826 צפיות
יש ברשותי הונדה סיווויק 1.6 2005 עם 150 קילומטראז.. מה עדיף לנסוע עד שתמות 5-7 שנים - מצב מכאני מצויין... או לעשות טריידאין שאני אקבל עליה סביבות ה20 ואת השאר בפריסה לתשלומים (אוטו עד 105 אלף) הלוואה מהבנק.. ולשלם כל חודש בין 1000 ל2000 ש"ח..
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לרכוש Seat Leon Cupra חדשה ויש לי מספר שאלות ואשמח לעזרתכם... 1. האם יש הבדל משמעותי בין גרסת ה- 3 דלתות לבין ה- 5 דלתות (למעט ההפרש במחיר)? 2. האם התוספת לכיסאות ה- Bucket של כ- 10Kשח מוצדקת? 3. למיטב הבנתי יש אפשרות לגיר ידני וגיר אוטומטי עם העברת הילוכים מההגה, אני אישית אוהב ידני אך בת זוגתי לא תוכל לנהוג עליה (יש ברשותה רישיון אוטומט בלבד) האם כדאי לקחת אותה עם האוטומטי (מה החסרונות שלו לעומת הידני)? 4. אני שוקל לקחת את הרכב במימון חלקי/מלא במקום לשלם במזומן, מישהו מכיר את האפשרויות בנושא (רוצה לעשות קצת שיעורי בית לפני שאני ניגש לסוכן)? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת shandor, -
-
מי מחובר 4 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 203 אורחים (הצג רשימה מלאה)
