Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נזילת שמן גיר c3 פיקאסו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

החלטתי שאני רוצה לקנות סיטרואן סי 3 פיקאסו 1.6 דיזל שנת2013 רובוטית מצמד אחד 110,000 קילומטר קיבלתי עליו המון מחמאות

ניגשתי לכמה חברות ואוטו סנטר היו הכי זולים

אתמול לקחתי את הרכב לבדיקה ואמרו לי שהמנוע במצב מאוד טוב אבל יש בעיה בגיר

1. התושבת גיר פגומה

1. יש נזילה מהגיר

זה מאוד הלחיץ אותי כי כול בעיה עם הגיר זה יכול להיות לי הוצאה מטורפת..

חשוב לציין שמרגישים את המעבר הילוכים ממש חזק בין ראשון לשני ובין ניוטרל לראשוו

אני יודע מה זה גיר רובוטי עם מצמד אחד אבל שמה זה היה קצת מוגזם.. אולי זה מסמן שהקלאצ' עומד להיגמר?

עוד משהו אחד הנוזל קירור היה בצבע חום!! ובבדיקה אמרו שממש לא החזיקו את הרכב בטיפולים טובים ובזמן.. (עוד נקודה לפחד)

אשמח לשמוע מכם עצות וחוות דעת על הכול

תודה רבה!

אני מצרף תמונה של הבדיקה למי שירצה להסתכלfab804ae170faa313bbc4959712bd411.jpg.

פורסם

נוזל קירור בצבע חום זה תקין, את הגיר לא מכיר.

 

בגדול נראה רכב מוזנח, הייתי מחפש אחד אחר.

 

 

  • חודש מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...