Jump to content

hercol

  • פרסום הודעות

    24
  • תאריך הצטרפות

מוניטין

1 נייטרלי

אודות hercol

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. תודה על התשובות המהירות. ממה שהבנתי מכם השמן הוא מינרלי, אשמח אם תעזרו לי בכמה דברים שמטרידים אותי, לרכב יש אכילת שמן קלה (ליטר שמן כל 5000 ק"מ), האם אני יכול להוסיף שמן 10W40 חצי סינטטי על השמן הזה? והאם כדאי בטיפול הבא לעבור לשמן סינטטי מלא?
  2. האם השמן הזה הוא סינטטי או חצי סינטטי? והאם הוא מתאים לקורולה שנת 97 עם 130000 ק"מ?
  3. שלום לכם: אני מחפש סאב וופר למערכת שיש לי כרגע ברכב. נתוני המערכת: מערכת- Pioneer DEH2150UB מגבר- Boss cx600 רמקולים קדמיים- JBL GTO6507 רמקולים אחוריים- JBL GT5650C עד עכשיו היה לי סאב של JBL GT51204BR אשר נתתי אותו לאחי כי אני הרגשתי שאני לא מנצל אותו כמו שצריך,לכן אני צריך סאב שיתחבר למערכת שקיימת ללא הוצאות נוספות. תקציב: 500 ש"ח (בלי תיבה)
  4. היה לי אותו מקרה שחשדתי ששכן עשה לי את זה, רוקנתי לתוך הצמיג ספריי לתיקון פנצ'רים והיום שנתיים אחרי לא היה לי שום איבוד אויר בגלגל.
  5. עדכון בעיית הטורים תוקנה הבעיה הייתה במנוע צעדים דפוק אשר הוחלף. הבעיה של החום מנוע עדיין נשארה, בבדיקה עם מכשיר דיאגנוסטיקה רואים שהמאווררים נכנסים לפעולה ב-106 מעלות (המחוג של השעון חום עומד על 3/4 ) היונית אשר מפעיל את המאווררים נמצא על הראש מנוע מצד ימין ( תמונה מצורפת) האם חום מנוע זה תקין? או שצריך לעשות משהו? Uploaded with ImageShack.us
  6. הטרמוסטט עובד יפה כש חום המנוע מגיע לחצי הטרמוסטט נפתח, היונית נמצא על הראש מנוע מצד ימין.
  7. שלום, לפני כמה ימים קניתי מיצובישי כריזמה ידנית ויש כמה בעיות שהייתי רוצה להתייעץ איתכם. הבעיה הראשונה הייתה שהמאוררים לא נהיו כנסים לפעולה בכלל אחרי בדיקה קטנה התברר לי שיוניט חום מנוע אשר מפעיל את המאוררים לא תקין אחרי החלפת היונית המאוררים אכן עובדים, אך מאוחר מדי רק כשמחוג החום מגיע ל3/4 המאוררים מתחילים לעבוד. הבעיה השניה היא כאשר אני מניע את הרכב כשהמנוע קר (אחרי לילה או כמה שעות שהאוטו עמד) הטורים עומדים על 800-900 סל"ד ולא עולים, אך כש המנוע מתחיל קצת להתחמם הטורים עולים בהדרגה לסביבות ה1800-2000 סל"ד ונשאר שם, ניסיתי להעביר לניוטרל באמצע נסיעה ושמתי לב שהטורים עולים ויורדים בצורה
  8. בזמן האחרון אני מרגיש שהאוטו פחות סוחב מבעבר, ויש רעידות קלות כאשר האוטו עומד ברמזור בהילוך (כשהמנוע כבר חם). נזכרתי שלא מזמן ראיתי הודעה פה בפורום איך לבצע דיאגנוסטיקה לרכב שלי בעזרת קיצור שתי חיבורים בשקע הדיאגנוסטיקה, אחרי חיפוש קצר מצאתי את ההודעה אשר מפרט איך לבצע זאת. והנה התוצאות: 14Ignition No IGF signal to ECU for 4 consecutive IGT signal during engine running Open/short in IGF/IGT signal from igniter to ECU Igniter malfunction ECU 24Intake Air Temp sensor no signal at THA Intake air temp sensor ECU תוכלו בבקשה להגיד לי מה אומר כל תקלה ואיך יש לתקן או
  9. פרק 2 http://www.videobb.com/video/x4WCZghJpy6m
  10. עדכון לגבי המצב: לאחר בדיקה של הציריות אכן יש חופש בשתי הציריות בחיבור לגיר, לדברי המוסכניק שלי יכול להיות שהחלפת הציריות לא תעזור לרעידות כי יש מצבים שהבעיה בגיר עצמו ורק החלפה או שיפוץ של הגיר יעזור . יבגני אני אשמח לדעת באיזה צורה הצלחתה לתקן את הרעידות אצלך ברכב.
  11. היום הרמתי את הרכב על ג'ק ובדקתי תפוחי הגה אין חופש, גומיות של הציריות תקינות. שמן הגה כוח לא חסר . מחר אני אנסה להחליף את הצמיגים שלי בשל הרכב של חבר שלי ולבדוק אם הרעידות עדיין מופיעות.
  12. רעש של מנוע חשמלי מעיד על הסטארטר שסיים את חייו.
×
×
  • Create New...