ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן שבוע טוב. מתלבטים(המשפחה) בין הסוזוקי קרוסאובר אוטומט 4×2 במחיר של 117 אלף. לבין הויטרה במחיר של 120 אלף. לפי חיפוש בגוגל הויטרה והקרוסאובר אמורים להגיע במנועים 1.4 ו1.0 טורבו, אז מתלבטים בגלל המנועים אם זה שווה ללכת על המנוע הישן 1600 סמ"ק ולא לחכות למנועים של הטורבו. מה אומרים על הקרוסאובר ועל הויטרה למי שיש? יש לציין שהנסיעות יהיו בעיקר עירוניות ולפעמים בין עירוניות. מחפשים גיפון יחסית חסכוני שמשולב יעשה 1ל13 בערך וטיפולים וחלפים זולים יחסית. ושיהיה קרוסאובר אוטומט בלבד. התעניינו גם בקפאצור אבל בגלל הגיר הרובוטי ירדנו מזה. אם יש אלטרנטיבות אחרות נשמח לשמוע. יש לציין שלא מחפשים רכב משפחתי בסגנון i25 אלא מחפשים קרוסאובר.
הודעה אחרונה מאת Nadav1980, -
-
- 2 תגובות
- 724 צפיות
איזה רכב יותר טוב מבין השלושה? מדובר על שנים 2008-2009 , חשוב לי אמינות , אחזקה לא יקרה ,שיהיה חזק ושלא יגמור אותי בדלק
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
- 4 תגובות
- 909 צפיות
אני מחפש רכב אוטומט בתקציב של 40 אלף, חשובה לי מאוד האמינות. לא מתכוון לנסוע יותר מ10K בשנה. הציעו לי בקרסו ניסן מיקרה שנת 2013, יד1 מליסינג, עשתה 80K קילומטר במחיר של 42K שח. בנוסף הבטיחו אחריות מלאה לשנה ועוד שנה לאחריות מנוע וגיר. הבדיקה שהם הראו לי יותר טובה מבדיקה של פרארי שנת 2017, הכל תקין , פרט אולי לאיזה תיקון צבע ופח שנעשה. בכל מקרה לא התכוונתי לסמוך על הבדיקה שלהם, השאלה האם שווה להיכנס לסיפור הזה עם 80K קילומטר שנעשו בליסינג? יש סיכוי שמיד פרטית אני יכול להתקרב למחיר הזה? אם אני רוצה לקנות מיד פרטית באזור ה40K שח זה אומר לרדת כמה שנתונים למטה.
הודעה אחרונה מאת סומכוס, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 27 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
אהלן! צריך את עזרתכם, כי יש יותר מידי אופציות ואני מתקשה להתמקד. אני ואישתי רוצים להחליף את הג'ימיני שהיא נוהגת עליו ברכב 4x4 חדש. היא עושה הרבה נסיעות ארוכות ומתישהו בתקופת החיים של הרכב יגיעו ילדים... אז הוא צריך להיות כמה שיותר בטיחותי וחסכוני. כמו כן, מכיוון שזהירות זה לא הצד החזק שלה, עדיף גם כמה שיותר מערכות בטיחות יש הרבה מאוד רכבים בקטגוריה וסביבתה. הזול מבינהם שעונה על הדרישות לדעתי הוא הסוזוקי ויטארה 4x4 שמגיע עם מובילאיי, חיישנים קדמיים ואחוריים, פנסי לד קדמיים ושלל אביזרים נוספים במחיר של 135 אלף. קצת פשוט, אבל נשמע מאוד משתלם. אחרים שהסתכלתי עליהם הם: טויוטה ראב4, מאזדה CX5, מצובישי אאוטלנדר, סובארו פורסטר, ניסאן אקס טרייל (קצת גדול ול…
הודעה אחרונה מאת Bull-81, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב מנהלים: * מרווח - גם לנהג, וגם בשביל 3 כסאות ילדים / בוסטרים מאחורה * חסכוני - גם אמין וגם חסכוני (יחסית לרכב בקטגוריה הזו) בצריכת הדלק * עלות 40-70k * שנה: איזור 2011 שוקל: מאזדה 6, סקודה סופרב, סובארו B4 ואולי אפילו פורד מונדיאו (למרות צריכת הדלק שהבנתי היא פחות טובה ושוק לא טוב) מחפש המלצות, בעיקר מהכיוון של אמינות וצריכת דלק. גם רכבים שלא רשמתי ומתאימים באים בחשבון. תודה
הודעה אחרונה מאת save, -
-
בעלות נוכחית- זוג רוסים מבוגר לשנה (לא זז מהמחיר שקל, לא ניסיתי אפילו- 11.5K) בעלות קודמת- מבוגר רוסי 14 שנה. (טיפל באוטו במוסך בראשון- [אני גר בראשון ויכול להגיע למוסך דרך הזוג} מה עלי לדעת ברכישת רכב בן 15 שנה?
הודעה אחרונה מאת rolling_stony, -
שלום צריך להגיד שלום ללאון האהובה שלי ששירתה אותי בנאמנות 6 שנים (וגם קיבלה המון אהבה ..). עקב שינויים במקום העבודה אני נאלץ לחזור לליסינג (צפוי 35-40K ק"מ בשנה ). רוב הנסיעה תיהיה צפונה בכביש החוף - שיוט על 100-130 . יש לי המון אפשרויות לבחירת רכב, רובן "אפורות" מאוד. יחידה שנראת לי כמחליפה ראוייה ללאון היא האוקטביה (ולחשוב שעד לפני שבועיים חשבתי לשדרג את הלאון ל G37:cry: מבציר 2012). האוקטביה מופיעה בכל שלל הרמות והמנועים ולכן שמתי עיין על דגמים ה 1.8 ו 1.4 ברמת הגימור הגבוהה . הסתכלתי על הנתונים של המנוע והמומנט זהה בשניהן , ל1.8 יתרון של 30כ"ס . כמה באמת ה 30כ"ס האלו באמת משפיעים? מישהו היתנסה באוקטביות החדשות שיכול לשפוך עוד קצת אור ? העלויות שו…
הודעה אחרונה מאת mavric, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי מחפש רכב לאדם מאד גדול 130 קילו, גובה 1.88 הרכב צריך להיות נוח וגבוה מעל הכביש , לא דיזל. עדיפות לתיבה אוטומטית (לא רובוטית) עם מנוע של עד 1.6 סמ"ק חשבנו לכיוון של סיטרואן פיקאסו C4 בין השנים 10-12, פ'זו 5008 , האם ישנם דגמים טובים יותר? הכי חשוב שהרכב יהיה אמין ויראה כמה שפחות מוסך.. תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום, לאחרי אינספור קריאות של פוסטים ישנים אשמח לקבל את עזרתכם. אני מחפש רכב סופרמיני לנסיעות יומיומיות עם נסיעות בינעירוניות אחת לשבוע. עד כה עשיתי 2 נסיעות מבחן: אחת בפג'ו 208 והשניה במאזדה 2 בשביל להתרשם ולקבל כיוון. התקציב שפחות או יותר הקצבתי הוא 85 אלף, אך אם יש דגם מצוין אוכל מעט להתגמש. חשבתי ללכת על דיל של 0 ק"מ, מאחר וראיתי דגמים כמו הפג'ו המאובזר ב-85 אלף שנשמע אטרקטיבי, אך לא פוסל יד 2. בתקציב הזה פסלתי את האיביזה בגלל הגיר הבעייתי והעיצוב שעומד להתחלף במהלך השנה ופסלתי את הרנו קליו בגלל שפחות אהבתי את איכות החומרים. הפאביה נראית נהדר אבל הגיר והשנתיים אחריות קצת מרתיעים. אשמח לשמוע מכם אם יש עוד דגמים ששווה לי לקחת בחש…
הודעה אחרונה מאת Nadav1980, -
-
- 1 תגובות
- 543 צפיות
הי חברים, אני בין עבודות לזמן לא ידוע מחפשים לקנות רכב שני (יש רכב אחד, סובארו פורסטר, נשמש בו שנצטרך להיות בהרכב מלא 5 אנשים) תקציב עד 40K מרווח יחסית לטובת למרחקים קצרים- הסעות לילדים (3) כולל בוסטרים-סכ"ה 4 אנשים. חסכוני במרחקים ארוכים -לאדם בודד ושיימכר מהר בשאיפה שאחזור לשוק העבודה יהיה עם רכב מהעבודה בעבר היה לי סקודה פביה הייתי סופר מרוצה- מתאים בגודל ובטיחותי- אבל היה קשה למכור- ייתכן כי הוא היה ידני. אז מה אתם אומרים??? מה כדאי??? המון תודה מראש ליועצים!!! רוני.
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים אני רוצה לרכוש במוו 135 שנת 2013/2014 קודם כל מה דעתכם על האוטו ? מחפש רכב ספורטיבי ומשפחתי בתקציב של 180-190K כרגע מכרתי S3 2014. איך הבמוו בהשוואה אליה בפרמטרים של נהיגה ביצועים נוחות ויוקרה? וכמובן איך היא בהשוואה של טיפולים ותחזוקה שוטפת?
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 562 צפיות
סטודנט מחפש רכב בתקציב נמוך(עד 10Kׂ) הייתי רוצה שיחזיק שנה-שנה וחצי ללא הפתעות יקרות מידי. עכשיו אני יודע שהכל תלוי במצב הרכב- אבל יש דגמים שכנראה פחות טובים(אבאו, נובירה) הרכב מיועד לנסוע כ400 ק"מ בשבוע. (כך שאם הוא חסכוני זה בהחלט בונוס) אתמול הסתכלתי על פוקוס ידנית(01) שנחטפה לי מתחת לאף- כי המוכר לא היה בטוח אם אני בא(אע"פ שאמרתי לו שעה לפני שאני עולה על האוטובוס) איך הגולף 1.6 ידנית שנת 2002? איך הפולו 1.4 ידנית שנת 2003? איך האלמרה 1.6 שנת 99? (אוטומט) עוד רעיונות? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
אהלן, אני מתכנן לקנות RANGR ROVER 2015 בגרמניה ולהשתמש בו ברומניה. אני מחפש המלצות לעיר/אזור שיש בו הרבה מגרשי מכוניות רציניים עם רכבים כמו רנג' רובר כדי להגיע לשם לכמה ימים, לבדוק כמה רכבים ולקנות. אני אשמח לקבל מכם המלצות לאזורים כאלו/ לוחות רכב/ כל דבר רלוונטי וגם מידע אחר בנוגע לניירת, תהליך רכישה וכל דבר אחר שקשור. תודה, בר.
הודעה אחרונה מאת שי, -
-
- 0 תגובות
- 456 צפיות
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?354586-%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%96%D7%90%D7%AA-%D7%91%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%95-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA
הודעה אחרונה מאת iceco, -
- 7 תגובות
- 990 צפיות
צריך עזרה מתלבט בין ניסן טידה/נוט פלואנס 2000 סמ"ק מזדה 3 פתוח להצעות נוספות אשמח לעזרתכם.. חשוב לי מאד אמינות וגם שתהיה נסיעה סבירה
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש לקנות רכב שני שישמש בעיקר לנסיעה לעבודה (30~ ק"מ כיוון) ומדי פעם לנסיעות קצרות בעיר, עד 50K ש"ח. יש לי היום קליאו 2011 ידנית ואני מחליף אותה משתי סיבות עיקריות - צריך להחליף לאוטומט, ומרגיש שהמנוע (1100 סמ"ק) קצת חלש ורועש, חוץ מזה הוא מצויין. אני מחפש סופר מיני (כמו יאריס, פאביה, מאזדה 2 וכו') ולא מיני (אלטו, פיקאנטו, i10 וכו'). פרמטרים לפי סדר עדיפות: - אמין - שנתון 2011 ומעלה - מהנה לנהיגה - חסכוני בעיקרון די התמקדתי באיביזה, אבל ה-DSG קצת מרתיע אותי וגם די קשה למצוא איביזה במצב טוב שהיא לא סטיישן, אז אשמח לשמוע המלצות. תודה וגמר חתימה טובה! טל
הודעה אחרונה מאת tal_, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שלום לכולם. אבא שלי מחפש רכב משפחתי אמין, חסכוני (נוסע כ 25,000 ק"מ בשנה, כ85% בינעירוני) ומרווח (בדרך כלל נוסע לבד אבל לא אוהב את התחושה של קופסה קטנה - ה sx4 שהייתה לו הרגישה לו גבולית מבחינת המרחב הפנימי) מייד חשבתי על פלואנס/מגאן דיזל, רכבים חסכוניים למדי. אני חושש מהאמינות הצרפתית אבל אמרתי שהפעם ניתן צ'אנס ונהנה מהאיכיות האחרות שהצרפתיות יודעות לתת, מה גם שהרכב מומלץ פה בפורום לא מעט על ידי מביני דבר. מצאתי לאבא מגאן (2013) שמורה שגם נסעה מעט ואבא התלהב. כרגע אנחנו לפני חתימה על זכרון דברים. אממה, הערב חיפשתי קצת בפורום והגעתי למספר שירשורים שמספרים על בעיות בגיר שהצריכו החלפת מחשב גיר/גיר שלם. ולשאלתי, הרכב מטופל כמו שצריך,מיד פרטית ונראה שמור מאד. נסע…
הודעה אחרונה מאת קורן בן אשר, -
-
-
- אחראי פורום
- 34 תגובות
- 8.5 אלף צפיות
אני יודע שכלמוביל מוכרים מכוניות ששימשו כרכב הדגמה בהנחות לא רעות בכלל. יש עוד יבואנים שעושים זאת? תודה.
הודעה אחרונה מאת technet, -
-
סטיישן במצוקה 1 2
מאת ערן g-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
אז הגיע הזמן להחליף סטיישן והמצב קשה, גיר דפוק עם שנתיים אחריות בלבד מוריד את סקודה ספייס, ספייסבק, אוקטביה כנ"ל לליאון סטיישן. יונדאי/קיה אוטו קצת משעמם רק לקיה 7 שנים אחריות. טויוטה סטיישן לפי האתר יש רק היברידי, הונדה סיווק סטיישן מנוע 1800 וביטוח פי 1.5. בסוף נקנה פיגו 308 סטיישן מישהו אם רעיונות מעניינים יותר? עד 130 אלף, מחזיקים רכב בין 8 לעשר שנים
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 691 צפיות
שלום, אני מחפש רכב ראשון עד 20K עם אופציה לחריגה של 3-4K. אני בן 22, כך שאני לא מחפש רכב משפחתי, בכיוון של רכב קטן וחסכוני, אשתמש ברכב בעיקר לנסיעות עירוניות(לעבודה וסידורים באזור המגורים) בין 10-20 ק"מ ביום. הייתה לי חשיבה על רנו קליאו 2008-2009, אבל הבנתי שהרבה דברים שברכבים אחרים יכולתי לעשות בבית - כמו החלפת מנורה אני אצטרך ללכת למוסך במקום לעשות זאת לבד. (בעל רישיון ידני - אך מעדיף אוטומט מטעמי נוחות.)
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 483 צפיות
מחפש להחליף את הראפיד לסופר מיני חדישה עם דגש על האבזור, מעריך שבטרייד אין אוכל לקבל כ-60-65 אלף על הראפיד, השאיפה היא להוסיף כמה שפחות ולקבל כמה שיותר אבזור. נכון לעכשיו הפיג'ו 208 ACTIVE/PRO שמככבת באתרי ה"יד 01 עם 0 ק"מ" נראית הכי אטרקטיבית, המחיר שלה הוא בתחתית התקציב שלי ועל הנייר נראית כאילו אין לה מתחרות, השאלה היא האם יש עוד מתחרות ראויות? חשבתי על המזדה 2 אבל לא מצאתי עליה דילים אטרקטיביים - ביצעתי עליה נסיעת מבחן בזמנו (דגם הSPORT) ומאוד אהבתי. הדרישות מהרכב הם אבזור בטיחות ואבזור בכלל כמה שיותר מתקדם, מערכת מולטימדיה חיישנים מצלמת רוורס וכו' - שיהיה כיף לשהות ברכב. הרכב ישמש בעיקר את ההורים שלי לנסיעות עירוניות, לכן עדיף למשהו קטן מימדים (שלאמא יהיה קשה…
הודעה אחרונה מאת matanff, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, ברשותי מיצובישי אאוטלנדר INSTYLE 7 מקומות 9/2015 (צורה חדשה), 30,500 ק"מ, אצלי מהתחלה, ללא תאונות או התעללויות, שצריך לצערי לחזור לחברת הליסינג. בפניי שתי אפשרויות- א. לרכוש מהחברה את הרכב, 126,000 ש"ח, במימון בנקאי של 100,000 ש"ח ב-60 תשלומים, P+0.5 או ב. לרכוש אחד חדש במבצע חבר, 164,500 ש"ח, במקדמה של 0-30%, 36 תשלומים שווים שמשלימים מחצית ממחיר הרכב ב- P-0.3, והיתרה אחרי שלוש שנים. כמובן שמדובר ברכב חדש. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת shuvaz, -
-
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, אנו צריכים רכב 7 מקומות. ההתלבטות כרגע הינה בין פורד גלקסי דגם טיטניום שנת 2011 עם 120K ק"מ יש DVD ועוד כמה צופרים שמגיעים עם הרכב כדגם.יד שנייה, ראשונה ליסינג מחיר 67. לעומת מיצובישי גרנדיס שנת 2011 עם 140K ק"מ, יד שנייה, ראשונה ליסינג מחיר 60. אין תוספות מלבד חלונות מושחרים שמגיעים עם הדגם. ההעדפה שלי הייתה הפורד עקב ריבוי ההנאות הקטנות אך המוסכניק שלי הוריד אותי ואמר ללכת על הגרנדיס. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת avi 1234, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 811 צפיות
היי רציתי לברר מה ההבדל בין דגם insight ל-inspire והאם בכל הדגמים ב-inspire יש חלון גג או שבאילו דגמים יש חלון גג ? ומה רמת האיבזור. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 494 צפיות
אתמול נמכרה פאביה 1.4 ידנית 2013 ומחפשים מחליפה ראוייה אוטומטית. התקציב הוא עד 50K והכיוון היא סופר מיני אבל גם מיני יכולות להיות אופצייה ראוייה. המטרה היא לא לרדת בשנתון, נסועה שנתית נמוכה גג 10K. אשמח להצעות שיתנו את התמורה הטובה ביותר.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 784 צפיות
שלום לכולם, קיבלתי הצעה מסוכנות רכב ידועה לסיאט איביזה 2014, רפרנס 1197 (עלתה לכביש במרץ). שישים ואחת אלף קילומטר. עבר טיפול שישים אלף. המחיר לאחר התמקחות 54 אלף ש"ח (כ-12% נמוך מהמחירון). מצרף את הבדיקה של הסוכנות. ע"פ הבדיקה נראה שהרכב עבר בעבר תאונה. מה דעתכם על הבדיקה? האם התאונה היא משמעותית והאם המחיר הוא בהתאם לירידת ערך או שניתן להוריד עוד? האם בכלל ממליצים על רכב עם פגיעות אלו והאם פגיעה בדופן הכוונה פגיעה בשאסי? תודה לכל העונים
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, זוהי הודעתי הראשונה בפורום. אני חייל משוחרר בן 22 שבשנה-שנתיים הקרובות הופך לסטודנט. אני מחפש רכב עד 40-45K, עם העסקה ממש משתלמת ויש מציאה גדולה אני מוכן למתוח עד 50K אבל זה הגבול. לא יודע עד כמה זה משנה, הוצאתי רישיון לפני 5 חודשים ומכיוון שאין לנו רכב לנסוע עליו במשפחה, נאלצתי להמתין עד לקראת סוף המלווה כדי לקנות בעצמי. יש לי רישיון ידני, אבל אעדיף לנסוע על אוטומט (לא מחייב פשוט העדפה שלי) בקשר לאופי השימוש שלי, הרכב לא צפוי לעשות נסיעות ארוכות, בעיקר בית לעבודה,מכון כושר,יציאות,סידורים. לא נסיעות מטורפות מעל שעה. לרוב אני אהיה נהג יחידי ברכב, אבל אני מתכנן לצאת עם הרכב לפחות פעם בשבוע ושהמושבים האחוריים יהיו בשימוש אז חשוב שיהיו סבירים. הדרישות…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני לא מוצא את הדגם של ה-3 דלתות FR 2013+ בשום אתר יש איזה סיבה לזה?
הודעה אחרונה מאת laikon2008, -
-
- 3 תגובות
- 561 צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב מיני אוטומטי בסביבות 40K, אפשר יותר אם יש שיפור משמעותי. הרכב יסע משהו כמו 30 ק"מ ביום. חשוב לי שהוא יהיה חדש יחסית אז דגמים של 2013-2014. אני מתכנן לקנות את הרכב עוד חודש חודשיים. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 701 צפיות
היי, אני בן 23 עם רישיון מגיל 18 בערך, ואמא שלי שעומדת לקבל רישיון בפעם הראשונה רוצה לקנות רכב שישמש את שנינו. יצא לי לנהוג פה ושם אבל עקרונית זה יהיה הרכב הראשון שלי. אני יודע שזה תחום שקל מאוד ללכת לאיבוד בו, וקל לעבוד על אנשים איתו, אז חשבתי להתייעץ אצל מביני עניין. התקציב הוא בערך 25 אלף שקל (גמיש), השאיפה היא כמובן לאוטו כמה שיותר טוב, שגם יחזיק הרבה זמן אבל בלי לאכול הרבה דלק (קיבלתי הרבה המלצות על מאזדה 3 יחד עם אזהרות שזה שותה מלא), גיר אוטומט. השימוש היומיומי יהיה בדרך כלל בתוך העיר (נסיעה לעבודה בתוך העיר, קניות וכו'). קיבלתי המלצות על hyundai accent, אשמח לשמוע עוד מכם, יחד עם עוד דברים שכדאי לדעת בקנייה הראשונה וכו', אני די בור בעניין המו…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
מי מחובר 4 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 203 אורחים (הצג רשימה מלאה)
