Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני מחפש לקנות רכב שני שישמש בעיקר לנסיעה לעבודה (30~ ק"מ כיוון) ומדי פעם לנסיעות קצרות בעיר, עד 50K ש"ח.

יש לי היום קליאו 2011 ידנית ואני מחליף אותה משתי סיבות עיקריות - צריך להחליף לאוטומט, ומרגיש שהמנוע (1100 סמ"ק) קצת חלש ורועש, חוץ מזה הוא מצויין.

אני מחפש סופר מיני (כמו יאריס, פאביה, מאזדה 2 וכו') ולא מיני (אלטו, פיקאנטו, i10 וכו').

 

פרמטרים לפי סדר עדיפות:

- אמין

- שנתון 2011 ומעלה

- מהנה לנהיגה

- חסכוני

 

בעיקרון די התמקדתי באיביזה, אבל ה-DSG קצת מרתיע אותי וגם די קשה למצוא איביזה במצב טוב שהיא לא סטיישן, אז אשמח לשמוע המלצות.

 

תודה וגמר חתימה טובה!

 

טל

פורסם

באיביזה אין הרבה כיף.

מאזדה 2 פחות חסכונית אבל יותר תזיזיתית ומהנה לנהיגה לדעתי. בתקציב שלך נכנס רק הדגם הקודם שלה.

אפשרות שניה היא סוזוקי סוויפט. הדגם הנוכחי חלש ופחות מהנה מהדגם שהחליף אבל הוא עדיין חביב.

פורסם

היתה ברשותי מאזדה 2 כזאת כשנה וחצי.

מנסיון, אכן מדובר על רכב כיפי לנהיגה, ואמין.

 

לגבי צריכת-דלק - הרכב לא חסכוני (אבל פחות גרוע מה- i20)

נסעתי איתו 1 ל-12 עד 1 ל- 11, בנסיעה מאומצת.

בנסיעה רגועה, הוא הגיע ל- 1 ל- 14.

 

גמר חתימה טובה

פורסם

מהנה לנהיגה = פורד פיאסטה. התיבה הרובוטית זכתה למוניטין רע (בגלל הפוקוס, לא הפיאסטה), מניסיון של חבר שנוהג מאוד אגרסיבי בכזו בשנתיים+ האחרונות - אמינה לחלוטין.

 

מאזדה 2 קרובה ביכולת הדינמית, מעט נוקשה יותר אבל בסה"כ עדיין מאוד מומלצת.

 

יאריס, פאביה ואיביזה הן מכוניות טובות, אבל הנאה יוצאת דופן מנהיגה לא תשאב מהן.

פורסם

בגלל שההנאה באה בעדיפות על החסכון אני מצטרף לקודמיי בהמלצה על המאזדה

 

Sent from my SM-J700F using Tapatalk

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

קניית הרכב נדחתה קצת אבל עכשיו אני שוב מתעניין, אז בהמשך להצעותיכם -

מאזדה 2 \ פיאסטה או פוקוס האצ'בק 1600\2000 ? אשמח לשמוע דעותיכם ואם למישהו יש ניסיון עם פוקוס האצ'בק במיוחד.

 

תודה!

×
×
  • תוכן חדש...