Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי מחפש רכב לאדם מאד גדול 130 קילו, גובה 1.88

 

הרכב צריך להיות נוח וגבוה מעל הכביש , לא דיזל. עדיפות לתיבה אוטומטית (לא רובוטית) עם מנוע של עד 1.6 סמ"ק

 

חשבנו לכיוון של סיטרואן פיקאסו C4 בין השנים 10-12, פ'זו 5008 , האם ישנם דגמים טובים יותר?

 

הכי חשוב שהרכב יהיה אמין ויראה כמה שפחות מוסך..

 

תודה לעוזרים!

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

פורסם

ממליץ לנסות כלים קטנים יותר כמו טויוטה ספייס וורסו או קיה סול.

נכון, בחוץ הם קטנים בהרבה אבל בפנים מאוד מרווח ונוח, הישיבה גבוהה יותר מברכבים "רגילים" ושני אלה שציינתי יהיו אמינים, חסכוניים וזולים יותר לאחזקה לעומת פיקאסו/5008.

פורסם

אני בעל מימדים דומים, ונוח לי בקורולה, ואני סוגר איתה 100 ק"מ ביום.

 

למה חייב שהרכב יהיה גבוה?

 

סתם נקודה למחשבה. אדם בריא לא חייב מיניוואן או מכונית מנהלים. נכון שאני אישית לא הייתי מסתדר עם מכונית מיני או רוב הסופרמיני (למרות שבגטץ/יאריס/ג'אז היה לי סבבה), אבל אין סיבה לפסול משפחתיות, כשהגבול בין חלק מהן לבין מכוניות מנהלים (מבחינת מרווח פנים) מאוד מטושטש (לדוגמא קורולה או פלואנס).

 

אם אמינות חשובה לך, הייתי מתרחק מכל מה שיש לו מנוע פרינס וגיר AL4 (תוצרת פז'ו/סיטרואן/מיני מאותן שנים).

 

אני הייתי בודק קורולה/סיביק 10-12 או יונדאי i30/i35/קיה סיד חדשות יותר.

 

נכון שהן נמוכות יותר, אבל בנסיעות ארוכות לדעתי רכב נמוך יותר נוח.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אני מבטיח לך שתרגיש קטן כאשר תעמוד לצידי.

 

מניסיון רב בהמון מכוניות:

1. אין שום קשר בין המרווח הפנימי לנוחות הנהיגה

2. גם מכונית מיני יכולה להתאים, למשל, שלישיית ה-107, C1, אייגו, וגם הפיקטנו היו נוחות לי, ב- I10 לא יכולתי לשבת. גם היאריס הייתה נוחה לי אבל בספייס-וורסו סבלתי.

3. תבחר אוטו לפי מה שמתאים לצרכים שלך (אם היית אדם בגודל ממוצע), לאחר שתחליט על כמה דגמים תלך לבדוק אם הנהיגה בהם נוחה לך, כמו שכל בן אדם שפוי בכל גודל אמור לעשות.

פורסם
אני מבטיח לך שתרגיש קטן כאשר תעמוד לצידי.

 

מניסיון רב בהמון מכוניות:

1. אין שום קשר בין המרווח הפנימי לנוחות הנהיגה

2. גם מכונית מיני יכולה להתאים, למשל, שלישיית ה-107, C1, אייגו, וגם הפיקטנו היו נוחות לי, ב- I10 לא יכולתי לשבת. גם היאריס הייתה נוחה לי אבל בספייס-וורסו סבלתי.

3. תבחר אוטו לפי מה שמתאים לצרכים שלך (אם היית אדם בגודל ממוצע), לאחר שתחליט על כמה דגמים תלך לבדוק אם הנהיגה בהם נוחה לך, כמו שכל בן אדם שפוי בכל גודל אמור לעשות.

 

לדעתי אתה לא צודק - אני גם איש גדול (יותר ממנו בטוח) והפיקנטו הייתה לי סבבה אבל מנסיעות ארוכות הייתי יוצא "שבור" כנ"ל ברכבים אחרים קטנים,

עברתי לפלואנס והחיים טובים, ולכן גם אם יש מרווח לא תמיד הרכב מתאים לאנשים גדולים.

פורסם

אז אתה בעצם אומר שאני צודק...

 

אין חשיבות לגודל (של בן האדם, לא דברים אחרים), יש חשיבות לאדם ספציפי מול רכב ספציפי.

 

וגם לאדם בגודל ממוצע הפיקנטו תהיה פחות נוחה מפלואנס.

פורסם

נהגתי בפיקנטו.

 

אומנם נסעתי רק כמה דקות, אבל לא הרגשתי שחסר לי מקום.

 

אבל לא הייתי מהמר להוציא 50-60 אש"ח על האוטו הזה.

 

לדעתי מרווח במושב הנהג זה עניין פחות של גודל ויותר של תכנון פנים נכון. יש רכבים גדולים שהם צפופים - למשל הונדה סיוויק ואפילו אקורד (הדגם הזה שרץ מ2004 עד 2008, לא יודע לגבי חדשים יותר).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

תודה לכל מי שענה, אבל אני אכוון יותר את השאלה.

הרכב לא מיועד לי אלא לאבא שלי , אבל אנחנו במימדים די דומים .

 

הבעיה העיקרית ברכבים המשפחתיים הסטנדרטים זה שלאנשים גבוהים הרגל הימנית "נתקעת" בקצה התחתון של הדאשבורד.

כיום אבי נוסע על פורד טוראנו קונקט ושם מרחב הפנים הוא עולם אחר מכל רכב משפחתי שאני מכיר.

 

בנושא הגובה , ההעדפה שלו הוא להרגיש שהוא מעט גבוה ויכול לראות בצורה טובה יותר את הכביש.

 

אין חשיבות לגודל תא הנוסעים או לבגאז' החשיבות היא אך ורק למרחב הפנים של הנהג.

אשמח לעוד רעיונות למכוניות שפויות, אמינות ומרווחות.

 

תודה

Skoda Fabia 1.2TSI Sportline 2010

פורסם

רנו סניק III, מרווחת מאד ומגיעה עם המנוע והגיר של הקאשקאי.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...