Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטיישן במצוקה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3484 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז הגיע הזמן להחליף סטיישן

והמצב קשה, גיר דפוק עם שנתיים אחריות בלבד מוריד את סקודה ספייס, ספייסבק, אוקטביה כנ"ל לליאון סטיישן. יונדאי/קיה אוטו קצת משעמם רק לקיה 7 שנים אחריות. טויוטה סטיישן לפי האתר יש רק היברידי, הונדה סיווק סטיישן מנוע 1800 וביטוח פי 1.5. בסוף נקנה פיגו 308 סטיישן

מישהו אם רעיונות מעניינים יותר? עד 130 אלף, מחזיקים רכב בין 8 לעשר שנים

פורסם

הקיה והיונדאי וההונדה קרובות לסוף חיי הדגם הנוכחי , המגאן הוחלפה בחול וטרם הגיעה.

הפוקוס סטיישן (בנזין אוטומטית רגילה ודיזל רובוטית) אמורה להציע יתרונות מבחינת חווית נהיגה, אבל בין הצפופות.

האסטרה סטיישן לא מגיעה עם מערכות הבטיחות האקטיביות שמוצעות ב5 דלתות המאובזרת.

הפיג'ו אופציה חביבה עם גיר אוטומטי ולא רובוטי.

אופציה מחוץ לתקציב אבל הייתי מתעניין בכל זאת אם ניתן להוציא אותה בפחות מאחר והן לא בדיוק עפות , סובארו לבורג.

פורסם
אז הגיע הזמן להחליף סטיישן

והמצב קשה, גיר דפוק עם שנתיים אחריות בלבד מוריד את סקודה ספייס, ספייסבק, אוקטביה כנ"ל לליאון סטיישן. יונדאי/קיה אוטו קצת משעמם רק לקיה 7 שנים אחריות. טויוטה סטיישן לפי האתר יש רק היברידי, הונדה סיווק סטיישן מנוע 1800 וביטוח פי 1.5. בסוף נקנה פיגו 308 סטיישן

מישהו אם רעיונות מעניינים יותר? עד 130 אלף, מחזיקים רכב בין 8 לעשר שנים

מה הבעייה עם אוריס סטיישן ? היא לא עולה הרבה מעל התקציב שלך ולפי האתר יש מבצעים עכשו.

יש לך משהו נגד היברידיות ?

פורסם
האוריס קבלה החל מהיום ללא תוספת תשלום מערכות בטיחות חלקם אקטיביות, עסקה לא רעה ושמירת ערך יחסית מעולה.

וכמובן צריכת דלק סביב 1 ל17

פורסם

מה רע ב308? אין לה ממש נקודות חלשות, אולי חוץ מהנדסת אנוש לא הכי מבריקה.

 

האוריס תהיה הכי חסכונית, והכי משעממת.

 

הפוקוס קצת צפופה מאחורה, אבל הכי חזקה וכנראה הכי מהנה.

 

אופציה נוספת שהיא לא סטיישן, אבל לא רחוקה, היא סיטרואן c4 פיקאסו קצרה. אולי גם יכולה לעניין אותך.

 

מחיר המחירון של הלבורג הוא 180. אם תצליח לשכנע את היבואן למכור לך במשהו שאפילו קרוב ל-130, שיחקת אותה בצורה שלא תיאמן. לא יודע למה, אני קצת סקפטי. אם כן, זרוק לנו איזו עצם.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם

סיד חדשה טרם הוצגה בכללי.

הI30 החדשה אמורה להגיע בקרוב, גרסת הסטיישן שלה גם טרם נחשפה, כנ"ל גרסת הסטיישן של הסיוויק.

פורסם

מה עם מגאן סטיישן? אמנם דור חדש כבר מעבר לפינה בארץ, אבל אפשר להשיג במחירים טובים יחסית במבצעים.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
מפחיד אותי ההיברידי, בגדול פשוט העלות החלפת סוללות

הן לא עולות כסף! ניתן להרחיב אחריות יבואן ל10 שנים, העלות החל מהשנה השלישית סך הכל 300 שקל לשנה בלבד.

אם אתה מתכנן להחזיק את הרכב יותר מ10 שנים אכן יש לך ממה לפחד...

פורסם

אם אתם מחזיקים את הרכב 8-10 שנים כדאי לשקול ברצינות את הקיה סיד סטיישן עם מנוע טורבו דיזל. גם מנוע חזק, צריכת דלק חסכונית, אמינות ואחריות ל 7 שנים. ההוכחה הכי טובה לזה שהדגם מוצלח זה כמות המוניות...

×
×
  • תוכן חדש...