מה דעתכם על הבאים:
חדשים מהיבואן: רנו גרנד סניק 1.5 טורבו דיזל ודרגת האבזור היחידה שיש להם גם כן,
סכום לעסקת מזומן כולל אגרה 149500.
C4 פיקאסו מנוע 2.0 טורבו דיזל, רמת האבזור הפשוטה יותר 180,800.
משומשים:
מלובינסקי טרייד - C4 פיקאסו 2013 1560 דיזל עם הגיר הרובוטי, 40K ק"מ מחירון 92800 לפני הוזלה.
או מפרטי - C4 2014 מנוע 2000 דיזל עם גיר רובוטי (חסרון), 79K ק"מ רוצה 115 אלף ש"ח.
מה יכול להציע הכי הרבה ביחס למחיר?
האם ניתן להוריד את היבואן , לובינסקי, מהמחיר 180880 , זה הפחות מאובזר, ואם כן כמה?
הרנו ירד 25000 מהמחיר , כל אחד יכול לרדת וזה עניין של מיקוח או שבגלל שזה היבואן יש הגבלה לכמה ניתן להוריד ואולי אני צריך לדבר עם המנהל של הנציג שעימו דיברתי?
על הC4 אני מקבל טרייד אין על היונדאי שלי, 10000 מתחת למחירון המשקולל (58000, משוקלל 45200 לטענתם ואני מקבל 35000 כי זה מה שהוגדר להם לטענת הנציג.)
שפכתי הרבה כאן, אני יודע.. אשמח לכל טיפים שעולה לכם, לכל דעה והצעה. אשמח הכי הרבה אם יש איש קשר ללובינסקי שניתן לדבר עימו .
תודה רבה!