שלום לכולם,
קיבלתי הצעה מסוכנות רכב ידועה לסיאט איביזה 2014, רפרנס 1197 (עלתה לכביש במרץ). שישים ואחת אלף קילומטר. עבר טיפול שישים אלף. המחיר לאחר התמקחות 54 אלף ש"ח (כ-12% נמוך מהמחירון).
מצרף את הבדיקה של הסוכנות. ע"פ הבדיקה נראה שהרכב עבר בעבר תאונה.
מה דעתכם על הבדיקה? האם התאונה היא משמעותית והאם המחיר הוא בהתאם לירידת ערך או שניתן להוריד עוד?
האם בכלל ממליצים על רכב עם פגיעות אלו והאם פגיעה בדופן הכוונה פגיעה בשאסי?
תודה לכל העונים