ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 572 צפיות
היי חברים, יש לנו סקודה פאביה 2015 (פרטי) + פורד פוקוס 2016 ( ליסינג תפעולי ) אני מחזיר את הרכב ליסינג עקב החלפת מקום עבודה, למקום קרוב יותר לבית - נסיעה של 30ק"מ ביום. מכיוון שאני סובל מבעיות גב, וקשה לי לשבת ברכבים קטנים מדי, אני זקוק לעצה. במקרה ראיתי את הרכבים הבאים במחירים יחסית סבירים, ואולי אפילו בתקציב - 1. Mazda 6 - שנים 2008-2010 2. Subaru B4 - שנים 2006 - 2008 3. Honda Accord - שנים 2004-2006 4. Opel Astra - ?? חשוב לי נוחות מושבים בעיקר + עלות אחזקה ממוצעת סבירה. האם כל הרכבים האלה זוללי דלק ברמה היסטרית כזאת ועד כדי כך אין להם שוק? מכיוון שאני כבר רוכש רכב משומש, ללא אחריות, חשבתי להתפנק קצת וללכת על הרכבים שציינתי, אבל אשמח…
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מעוניין לרכוש בין שניהם בגרסאות הפרמיום ותלתן אשמח המלצות וחוות דעת תודה.
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 999 צפיות
מישהו יודע כמה אמור לעלות טיפול ממוצע של BMW Z4 דברים רגילים כמו ברקסים וכדוגמה... אולי מישהו שיש לו במוו. אני שוקל לקנות ולא רוצה לקבל חור ענק בכיס
הודעה אחרונה מאת gil korach, -
-
- 4 תגובות
- 977 צפיות
היי אני מתלבט בן הרכבים האלה שנהם אוטומטים מישנת 2008 .איזה יותר אמין ומפנק יותר ?
הודעה אחרונה מאת oren1, -
- 2 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני שוקל לקנות מרצדס SLK 280 משהו בסביבות שנת 2008+- עכשיו השלמתי עם המחירים של הדלק והביטוח אבל השאלה שלי זה כמה בערך עולה טיפול שנתי לאוטו? (אני לא אחד שנוסע הרבה 10K בשנה בגג) אני לא מדבר על עם ילך מנוע או גיר כי זה לכל אוטו יקפיץ את המחיר. אני מתכוון כמה עולה בערך טיפול שנתי ממוצע שהולכים למוסך עושים את הטיפול הרגיל ועוד קצת החלפות בלאי של האוטו (כמו: בלמים, חלקים עם קורוזיה, וכדומה...) אז מה צפוי להיות הקנס השנתי שלי? או שכבר עדיף לפרוש למיאטה? (לא מתלהב מגיר ידני ומנוע הרבה יותר חלש)
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1 אלף צפיות
רק מציין שאני בלי רכב כבר שבוע וחצי ככה, עם ילדים. אני יודע שהיום בודקים מחירון לפי חודש, אבל תמיד יש את הקטע הפסיכולוגי, וגם כשמחפשים ביד 2 מחפשים משנה עד שנה. את האוטו אני מקבל באמצע ינואר +/- , יכול גם החודש כנראה (בינתיים מוזמן ל 2017).
-
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי שלום לכולם צריך עזרה די דחופה. אני רוצה מאוד לקנות ניסאן Z370. לא יודע יותר מידי על האוטו וזה מלחיץ אותי מעט. מחפש מידע בנוגע לביטוח מקיף (חובה וצד ג' יש לי). תקלות ידועות. מחלות ידועות. עלות טיפולים תקופתיים. אני לא ילד(38) לא נוסע חזק. המון המון המון תודות לעוזרים/ת אגב, הדגם הוא קבריולט PACK
הודעה אחרונה מאת falou, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אחיינית שלי בת 18 הוציאה רישיון דרוש לה מכונית עד 10k, דרישות- בעיקר אמינה ובטיחותית! + מחיר אחזקה סבירה . מרכב מועדף- האצבק סגנון מגאן/c4. המלצות? למשהו לא מסובך לאחזקה ... יש דבר כזה אסיאתית בטיחותית יחסית שמקבילה לבטיחות האירופית ?או, האם הפוקוס דור 1 בחירה טובה? יש לה יתרון עיצובי מובהק והיא גם בטיחותית יחסית (4כוכבים)
הודעה אחרונה מאת eli1801, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות יונדאי i10 דגם 1.25 ליטר שנת 2014 עשיתי חישוב מוערך של העלות השנתית: דלק - 6,500 ש״ח ביטוח - 3,500 ש״ח טיפולים/תיקונים - 1,000 ש״ח רישוי (כולל השלמות) - 1,500 ש״ח ירידת ערך - 4,000 ש״ח סה״כ (חודשי) - 1,375 אשמח אם תוכלו לחוות דעה / להעיר אם שכחתי משהו תודה
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
-
יונדאי איוניק
מאת noam_m- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, אבא שלי מחזיר את הטויטה קורולה ליסינג בסוף השנה לכבוד הגיעתו לגיל פרישה, וצריך להחליף את הרכב שמשמש כרכב ליחיד עם נסועה שנתית של כ 15K (שנניח שלא תפחת) בליסינג הציעו לו לקנות את הקורולה ב ~100K (שנה ו10 על הכביש) ונחרדתי לראות שהוא כמעט הולך על זה. אמרתי לו שיש רכבים יותר חדשניים, מפנקים, בטיחותיים וחסכוניים בשוק, שלא יגרמו לו להיות בסטטוס "עבר ליסינג" כשהוא ינסה למכור. מפה לשם ראיתי את הפרסומים על היונדאי איוניק, ונזכרתי שבעבר הוא חשב ברצינות על הרכב החשמלי של בטרפלייס, כי קסם לו הרעיון של הפרדות ממנועי בעירה לא יעילים (מהנדס..), שמירה על איכות הסביבה, וחדשנות ישראלית. איזה מזל שהוא חיכה קצת.. בינתיים בערך הצלחתי להלהיב אותו על האיוניק וקבענו נסיעת…
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם. ברשותי סקודה אוקטביה II, שנת 2013 מנוע 1.2tsi עם תיבת dsg עם 55k. אני היד הראשונה. נשוי + שני מתוקים. הגדול בן 3.5 עם בוסטר שלם והקטן בן 8 חודשים עם סלקל גדול. רוב הזמן נוסעים ברכב אשתי לבד או שאני לבד, אבל בסופי שבוע ארבעתינו נוסעים ויוצא שפעמים רבות חמותי נוסעת איתנו לטיולים/קניות או עם אמא שלי. עד אתמול היחד הגדול היה בסלקל גדול והקטנצ'יק היה בסלקל קטן במושב הקדמי, כך שיכלו איך שהוא להדחס שתי נשים במושב האחורי בקושי עם הסלקל הגדול. עכשיו כשיש במושב האחורי בוסטר+סלקל גדול, יש 30 ס"מ של מושב בין שניהם ואדם מבוגר לא יכול לשבת שם. לדעתי מחיר הרכב הוא בסביבות ה 75k, ואין לי כסף לשדרג למשהו חדש. בעוד 3 חודשים צריך לעשות טיפול 60k יקר + 4 צמיגי…
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- 6 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום חברה, רציתי לשמוע את חוות דעתכם לגבי פענוח בדיקת רכב שעשיתי. מדובר במיצובישי לאנסר ספורטבק 2008. מצורפות תוצאות הבדיקה (הסתרתי כמה פרטים בשביל לשמור על פרטיות המוכר.. תתעלמו מהפרטים האלו.. אני סגור עליהם. בנוסף, אם מישהו במקרה מזהה את המוכר אז בבקשה לא לכתוב פה, הפרטיות חשובה לי). התייעצתי עם מספר אנשים מבינים בתחום ולפי מה שהוסבר לי הדברים העיקריים שחשוב לטפל בהם הם: 1. מנוע - מערכת שמן - נזילת שמן, משקעים\בוצה\לכלוך (הספק המנוע יצא 131 מתוך 143, עם התקלה הזו.. איך אפשר להסביר את זה?) 2. מערכת קרור מנוע - נזילת מים. חסר מים במיכל עיבוי. 3. בלמים קדמיים - לתקן צלחות\דיסקים\תופים (הוסבר לי שזה לא יקר יחסית, אז אני נותן חשיבות גדולה יותר לשני הסעיפים הרא…
הודעה אחרונה מאת gil korach, -
- 2 תגובות
- 594 צפיות
שלום לכולם. ממש רגע לפני קנייה מועמדת ראשונה פולו 03 115km יד 2 מאדם פרטי. יפה שמורה ומלוקקת מחיר נדרש 13000 שזה מחירון פלוס שכלול.טסט לשנה מלאה. ומועמדת שניה רנו מגאן הצבאק 2006 יד ראשונה 99km לאחר טיימינג וטיפול גדול.הרכב מגיע עם היסטוריית טיפולים שקופה.(נקנה דרך חבר של המשפחה שמנהל סניף של כולמובייל)מחיר 9000. מה הייתם קונים במקומי?זה רכב שני לאישתי נסיעה של 10km ביום. Sent from my iPhone using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת צביקי, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
אנא תנו דעתכם של שלוש הסוגיות הבאות ותגידו מה אתם חושבים. א. קיה מעולם לא ייצרו רכב היברידי; נירו הוא הראשון שלהם, אומנם תוך הסתייעות בידע של יונדאי, אבל בכל זאת ניסיון אין להם. לשם השוואה: טויוטה התחילו לייצר היברידים לפני כ-20 שנה, ומאז ייצרו מעל 11 מיליון יחידות. יונדאי התחילו לייצר היברידי באופן סדרתי ב-2009 ועד 2014 ייצרו כ-200 אלף יחידות, ואין נתונים כמה הוסיפו מאז. קיה כאמור רק נכנסו לתחום. ב. טויוטה משתמשת בכל הדגמים שלה בתיבת הילוכים רציפה ללא רצועות או מצמדים ובה רק כ-20 חלקים נעים. בנירו (וגם באיוניק של יונדאי) מותקנת תיבה כפולת מצמדים (DCT) שבה בדרך כלל יש כ-200 חלקים נעים וביניהם שני מצמדים, שמטבעם נשחקים אגב פעולתם הרגילה. אני לא יודע עד כמה תיבה ז…
הודעה אחרונה מאת itsik170, -
-
- 3 תגובות
- 849 צפיות
בס"ד שלום רב ביצעתי חיפוש בקבוצה אבל לצערי הרב ההודעות לא עדכניות. מחפש מכון בדיקה מומלץ באזור כפר סבא בבקשה. תודה רבה לעונים
הודעה אחרונה מאת Klieber, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לכל חברי הפורום שלום, אני מחפש רכב לי ולאשתי. להלן הפרטים: תקציב - עד 30K. גיר - אוטומטי בלבד (לאשתי רישיון נהיגה ברכב אוטומטי בלבד). אופי שימוש - לרוב נסיעות בינעירוניות קצרות. פעם או פעמיים בחודש נסיעות מנתניה לחיפה. שנתון - למיטב הבנתי מוטב לי להימנע מרכבים בני יותר משבע שנים, כך שאני מניח שעדיף רכבים משנת ייצור 2009 והלאה. אני מבין שרכב שמור ובעל היסטוריות טיפולים סדירה עשויה להיות במצב מכני מעולה גם אם שנת הייצור שלו מוקדמת מ-2009, אבל אני חושש שאני לא באמת מסוגל להעריך עד כמה הרכב "שמור" והאם היסטורית הטיפולים שלו אכן מדויקת. פרמטרים לפי סדר עדיפות: בטיחות. עלות צריכת דלק. עלות תחזוקה שוטפת (טיפולים, חלקים וביטוחים). נפח תא מט…
הודעה אחרונה מאת Klieber, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 624 צפיות
היי המאזדה לנטיס עומדת למות ולכן הגיע הזמן לחפש רכב חלופי אני לא נוסע הרבה,בערך 5-6 אלף ק"מ בשנה, חשוב לי שהרכב יהיה אמין ולא יזלול דלק. ביצועים ומראה צעיר פחות חשובים לי תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
- 5 תגובות
- 839 צפיות
שלום לכל חברי הפורום ! ראשית כל אני דיי חדש פה , זוהי ההודעה הראשונה שאני כותב, מזל טוב לי אוקיי אז נעבור לנושא העקרי שלשמו פתחתי את הנושא , לא מזמן השתחררתי מהצבא והגיע הזמן לקנות רכב! אציין שאני צעיר בן 22 , עם רגל דיי קלילה על הגז,מהלך כל השירות הצבאי שלי נהגתי על הרכב הפרטי שלי שכן היה רנו מגאן 2 טורבו 1.5 דיזל ידנית מודל 2007, נורא נהנתי ממנה מבחינת צריכת הדלק אבל הייתה לי משפחתית מדיי , תקלות החשמל לא הניחו לי והיא הרגישה לי זקנה ומלבד זאת , גם הגיעו מים עד נפש ופשוט נמאס לי ממנה. מעוניןרכב הבאשלי יהיה בעל מראה ספורטיבי ויכולת דינמית מסויימת. חשוב לי לציין שישנם שני פרטים החשובים לי ברכב החדש והם העיצוב ואמינות הרכב כמובן שאחזקה צריכה להיות סבירה ואנ…
הודעה אחרונה מאת netanel0006, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מחפש להחליף את ההונדה crz שלי במשהו יותר חזק, חשבתי על ג׳ולייטה או איביזה קופרה, יש למישהו עוד המלצות?
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 470 צפיות
שלום, אני נהג חדש, מתגורר במרכז מחפש רכב אוטומט לנסיעה בעיקר בינעירונית. לאחר מחשבה החלטתי לארגן את סדרי העדיפויות של בהתאם לציפיות מהרכב בצורה הבאה: אמין ובטיחותי - מעדיף להשקיע בטיפול יקר ולא בסדרה של טיפולים זולים נוח - מרווח בסביבת הנהג ובעל אחיזת כביש טובה חסכוני - רכב שיעשה לפחות 1:12 בנסיעה עירונית אבזור - פחות רלוונטי לי. מחפש להגיע מנק' א' ל-ב' אציין כי הנסיעות שהרכב יעשה הן בעיקר בינעורוניות ומסתכמות באזור 15000 ק"מ בשנה. אודה על מתן ייעוץ
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 544 צפיות
שלום לכולם, אני מעוניין לקנות רכב חדש (משפחתי או גיפון) ולא כ"כ סגור איזה ואשמח להמלצות ועזרה מכם. 1. תקציב כ80k 2. חסכוני בדלק 3. מרווח (3 ילדים מאחור - 2 בוסטרים) 4. אחזקה שוטפת לא יקרה 5. שנת 2014 ומעלה אלה הדברים החשובים ביותר (יש משהו ששכחתי?) נ.ב - מה דעתם על דאציה באופן כללי? תודה מראש לעונים
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
רציתי לדעת כדאיות של רכישת רכב מהסוכנות לקראת סוף שנה. 1) אני יודע שמצוין חודש עליה לכביש אבל בכל זאת רציתי לדעת אם שווה לחכות לתחילת 2017 או שאין טעם? 2) האם יש מבצעי סוף שנה וכדאי לחכות? 3) האם כדאי הלוואה מהבנק או מימון? 4) האם לדעתכם זה צעד נכון לקנות מהסוכנות כשהמחיר 105K ותשלום מקדמה יהיה כנראה סביב 40K. ב 6 שנים הפסדתי על רכבים שהיו לי בערך 50K הלך מנוע והלך גיר ( סיוויק 97 פוקוס 2007 ) התעייפתי וחשבתי אולי ללכת על רכב ישר מהסוכנות לצמצם טיפולים אבל אני יפסיד על ירידת ערך. הגאז היא הנבחרת בגלל שהבגאז יחסית גדול לסופר מיני וקראתי פה המלצות עליה ( וזה מה שאישתי החליטה )
הודעה אחרונה מאת LuckyC, -
שבעה מקמות יד שניה 1 2
מאת rabers- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
היי, אנו מחפשים רכב יד שניה (ליסינג לא מילה גסה) שבעה מושבים והרכבים שעלו לי לראש הם: פג'ו 5008 סיטרואן פיקאסו מיצובישי אאוטלנדר פורד smax אופל זאפירה בעיקרון, אני מחפש חוות דעת על הרכבים הנ"ל, מה היתרון וממה להיזהר בכל אחד מהם. כמובן שגם המחיר מהווה שיקול (ולכן השנתון, היד, הק"מ שאוכל להשיג עד סכום של 80-90 אלף ש"ח ישתנה בין רכב לרכב) מה מומלץ מביניהם? אולי יש המלצה לדגם שלא רשמתי? השיקולים הם: עלויות אחזקה נמוכות (צריכת דלק, עלות ותדירות הטיפולים, סבירות לתקלות, ביטוחים וכדומה) מרווח יחסי לנוסעים (הילדים קטנים ולכן פחות חשוב) נוחות נסיעה תודה מראש,
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם השאלה בכותרת - אני יודע שזה תלוי , כלומר איך טיפלו ברכב וכד' , המחיר מפתה 26,000 לנסר 2011 עם 155,000 אם הרכב עובר בדיקה כדאי ללכת על זה אני לא נוסע הרבה - מקסימום 10K בשנה
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אוקי אז ככה אני תכף משתחרר ומעוניין לקנות רכב ראשון שלי בתקציב 25 פלוס מינוס - מעוניין ברכב מנוע 1.6 ומעלה שיהיה מראה צעיר ושתיהיה ידנית ומאובזרת אחת מהאופציות שמצאתי היא סיאט איביזה 2008 ידנית מנוע 1600(מאובזרת בחלון בגג ומגנזיום) נתונים על הסיאט איביזה 2008: שנת יצור : 2008 ק"מ : 71000 מנוע : 1600 יד: שניה הרכב הזה נמכר ע"י סוכן רכב עכשיו כמה שאלות: האם הדגם הזה ממולץ ואם לא למה ? מה לבדוק ברכב מעבר לבדיקה מקיפה במכון לבדיקת רכב? האם צריך לחשוש שהרכב נמכר ע"י סוכן רכב ואם כן מה להגיד כדאי לגלות האם נוכל או לא ? אם רשום על רישיון הרכב את הק"מ אין סיבה לחשוש לגבי זיוף שלו נכון ? תודה רבה רבה לעוזרים ואם יש משהו ששכחתי לשואל לגבי…
הודעה אחרונה מאת GodEkeL, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי, אני רוצה לקנות רכב חדש, אך לא מאוד לחוץ (עד חודשיים-שלושה). מהבדיקות שעשיתי עד כה, סיאט איביזה style נראה רכב מנצח שמשלב מחיר טוב, אבזור סביר, מנוע חזק והתאמה למשפחה צעירה. האם זה זמן טוב לקנות איביזה חדשה או שכדאי לחכות ל-2017? באיזה מחיר הכי נמוך אפשר להשיג היום סיאט איביזה חדשה? תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
3008 החדשה
מאת Or Elgavi-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם אני ממש מתלבט אם להחליף את הספורטאז שהזמנתי ל3008 החדשה. סליחה על השאלה של ילד אידיוט. למה מנוע 1.6 ליטר של דיזל עולה פחות מהבנזין למה הוא מספק כוחות סוס כל כך נמוכים והאם זה מספיק לדעתכם? ולמה לא לקחת אותו כשגם המחיר שלו זול יותר וגם צריכת הדלק שלו נמוכה יותר
הודעה אחרונה מאת קבוצת לובינסקי, -
-
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
הגיע הזמן שלדרג את הרכב , והפעם אני רוצה לעלות לSUV הגיפונים , אחרי בדיקה עם עצמי איזה נתונים וצרכים חשובים לי ברכב הגעתי לבסוף להחלטה על 1- פורד אדג בשנים 2013/2015 2- קדילאק SRX אחרי מתיחת פנים שזה שנת 2013 (הפורד אדג החדש 2016 מדהים אבל מחיר יקר מאוד גם ליד 2 שלהם) מה שחשוב לי ברכב : מרחב, גודל , לוק יפה לרכב וכן כן גם קצת פוזה , פאר בפנים הרכב עד כמה שאפשר כמובן , אמינות !! נוחות נסיעה ! השלב השני: טיפולים מי יקר יותר, דלק ,אמינות, ושכירות במכירה איזה מבין השניים נמכר מהר יותר ,ואיזה מהם אפשר לקנות פחות מהמחירון בהרבה מה דעתכם ועלי מה אתם ממליצים יותר
הודעה אחרונה מאת noami55, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
בוקר טוב אחרי שחסכתי כמה גרושים, ובנתים אני עובד החלטתי שאני צריך לרכוש בשבועות הקרובים רכב לקראת תקופת החורף הקצרה שתפקוד אותנו בקרוב. החלטתי להשקיע בסביבות ב5-7K שח ואני מאוד מבולבל. כמובן שאני משאיר בצד כסף לביטוח ודלק וכל השאר למוסכים צ'ק פתוח. הדרישה הכמעט יחידה שלי היא רכב עם גיר ידני כי אני רוצה להנות מהנהיגה ואין לי רכב ידני זמין. מזגן שעובד מן הסתם כנראה שאני יאלץ לוותר אולי על ABS ואפילו על כריות אוויר בתקציב הזה אבל אין מה לעשות. אני לא צופה ק"מ רב שהרכב יעבור כי יש לי רכב אחד כבר בבית. לצורך העניין 4000 ק"מ. עכשיו אני מאוד מבולבל למרות שקראתי מדריכים פה ושם באינטרנט אני בכל זאת אשאל. איזה דגמים הייתם ממליצים לי? למרות שה…
הודעה אחרונה מאת SlowRide, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 750 צפיות
היי אני מחפש רכב כבר מספר שבועות התקציב שלי הוא 15-20 אלף. שנה הבאה אני מתחיל ללמוד ועיקר הנסיעות שלי יהיה בתוך העיר ומדי פעם בשבתות טיול קטן. בינתיים בדקתי כמה אופציות: 1.דייהטסו סיירון 2008 155 ק"מ יד שלישית פרטית 2.יונדאי גטס 2008 160 ק"מ יד שנייה ליסטינג פרטי 3.קיה ריו 2008 168 ק"מ יד שלישית ליסינג פרטי 4.מיצובושי לנסר 2008 168 ק"מ יד שנייה פרטית [יד ראשונה בליסינג] 5.טויטה יאריס ורסו 2005 95 ק"מ יד ראשונה פרטית מכוניות אלה בטווח התקציב שלי אשמח לקבל הצעות נוספות בתקציב שלי עם הסבר תודה רבה חברים
הודעה אחרונה מאת Matbocha, -
