Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

השאלה בכותרת - אני יודע שזה תלוי , כלומר איך טיפלו ברכב וכד' , המחיר מפתה 26,000 לנסר 2011 עם 155,000

אם הרכב עובר בדיקה כדאי ללכת על זה

אני לא נוסע הרבה - מקסימום 10K בשנה

לנסר 2007

פורסם

יש לך פוטנציאל לחסוך בעסקה הזאת אבל קח בחשבון שיש סיכוי שלא תחסוך כלום(לעומת רכב זהה רק עם קילומטראאז נורמלי) או שהחיסכון יהיה נמוך הרבה יותר ממה שאתה חושב.

פורסם

תלוי במצב.

 

בנוסף, אם זה מנוע 1500, אז הם נוטים לפתח תיאבון לשמן בגלל בלאי מואץ (מנוע יחסית חלש שעובד קשה). צריך לבדוק את זה.

 

בעיקרון עם מיצובישי לא צריכה להיות בעיה. אם היא במצב תקין, אז לא צריכה להיות בעיה, וכשתהיה בעיה, אז יחסית זול לתקן אותה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

תלוי. אם זה פרטי עם ספר טיפולים שנסע כל יום 150 לעבודה בבינעירוני - אפשר לקנות.

 

אם זה היה רכב משלוחים או קיבוץ או משהו כזה ואין תיעוד טיפולים - לא כדאי.

 

 

פורסם

המוכר אומר כמובן שהרכב במצב מצויין ועשה לו טיפול גדול ובטוח בתוצאות הבדיקה , הרכב השכרה תפעולית - לגברי המוכר - נהג יחיד , אין לי ממש דרך לבדוק את זה

השאלה שלי האם ניתן לראות סימנים ברכב שמעידים על התעללות ? , פנים הרכב שמור מאוד

לנסר 2007

פורסם

אין בעיה,

אתה צריך לראות גיליון טיפולים מלא בו רשום טיפול של הרכב כל שנה\15,000 קילומטר,

האם הרכב נקנה ישירות מחברת ההשכרה? מסוחר? מהקונה הפרטי עצמו? אתה חייב לוודא את זה לפני כן.

 

קח למוסך שאתה סומך עליו שיעיף מבט על המצב המכאני של הרכב לראות אם אין תיקונים או החלפות קרובות שצפויות.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

לפי דעתי: לא כדאי. יישור קו יעלה כמו ההפרש לרכב זהה מיד פרטית עם ק"מ הגיוני או פחות לשנתון.

מעבר לעניין שזה סוג דל חתונה קתולית.

מצד שני אם אתה מתכוון לקנות ולנסוע כמו שהו עד שימות ולא משנה לך איכות הנסיעה, אז כן כדאי.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

[h=2]האם הייתם קונים רכב שנת 2011 עם 155,000 ק"מ - לאנסר[/h]

לא הייתי קונה לאנסר, בלי קשר לכמה קמ עברה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

×
×
  • תוכן חדש...