Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב אוטומט בתקציב של 40 אלף, חשובה לי מאוד האמינות. לא מתכוון לנסוע יותר מ10K בשנה.

הציעו לי בקרסו ניסן מיקרה שנת 2013, יד1 מליסינג, עשתה 80K קילומטר במחיר של 42K שח.

בנוסף הבטיחו אחריות מלאה לשנה ועוד שנה לאחריות מנוע וגיר.

הבדיקה שהם הראו לי יותר טובה מבדיקה של פרארי שנת 2017, הכל תקין , פרט אולי לאיזה תיקון צבע ופח שנעשה.

בכל מקרה לא התכוונתי לסמוך על הבדיקה שלהם, השאלה האם שווה להיכנס לסיפור הזה עם 80K קילומטר שנעשו בליסינג? יש סיכוי שמיד פרטית אני יכול להתקרב למחיר הזה? אם אני רוצה לקנות מיד פרטית באזור ה40K שח זה אומר לרדת כמה שנתונים למטה.

פורסם

חבר בתור לוקח שהיה ביד של קראסו אני פשוט יצאתי מאוכזב. הבטיחו לי לשמור לי רכב בסניף מסויים עד שעה מסויימת ולצערי הרב זה לא קרה. הגעתי 5 דק' אחרי המועד שנקבע ואמרו לי שהרכב נמכר. אין לי אמון בשום מגרש. יש מספיק מיקרות בשוק הפרטי עם טיפה חיפוש ואולי טיפה גמישות כמו שלך לגבי יד ליס בהחלט תקבל את המבוקש שלך.

כל הדברים על אחריות וביטוח שווה חרטא כי ברגע האמת אף אחד לא יזכור אותך כי בשבילם אתה רק $$$

בהצלחה

פורסם

ידידי,

 

אני לא מבין על מה אתה מלין.

לא מקובל לשמור רכב משומש באף מקום.

יתרה מכך, אתה בעצמך אומר שהגעת לאחר המועד שאתה עצמך סיכמת.

אז אתה מסוג האנשים שאומרים "תשמור לי" אבל לא מגיעים.

כמנהל טרייד בחברת קרסו לשעבר (עדיין עובד בחברה) לא הייתי מוכן לשמור רכבים בדיוק בגלל הסיבות הנ"ל.

 

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

×
×
  • תוכן חדש...