Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש רכב עד 30 אלף פלוס-מינוס עם אפשרות לחריגה, שיהיה חסכוני יחסית ואמין , עדיפות לקוריאני או יפני.

גיר ידני/אוטו שנתון מעל 2008

 

הסתכלתי קצת ביד 2 ראיתי ניסאן מיקרה 2011 ידני או אפילו אוטומט ב30 אלף שקל עם ק"מ נמוך , למה המחיר שלהם כל כך נמוך? (מדובר בצורה החדשה).

מחכה לעוד הצעות תודה!!

פורסם

כי מיקרה חדשה עולה בערך 60 אז רכב בן 5/6 צריך לעלות ככה.

אריאל זה אזור הררי?

כי אפשר להמליץ על רכבי מיני הם יהיו חיסכוניות כמו שאתה רוצה אבל לא זיריזות בעליות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

מיקרה ידנית חדשה נמכרה לאחרונה במבצע ב56 ואגרת רישוי כלומר 58 על הכביש.לכן המחיר הגיוני למי שמבין את השוק ולא מתעקש על מחירון רשמי.

הבן שלי קנה לאחרונה מודל 2012 ידנית פרטית יד ראשונה מעט ק"מ ללא תאונות בכמה אלפים מתחת למחירון כי המוכר רצה למכור מהר ואכן תוך יומיים הוא נמכר.

האוטו יגיע לאריאל , אל תדאג .

מקסימום תוריד הילוך מדי פעם.

הרכב מאוד חסכוני . צריכה מעורבת 1 ל16

חסרון : מרעיש יותר מהמתחרות.

יש מתלוננים על הכסא , אני לא מרגיש הבדל לעומת מיני אחרות למשל ספארק או i10

פורסם
כי מיקרה חדשה עולה בערך 60 אז רכב בן 5/6 צריך לעלות ככה.

אריאל זה אזור הררי?

כי אפשר להמליץ על רכבי מיני הם יהיו חיסכוניות כמו שאתה רוצה אבל לא זיריזות בעליות.

לא מפריע לי רכב מיני , אבל אני לא מעוניין במנועי 1.0 , הפיקנטו היית מתאימה לי אבל היה מעל התקציב שלי.

פורסם

לי יש פנדה 2014, גר בחיפה ומרוצה.

אין מיני "עוצמתית" בגזרת המחיר הזו אבל אפשר להסתדר מצוין כל עוד ציפיות סבירות.

תא הנוסעים בפנדה עדיף לדעתי על זה שבמיקרה, למעשה אני חושב שהכל עדיף אם כי המיקרה מעט חסכונית יותר.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם
לי יש פנדה 2014, גר בחיפה ומרוצה.

אין מיני "עוצמתית" בגזרת המחיר הזו אבל אפשר להסתדר מצוין כל עוד ציפיות סבירות.

תא הנוסעים בפנדה עדיף לדעתי על זה שבמיקרה, למעשה אני חושב שהכל עדיף אם כי המיקרה מעט חסכונית יותר.

כמה כריות אוויר יש בפנדה ?

פורסם

4 כריות אוויר.

במילנו יש 6 כריות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
המיקרה אופציה מעולה,גם הרנו קליאו.

אנחנו מדברים על אוטומט או ידני? כי הפרש מחירים בין שני הגירים במיקרה לא משמעותיים, ואני אישית מעדיף אוטומט, יש הבדל גדול בביצועים ובצריכת דלק?

פורסם

מאיפה אתה נוסע לאריאל? מבידיא? או מאילת?

(הנתון הזה רלוונטי לאלו שלא מכירים אותך אישית ולא יודעים מאיפה אתה יוצא לאריאל, כמוני למשל).

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
אנחנו מדברים על אוטומט או ידני? כי הפרש מחירים בין שני הגירים במיקרה לא משמעותיים, ואני אישית מעדיף אוטומט, יש הבדל גדול בביצועים ובצריכת דלק?

 

דיברתי על הידנית.

אם יותר נוח לך אוטומט אז עדיף את המיקרה,היא תהיה פחות חסכונית אבל.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם
דיברתי על הידנית.

אם יותר נוח לך אוטומט אז עדיף את המיקרה,היא תהיה פחות חסכונית אבל.

משמעותי?

פורסם (נערך)
מאיפה אתה נוסע לאריאל? מבידיא? או מאילת?

(הנתון הזה רלוונטי לאלו שלא מכירים אותך אישית ולא יודעים מאיפה אתה יוצא לאריאל, כמוני למשל).

כפר סבא , אבל בלי קשר אני רוצה לנסוע עם הרכב מידי פעם בסופ"ש צפונה או דרומה

עריכה אחרונה על ידי yager4
×
×
  • תוכן חדש...