Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

318i Sport ב2000 שקל לחודש - שווה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אבל גם קח בחשבון שכשתמכור אותה עוד שלוש שנים יהיה דגם חדש של 3, ושיהיו הרבה כאלה משוחררות ליסינג.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם (נערך)
מה הבעיה בבמוו עם 136 כח סוס?

 

במוו זה רק מנוע? מה העניין עם זה?

 

אני מביע את דעתי בלבד. BMW תמיד מתחבר לי עם חוויית נהיגה ומנועים חזקים... 136 כ"ס מתחבר לי עם משפחטומטית זריזה לכל היותר שעולה 130 אלף שח לערך...

מנוע חזק זה פינוק בראש סדר העדיפויות לרכב לדעתי ואח"כ כל השאר... אבל זו רק דעתי ואני לא הקונה :wink:.

עריכה אחרונה על ידי mavric
פורסם

99% מהזמן אתה לא משתמש ביותר מ-136 כ"ס. בשיוט, תנועה עירונית ופקקים אין שום הבדל בין 136 כ"ס ל-236 כ"ס או אפילו 336 כ"ס.

 

כשאתה קונה ב.מ.וו סדרה 3 אתה קונה רכב איכותי מאוד, מפנק מבפנים, נוח, שקט ונעים. זה הבדל משמעותי ממשפחתומטית שעולה 130 אלף שקל.

יש אנשים שבאמת צריכים את המנוע החזק, אבל רוב האנשים יעדיפו רכב יוקרתי ומפנק עם מנוע חלש ב-200 אלף שקלים על פני רכב פשוט עם מנוע חזק בסכום דומה.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מסכים שהבעיה היא בעסקה ולא ברכב.

היא יכולה להיות גם ברכב אם הם מציעים לך דגם זול וערום שלא נמכר דרך דלק מוטורס. אז יהיה לך עוד יותר קשה למכור.

פורסם

להבנתי מדובר בעסקת מימון כולל בלון רגילה רק דרך מתווך. מן הסתם ריביות חרא, עמלת הקמת תיק וכל הבולשיט הזה. בקיצור - אם הבנק לא מוכן לתת לך הלוואה על רכב כזה, תתרחק. זה אולי נשמע כמו חלום לנהוג בבמוו וזה נשמע רק 2000 ש"ח, אבל זה ממש לא רק 2000 ש"ח. ואני מדבר נטו על תנאי העסקה, לא על כל מה שמסביב שזה טיפולים, ביטוחים וכדומה.

להערכתי בשביל לשלם 2000 בחודש אתה צריך הכנסה של 20K נטו בחודש (זו דעתי, שמשמע הדבר לא לקפוץ מעל הפופיק). האם אתה מרוויח 20 נטו בחודש? אם כן, לך על זה. כי גם תהיה לך יתרה להשלים בסופו של תהליך. אם לא, תתרחק.

פורסם

אני לא מסכים לגבי ההכנסה החודשית הדרושה, אבל הטעות של אנשים כאן היא שהם נדבקים ל-2000 לחודש. צריך להבין שזו רק הדרך של החברה הזאת (ורבות כמוה) להסיט אותך מהסכום האמיתי. כדי לא להתבלבל, מה שצריך לעשות זה לדמיין שאתה משלם מחיר מלא על הרכב כרגע, ושבעוד 3 שנים אתה מוכר אותו. כך למשל אם שילמת עכשיו 220000 שקלים "על הכביש" ובעוד 3 שנים בדיוק מכרת ב-130000 (שוב, לצורך הדוגמא) אז עלות ירידת הערך שלך היא 90000 שקלים, כלומר 2500 שקלים בחודש. עכשיו תוסיף לזה את שאר העלויות כמו דלק, ביטוחים, טסט, טיפולים ותקבל את העלות החודשית האמיתית. בואו נניח לרגע שהעלות של כל אלו ל-3 שנים היא 54000 שקלים כלומר 1500 שקלים בחודש. סה"כ עלויות הרכב 4000 שקלים בחודש. אם בנאדם רוצה, הוא יכול לבזבז את הסכום הזה על רכב גם אם הוא מרוויח רק 12000 נטו, רק שבמקרה כזה הרכב יעלה שליש מההכנסה שלו.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם (נערך)

א. נכון שצריך להסתכל על הסכום הכולל של הוצאה על הרכב. אבל אני תמיד אמרתי שאסור שהוצאה על הלוואה לרכב תעבור את ה-10% מהמשכורת. זו דעתי. במצב הזה אתה נמצא בsafe zone שגם בחודש חלש (במידה ואתה עצמאי), וגם מבחינת עלויות ביטוחים והוצאות כלליות של טיפולים וכו', אתה לא קופץ מעל הראש. אדם שמוציא שליש מהכנסתו על האוטו זה מוגזם לדעתי.

 

רכב זו הוצאה לשם הנאה (במקרה של סכום כזה). אסור להשתעבד לרכב. אם אתה משלם 4 על הרכב, נשאר לך רק 8 למחייה וכל מה שמסביב. לטעמי זה מעט ביחס להכנסה.

 

יחס האחוזים משתנה בהתאם לגובה המשכורת. כלומר אם אתה מרוויח 50 אתה יכול להרשות לעצמך לקחת רכב גם ב-10K לחודש (הכוונה להוצאה כוללת), ולא ב-5K רק. כך שזה יוצא אחוז גדול יותר, אבל הסכום שנשאר לך פנוי גם כן גדול יותר. תסכים איתי ש-25% מ-50K זה לא כמו 25% מ-12K למשל.

עריכה אחרונה על ידי Smiro
פורסם

לשלם עכשיו 2000 זה אולי נהדר, אבל אתה צריך לשאול את עצמך האם יהיה לך כסף לשלם את היתרה הסופית. אתה תהיה תלוי בחסדי המחירון, מצב הרכב שלך, חסדי החברה שאתה קונה ממנה... בקיצור, יש כאן יותר מדי משתנים (ואף אחד מהם לא לטובתך).

למה לא לגשת לסוכנות עצמה ולראות איזה עסקה אפשר לקבל בלי כל מיני מתווכים? אם אתה מכניס לעצמך הוצאה של 2000 שקל (שים לב, זה רק הרכב! מה עם ביטוח? דלק? טיפולים?), האם יהיה לך בעוד 3 שנים את ההפרש שתצטרך לשלם? האם אתה חושב שתוכל להתמודד עם הוצאה של 2000 שקל עבור הרכב+800 שקל עבור ביטוח+ 800 דלק + סכום שישמש לתשלום היתרה?

אתה צריך לזכור שהעסקה הזו ***רק מתחילה*** ב2000 שקל לחודש.

רגל וחצי, 4 כ"ס.

מדוע לא כדאי לקנות פרארי:

אין תא מטען (כן, כן).

 

פאקינג אביר בסיאט לבנה.
פורסם

סמירו החישובים שלך נורא פשטניים ולא לוקחים בחשבון השקעות.

אנשים קונים רכבים בתשלומים (כן, גם מיליונרים), לא רק מתוך חישוב של יחס שכר - תשלום חודשי, אלא גם היכולת שלהם לקבל תשואה גבוהה יותר בכסף שנשאר להם ביד.

צריך להסתכל על מכלול שלם, ולא רק קביעה חצי שרירותית של יחס שכר - הוצאה חודשית, כשמחליטים אם כדאי לקחת עסקה כזו או לא.

אישית אני הייתי בודק מה אני יכול לעשות עם הכסף תוך כדי, מה גובהה הריבית שאני נדרש לשלם על העסקה, כדי לדעת כמה יהיה שווה הנכס שבידי בסוף התקופה אל מול החוב שיהיה לי, וכמובן גם מה כל העלויות סביב (למשל, אם אני יודע שאני צריך להוציא עוד 15 אלף שקל בשנה על אחזקה - אז זה גם משנה את כל התמונה)

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם (נערך)

מה הקשר? איך הגעת למחשבה שלא לקחתי בחשבון השקעות? אני תמיד אמרתי וכתבתי ע"ג הפורום שלא קונים בזמן שאין לך כסף פנוי שאתה עושה בו שימוש אחר, עדיף, ובו גם אתה יכול להרוויח את הריבית שאתה משלם על ההלוואה. משמע אני יכול למשל לקנות רכב בשווי נניח ב-100K, אני אקח את אותם ה-100K ואשתמש בהם לצורך השקעה ואפרוס הלוואה לרכישת הרכב.

אתה לא יכול להבין מדבריי בשרשור זה שלא לקחתי בחשבון השקעות וכו'.

כשאתה רוכש רכב בהלוואה אני יוצא מנקודת הנחה שיש לך סיבה לכך שאתה לוקח הלוואה, והיא שאתה ממנף ולא קונה רכב בכסף שאין לך.

הלוואות הן כלי טוב לצורך מימוש של דברים שונים כגון דיור, רכב או לחלופין השגת כסף נוסף.

מי שלוקח סתם הלוואה לחופשה למשל כי להחזיר 500 ש"ח לאורך שנה זה לא כזה נורא מבחינתו, צר לי אבל זו החלטה לא נבונה בלשון המעטה. קל וחומר לקחת הלוואה עם החזר חודשי מצטבר של 2-3 אלף ל-3 שנים.

עריכה אחרונה על ידי Smiro
פורסם

אני קראתי את מה שכתבת בשרשור הזה, ולא ראיתי פה התייחסות לנושא. אבל לא משנה כל כך, כי אני עדיין לא מצליח להבין על מה אתה מבסס את הגישה שלך. סתם, מסקרן אותי באמת איך הגעת לכלל אצבע של 10%

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

בקיצור מדובר פה על ורסיה של ניו דרייב.

לדעתי מסתתרת פה מקדמה בדמות של אגרת רישוי + אבזור שלא כלול במחיר + עמלת פתיחת תיק --> סדר גודל של 7-8 אלפיות.

הסדרי התשלום הם יחסית בריביות סבירות(פריים + חצי).

אבל ויש אבל גדול, הסכום שנגרע ממחיר הרכב הוא הסכום ששולם נטו ללא הריביות. הווה אומר שזה לא בהכרח זה 2000 כפול 36 חודש אלא סכום נמוך יותר.

ובנוסף, היתרה לתשלום חלה על הקונה במלואה, אם הרכב נמכר במחיר נמוך יותר מיתרת ההלוואה , ההפרש חל על הקונה.

 

גילוי נאות, בתחילה חשבתי שמדובר בדיל משתלם.

לאחר בירור בסוכנות, הבנתי שכל יבואן היום נותן מימון מלא לרכב(בכפוף ליכולת ההחזר של הקונה) ואפשר ומומלץ לוותר על החברות קש האלה שגוזרות קופון מיותר מבחינת הקונה.

פורסם

חברות הקש האלה משיגות הלוואה למי שלא יכול לקבל כזו בעצמו. אין לך כאדם עם עבר טוב בבנק למשל, שום סיבה ללכת לחברה כזו לבקש מימון, אם אתה יכול לעשות זאת מול הבנק ישירות. בסופו של דבר מי שמממן זה הבנקים. לא יבואן ולא חבר כל שהיא. אלא אם מדובר במימון חוץ בנקאי.

 

יבגני, זה כלל אצבע שאני קבעתי שלדעתי אתה נשאר ב-SAFE ZONE ולא משנה מה יקרה, הרכב יהיה הוצאה שולית בשבילך. ושוב, אם תשים לב, אמרתי שהאחוזים משתנים ככל שהמשכורת עולה. הכול עניין של כמה כסף נשאר לך, לאחר ההוצאות על הרכב.

אין פה נוסחה מדויקת שתמצא מגובת ע"י פרפ' כל שהוא. זה כלל אצבע שאני חושב שהוא ראוי ויש לעבוד לפיו. מי עובד לפיו? אני. כל אחד חופשי לעשות כרצונו. תגיד שאני טועה? זכותך.


×
×
  • תוכן חדש...