Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ב110 יש רכבים מעניינים יותר,אבל חושב שהוא צריך לדעת שבוויתור קטן על איבזור אפשר לחסוך המון כסף.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
מבחינת איבזור אם אתה הולך למחיר של 110 אז בתוספת קטנה יש את המזדה 2 ברמת גימור פיור לבן שהיא באמת מאוד מאובזרת.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

לגבי המאזדה 2- נראה לי מוגזם להוציא 115 על הרכב הזה, למרות כל האבזור.

 

מה לגבי ההונדה גאז - עולה על מרבית הדרישות שלך - במיוחד על אמינות ושמירת ערך צפויה

.We apologise for the inconvenience

פורסם

אממ נכון יקר מאוד,מצד שני הסלון מאוד איכותי וברמה של רכבי מנהלים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הגאז מתחילה ב105, אבל יש עליה הרבה יותר מבצעים (הוט / חבר וכו') ויכולת מיקוח טובה יותר (בדרך כלל) מאשר מזדה.

.We apologise for the inconvenience

פורסם (נערך)
הג'אז יקרה יותר, אבל פחות איכותית, מאובזרת ומתנהגת מה-2. איך זה בדיוק עדיף?

הג'אז קבלה את ציון הבטיחות הגבוה ביותר ב EuroNCAP.

הג'אז חסכונית מאד.

גרסת הקומפורט מאובזרת מאד (חיישני חניה מקדימה ומאחורה,בקרת שיוט, מולטימדיה נשלטת מההגה,פנסים מתקפלים חשמלית, חיישני אורות , התרעת סטייה מנתיב,התרעת התנגשות, בלימה אוטונומית במהירות עירונית,קריאת תמרורים,מושבי קסם,חיבור HDMI, דיבורית עם חיוג קולי מובנה).

לג'אז הבג'ז השני הכי גדול בקטגוריה אחרי הניסאן נוט.

לג'אז המרווח הפנימי הכי גדול בקטגוריה.

לג'אז יהיה ביקוש ער כיד שנייה (בניגוד לפיג'ו , ולוואגיות עם השוק המפוקפק).

לג'אז אמינות מוחלטת , נבחרה לרכב האמין ביותר ב UK.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי sidewinder
פורסם

הג'אז מאוד מרווח ומאובזר, על זה אין ויכוח, אבל הוא גם עגלה חלושה יחסית לאיביזה ול 208, הוא גם לא נראה משהו וחבל שאיבד את העיצוב המיוחד שאפיין את הדגם הקודם.

פורסם
הג'אז מאוד מרווח ומאובזר, על זה אין ויכוח, אבל הוא גם עגלה חלושה יחסית לאיביזה ול 208, הוא גם לא נראה משהו וחבל שאיבד את העיצוב המיוחד שאפיין את הדגם הקודם.

הוא לא בדיוק עגלה, אם לוחצים הוא סוחב יופי למרות שרועש בגלל הגיר הרציף(בערך 12 שנ' מאפס למאה).העיצוב ממש דומה לדגם הקודם ולטעמי מעט יפה יותר.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...