Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3506 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח אם מישהו יכול להאיר את עיני בנוגע בעיקר לאמינות הרכבים

הדעות מאוד חלוקות חלק טוענים כי הסיטרואן אמינה מאוד וחלק טוענים שלא אשמח לשמוע ממישהו שמכיר באופן אישי את הרכב אישית הנטיה שלי היא לכיוון הסיטרואן אך לא בא לי ליפול בנושא אמינות

הפיאט 500 ידועה בתור רכב אמין למדי אך פחות בא לי עליו בשל כך שהוא קטן משמעותית בחלל הפנים שלו

תודה מראש גל

פורסם

האם מדובר ברכבים חדשים? אם כן, הסיטרואן מאוד אמינה עם מנוע 1.2 טורבו והתיבה האוטומטית. היא גם נוחה יותר ( תיבה פלנטרית ולא רובוטית ) מרווחת יותר וגם איכותית יותר.

הדגמים הבעייתים של הסיטרואן היו לפני מתיחת הפנים ( מנועי 1.6 עם ובלי טורבו )

  • ספונסר פורום
פורסם

שלום,

לעניין האמינות - מנועי ה 1.2 טורבו, פיורטק, נחשבים לאמינים מאוד, ומותקנים במגוון רחב של מכוניות המיוצרות על ידי קונצרן PSA. החל מדגמי הקקטוס (עם ובלי טורבו), C4, פיג'ו 208 (עם ובלי טורבו), פיג'ו 308, פיג'ו 2008 וגם ה DS.

במכוניות השונות מותקנות תיבות הילוכים אוטומטיות פלנטריות של חברת אייסין היפנית, והן נחשבות לתיבות הילוכים מעולות.

אבל למה להתלבט מול המחשב, בוא לנסיעת מבחן, תתרשם מהרכב בעצמך, קבל הצעת מחיר ואז תתלבט.

צוות לובינסקי

פורסם

אני סבור שה DS משחקת במגרש אחר לחלוטין מאשר ה 500.

בעוד שה 500 היא משהו אופנתי עממי, ה DS משחקת במגרש הפרימיום (עד כמה שניתן ) מול מתחרות כמו A1 או מיני.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
האם מדובר ברכבים חדשים? אם כן, הסיטרואן מאוד אמינה עם מנוע 1.2 טורבו והתיבה האוטומטית. היא גם נוחה יותר ( תיבה פלנטרית ולא רובוטית ) מרווחת יותר וגם איכותית יותר.

הדגמים הבעייתים של הסיטרואן היו לפני מתיחת הפנים ( מנועי 1.6 עם ובלי טורבו )

 

סליחה שלא צינתי מדובר על דגם משנת 2012 בשני הרכבים

פורסם

הבהרה חשובה מאד... יש הבדל רב בין החדשות לאלו משנת 2012 (בעיקר ביחס לדי.אס).

 

הן באמת משחקות במגרשים שונים, שתיהן מיוחדות כאשר לפיאט מוניטין לא רע ואף עדיף בתחום האמינות אם כי מדי כך וכך ק"מ עלול להידרש טיפול בגיר הרובוטי, לא זול במיוחד...

 

הדי. אס באה בשתי גרסאות, אחת בסיסית ללא טורבו ועם תיבה אוטומטית לא אהודה במיוחד (AL4ׂׂׂׂׂׂׂׂׂ) אך סה"כ יחידת ההנעה סבירה באמינותה.

 

גרסת הטורבו נחשבה לבעייתית (THP), החלפת מנוע תעלה הון, קשה להתחקות אחר טיב הטיפול שרכב כזה קיבל לאורך 4שנים. אגב, לדעתי הפיאט המקבילה לגרסת הטורבו של הדיאס היא דווקא האברט...

 

שתי המכוניות (סיטרואן ופיאט) עלולות לסבול גם מתקלות חשמליות ואחרות, רכב מטופל ושמור יקטין את הסיכוי לכך.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

הבחור מדבר על הגירסא מ2012 שעוד נמכרה עם הTHP הישן ובכלל מדובר פה על הגירסא של ה1,600 ללא טורבו ועם גיר AL4..את הגיר שווה לבדוק במוסך שמתמחה בצרפתיות.

 

Sent from my D6603 using Tapatalk

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

×
×
  • תוכן חדש...