Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים!

אמא של בת זוגי, מחפשת רכב אוטומטי אמין בתקציב של 30-40k.

 

היא עושה קילומטראז' מאוד נמוך, רובו בת"א (בערך 10k בשנה).

וחוץ מאמינות הדרישה היחידה היא שהרכב חייב להכיל עגלת תאומים בתא מטען.

 

תודה!

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי fishmanl
פורסם (נערך)

10,000 בתוך תל-אביב זה לא קילומטראז׳ מאוד נמוך, אגב.

מה עם הונדה ג׳ז?

עריכה אחרונה על ידי robertf
פורסם

בג'אז נראה לי שלא תכנס עגלת תאומים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אפשר גם קיה סיד, ניסאן טידה האצ'בק או פורד פוקוס האצ'בק.

אם חושבים על רכב קצת יותר מעניין אז אפשר לבדוק את דייהטסו מאטריה. מיקרוואן עם עיצוב קצת מטורלל והמון מרווח בתא הנוסעים אבל כדאי לבדוק מקרוב את הבגאז', רצוי עם העגלה במקום.

הוא אמין ויהיה חסכוני יותר מהמשפחתיות הקומפקטיות. בנוסף תנוית הישיבה הגבוה מקלה על רתימת ילדים למושבי הבטיחות וגם על כניסה ויוציאה לבוגרים.

פורסם

תודה לכולם!

ג'אז, סיד ו-i30 גם אני המלצתי לה. מה היתרונות/חסרונות של כל אחת? עם דגש על ההבדל בין סיד לi30.

 

לגביי המאזדה- פחות מעוניינת.

 

הפוקוס- האם זה לא הדגם החלש והשתיין שנכנס בתקציב שלה?

 

לגביי הטידה- מניסיון אישי קצר שהיה לי איתה- רכב מזעזע!

 

ושוב תודה! הסבתא מודה לכם

פורסם

ג'אז קומפקטית וחסכונית יותר, אפשר להגדיל את תא המטען ע"ח המרווח במושב האחורי, קיפול המושב האחורי יוצר רצפה שטוחה, תנוחת הישיבה גבוהה ומקלה על הכניסה והיציאה.

I30 וסיד הן למעשה כמעט אותו אוטו. הן גדולות יותר, חזקות יותר, מרווחות יותר במושב הקדמי ויש להן 5 כוכבים במבחן הריסוק ואבזור בטיחותי מלא.

מה עם הדייהטסו?

פורסם

לדייהטסו תא מטען זעיר.

אני הייתי מוסיף סוזוקי sx4 הצ'בק לרשימת האופציות.

עיצוב נאה, תנוחת ישיבה גבוהה (יחסית) ואמינות מופלגת.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם

גם הטויוטה ספייס ורסו יכולה לבוא בחשבון.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הדייהטסו יחסית נדירה במחוזותינו.

אני בספק שהסוזוקי תצליח להכיל עגלת תאומים.

 

מה ההבדלים בין הi30 לסיד? יתרונות? חסרונות?

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

פורסם

בסיד תא המטען גדול במעט על חשבון המקום לרגלי הנוסעים מאחור. מבחינת מכאנית המכוניות כמעט זהות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ספייס וורסו קצת גבולי לתקציב.

בין i30 לסיד הקיה זולה יותר אבל בשנתונים הרלוונטיים פחות נפוצה ופחות מאובזרת. אף אחת מהן לא תהיה נפילה, חפש את שתיהן.

הייתה סיד מאובזרת שמפורסמת פה בפורום ונראית טוב. אין לי קשר למוכר.

×
×
  • תוכן חדש...