Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משפחתית עד 30,000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני מעוניין לקנות רכב משפחתי עד 30,000 ש"ח ומבקש את עזרתכם.

הדרישות הן אמינות חסכון בדלק ובטיפולים.

אציין כי הרכב הוא לתקופה ארוכה...

עיקר הנסיעות 60% עירוני , 40% בינעירוני

 

חשבתי על טויוטה קורולה 2006-2007 במחירים הנ"ל...

האם קיימת בעיית הבוצה בשנים הללו?

קיים הבדל משמעותי בגרסאות GLI , SUN?

 

 

תודה מראש

פורסם

SUN היה נפוץ יותר בחברות הליסינג,GLI יותר פרטיות.

בעיית הבוצה היתה בעיקר בשנתונים 2003-4 בדגמים הטורקיים והחל מ 2005 נפתרה הבעיה המוכרת של שני השנתונים הקודמים אבל עדיין,חשוב למצוא רכב שטיפלו בו בזמן כי בוצה יכולה להיות בגלל הזנחה בכל רכב.

לבת דודה שלי יש רכב כזה עם 173,000 ק"מ (קנו מליסינג מאופרייט ליס עם 70,000 ק"מ לפני כ-5 שנים) והיא לא מוכנה למכור..

אף רכב משפחתי לא יהיה ממש חסכוני בעיר וצפה לתצרוכת דלק של 1:9 בעיר ללא מזגן ו 1:12/13 בנסיעה רגועה מחוץ לעיר.

הטויוטה חסכונית יחסית למאזדה 3 1600 העצלנית והשתיינית וגם יחסית למיצובישי לנסר אבל,בתקציב שלך אולי תמצא טויוטה 2006 כאשר אפשר למצוא מיצובישי 2008 אז צריך לחשוב גם על עניין השנתון.

אפשרות מעניינת אחרת היא ניסאן טידה-נכון שהרכב לא ממש יפה (בעדינות) אבל עושה את העבודה ואתה לא חייב לטפל במוסכי קרסו.גם כאן אפשר להשיג בתקציב שנתונים 2008-9 .

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

מבין את המשמעות השנתון הנמוך אך אני לוקח את זה בחשבון...

מעדיף אמינות מוכחת.

לא מתחבר לצורה של הניסן טידה ולפי הבנתי החלפים יקרים..

מאזדה 3 2007 היה לי בעבר אמין אומנם אך צריכת דלק מזעזעת בלשון המעטה,

נסעתי פעם לרמת הגולן ותדלקתי פעמיים מיכל מלא...

כשחבר שהיה עם קורולה תדלק פעם אחת וחזר עם קצת מתחת לחצי מיכל מלא.

מיצובישי לנסר לפי הבנתי גם שתיינית ובלי ערך שוק.

 

רוב הרכבים מתוצרת טויוטה קורולה 2006 -2007 סביב 140,000 ק"מ האם זה סביר?

פורסם

כן, 140 אלף קילומטרים לרכב מ 2006-2007 זה אפילו טוב.

רכב בלי שוק במקרה שלך זה יתרון. תוכל לקנות רכב משנתון יותר מתקדם בתקציב צנום, ואין הרבה לאן לרדת ממה שהרכב שווה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

הרכב אמין פשוט ויקר. היתה לי 2006 שהחזיקה 350000. ב250 או 300 הלך המנוע, הוחלף בעלות של 5000 ש"ח, רדיאטור קירור ורדיאטור חימום. (שניהם אחרי 200).

גם התחושה שלו היא של רכב זול.

 

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

פורסם

אמין ופשוט זה טוב. יקר - לא כל כך טוב.

לפני כחודש חבר שלי מכר מיצובישי לנסר צורה חדשה עם מנוע 1800 סמ"ק , יד ראשונה ופרטית, עם 104 אלף קילומטרים ב 30 אלף שקלים. הפגם היחיד שהיה זה מצב קוסמטי.

נכון שלרכב הזה אין שוק כמו לקורולה, אבל זה רכב אמין לא פחות ונוח יותר, חדש יותר וחדיש יותר.

לא נראה לי שההפרש של 10% בצריכת הדלק לטובת קורולה נותנת משקל גדול במקרה הזה.

במיצובישי לנסר 1800 צריך רק להקפיד להחליף שמן גיר רציף אחרי 90-100 אלף קילומטרים למקורי, פלגים אירידיום מקוריים וטיפולים בזמן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

משנה את קו המחשבה לסופר מיני כי אין לי צורך ברכב משפחתי ומעוניין ברכב חסכוני בשנתון גבוה

דרישות: אמינות וצריכת דלק נמוכה.

תקציב 30,000 ש"ח

גיר אוטומט בלבד (בת הזוג גם תנהג)

 

אופציות שחשבתי:

-דייהטסו סיריון 2009-2010

-הונדה ג'אז 2007-2008

 

איך הרכבים מבחינת צריכת דלק? אמינות? מחירים טיפולים וחלפים.

פורסם

שמע, אם בכל זאת אתה לא נעול על קורולה וחושב על לקפוץ כמה שנים למעלה בשנתון.

 

אפשר למצוא בתקציב שלך לנסר קלאסיק 2008-9 שתהיה אמינה לא פחות.

כמו שצוין פה, אולי גם לנסר הדור החדש תיכנס לקציב, ואז בכלל אתה תקבל רכב הרבה יותר מודרני וב3 +- שנים חדש יותר מהקורולה שאתה מחפש.

פורסם
שמע, אם בכל זאת אתה לא נעול על קורולה וחושב על לקפוץ כמה שנים למעלה בשנתון.

 

אפשר למצוא בתקציב שלך לנסר קלאסיק 2008-9 שתהיה אמינה לא פחות.

כמו שצוין פה, אולי גם לנסר הדור החדש תיכנס לקציב, ואז בכלל אתה תקבל רכב הרבה יותר מודרני וב3 +- שנים חדש יותר מהקורולה שאתה מחפש.

 

לנסר קלאסיק 2008 לא ממש אותו מודרני, ופחות אמין מהקורולה.

ואם אין חובה למשפחתית לך על סיריון\סוזוקי ספלאש אמינות מאוד, מרווחת יחסית וחסכוניות להפליא.

פורסם

מה? 2 טנקים נגמרו כדי לנסוע לרמת הגולן? אשמח אם תרחיב בנושא.

לנסר 1.5 שנת 2009 2010 רכב נחמד.

 

אם עניין הדלק ממש חשוב לך נסה קורולה רובוטית, עם נהיגה נכונה תצליח להוציא ליטר אחד ל17 קילומטר בכביש מהיר.

פורסם
מה? 2 טנקים נגמרו כדי לנסוע לרמת הגולן? אשמח אם תרחיב בנושא.

לנסר 1.5 שנת 2009 2010 רכב נחמד.

 

אם עניין הדלק ממש חשוב לך נסה קורולה רובוטית, עם נהיגה נכונה תצליח להוציא ליטר אחד ל17 קילומטר בכביש מהיר.

 

 

כן נסענו לרמת הגולן וכשיצאנו תדלקתי מיכל מלא פעמיים והגעתי הביתה עם כמעט רבע מיכל...

והחבר היה עם קורולה רובוטית 2008 שתדלק מיכל מלא אחד בלבד וחזר עם חצי מיכל מלא.

פורסם

אובד עצות...

 

בתקציב הנוכחי באפשרותי לקנות טויוטה RUNX 2006-2007

חשוב לי האמינות היפנית ומתחבר יותר לגרסאות ההאצ'בק...

אך למרות זאת יש גם יונדאי I30 2008-2009

איך הרכב מבחינת אמינות צריכת דלק?

או שישנן אופציות אחרות? כדאי לחכות ולהעלאות את התקציב ל 40,000?

 

תודה לעוזרים

פורסם
שחרר את האמינות היפנית. קנה צרפתית, יד ראשונה מטופלת בקפידה משנתון 2011 או 2012.

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

 

צרפתית? נראה לי שהיא רחוקה מאמינות

×
×
  • תוכן חדש...