Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לקנות 2011 ק"מ גבוה או 2008 ק"מ נמוך?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3534 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בחיפושי אחר מאזדה 2 בתקציב 30K עלו שתי אופציות:

 

רכב השכרה מאלבר, נותנים שנה אחריות על גיר ומנוע

2011

135,000 ק"מ

לא מאובזר! (דגם אקטיב)

 

או

 

רכב פרטי, כמובן אין אחריות

2008

107,000 ק"מ

מאובזר, כולל צמיגים רחבים יותר, 6 כריות אוויר (במקום 2), פנסי ערפל, בקרת אקלים, שליטה על שמע מההגה, ומחשב דרך

 

 

שניהם אותו מחיר

איזו אופציה עדיפה לדעתכם? ולמה?

פורסם

רכב השכרה בן 5? נשמע נורא ואיום.

 

בד"כ הרכבים האלה נמכרים עם הגיעם לגיל בגרות של השכרה, שזה בד"כ 3 שנים.

 

למה הרכב הזה יושב עוד אקסטרא שנתיים בחברה? יש סיבה! אתה רק לא יודע מהי כרגע.

 

מה שבטוח, זה שהרכב עלה למכירה לפני שנתיים ולא נמכר לאף לקוח, לכן המשיכו לטחון אותו בהשכרה במטרה לעשות ממנו כסף ולמכור אותו בבוא היום.

 

אם ההתלבטות היא רק בני שני אלה, אז במקרה הספציפי הזה עדיף את הרכב הישן יותר - אבזור בטיחותי מוצלח יותר מצד אחד ורכב שחוק בצורה קיצונית מצד שני - אני בוחר בישן יותר.

 

אם אתה מוכן לנסות להוסיף עוד רכב למשחק, חפש לך אופל קורסה. לדעתי תוכל להשיג מודל 2011 באותו כסף של מאזדה 2008.

פורסם

הבעיה עם הדגם החדיש יותר זאת רמת הבטיחות שלו,רק 2 כריות אוויר.

 

 

Sent from my A0001 using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תודה על התשובות.

כמובן שאני שמח לשמוע על שחקן חדש, אני אבדוק על הקורסה, אם יש עוד אופציות אשמח לשמוע.

 

מה לגבי האחריות? לאותו רכב השכרה נותנים לי 12 חודשי אחריות בכתב על מנוע גיר ושלדה

כאשר אני קונה מאדם פרטי, פרט לבדיקה שאני מבצע במכון אין לי שום ערובה שלא יצוצו הפתעות

פורסם

הייתי הולך על המכונית הפרטית במידה ולא תמצא בה משהו משמעותי (תאונה חלילה, אין היסטוריית טיפולים וכו').

המאזדה2 אחד מהרכבים היותר אמינים שיש בארץ.

במודלים ישנים יותר הייתה בעייה של רעידות בהגה בזמן סיבובו בעמידה- לרוב הבעייה נפתרה ע"י גירוז מוט ההגה אך במקרים נדירים וקיצוניים יותר נדרשת החלפתו.

חוץ מזה הרכב הפרטי יותר מאובזר ובטיחותי.

פורסם

לפי הגיל של רכב הליסינג ניחוש פרוע שלי שהוא יוצא ליסינג צבאי..מה שמעיד לרוב על חיים קשים וחסרי רחמים.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

אתם אומרים רכב השכרה זה רכב שנשחט ועבר הרבה,

אבל זה דבר שאפשרי לבדוק במכון בדיקה לא?

אני ספציפית הולך למ.מ.מ שנחשב הכי מקפיד בצפון

פורסם
אתם אומרים רכב השכרה זה רכב שנשחט ועבר הרבה,

אבל זה דבר שאפשרי לבדוק במכון בדיקה לא?

אני ספציפית הולך למ.מ.מ שנחשב הכי מקפיד בצפון

איפה זה מ.מ.מ? במקרה ואני ארצה לבדוק גם רכב.

פורסם
אתם אומרים רכב השכרה זה רכב שנשחט ועבר הרבה,

אבל זה דבר שאפשרי לבדוק במכון בדיקה לא?

אני ספציפית הולך למ.מ.מ שנחשב הכי מקפיד בצפון

 

 

אישית התאכזבתי מרמת הבדיקה. ביקרתי אצלו פעם אחרונה לפני 3 שנים, המכשור נראה במצב רע מאוד, הכל נראה מיושן בטירוף, אין מכשירים לבדיקה של בולמי זעזועים - עושה רושם שהוא רץ על אדים של מוניטין של אחד שמחמיר ובא לטובת הלקוח - בפועל אתה עלול לצאת עם רשימה אדירה של ריג'קטים שאינם שם.

 

ממליץ על סופר טסט מול לב המפרץ.

 

 

שוב - לגבי הרכב שלך - יש ימבה בלאי ששום בדיקה לא תיתן לך. דברים כמו בולמי זעזועים שכרגע הם סבירים ועוד חצי שנה גמורים, גומיות שחוקות ובכלל, עייפות כללית של מכלולים רבים - זה לא משהו שתראה בבדיקה, כי זה עדיין לא הגיע לנקודה הקריטית שבה נדרשת החלפה. עם זאת, אתה תגלה את זה בהמשך, וזה יכאב.

 

אם זה במקרה רכב צה"לי, אז בכלל מדובר בנבלה סרוחה שעברה בין נהגי בוס ונהגים יחידתיים, אסופת בני 18 בלי שום מחוייבות לרכב. זה הכי גרוע שיכול להיות.

פורסם

אישית התאכזבתי מרמת הבדיקה. ביקרתי אצלו פעם אחרונה לפני 3 שנים, המכשור נראה במצב רע מאוד, הכל נראה מיושן בטירוף, אין מכשירים לבדיקה של בולמי זעזועים - עושה רושם שהוא רץ על אדים של מוניטין של אחד שמחמיר ובא לטובת הלקוח - בפועל אתה עלול לצאת עם רשימה אדירה של ריג'קטים שאינם שם.

 

ממליץ על סופר טסט מול לב המפרץ.

 

 

שוב - לגבי הרכב שלך - יש ימבה בלאי ששום בדיקה לא תיתן לך. דברים כמו בולמי זעזועים שכרגע הם סבירים ועוד חצי שנה גמורים, גומיות שחוקות ובכלל, עייפות כללית של מכלולים רבים - זה לא משהו שתראה בבדיקה, כי זה עדיין לא הגיע לנקודה הקריטית שבה נדרשת החלפה. עם זאת, אתה תגלה את זה בהמשך, וזה יכאב.

 

אם זה במקרה רכב צה"לי, אז בכלל מדובר בנבלה סרוחה שעברה בין נהגי בוס ונהגים יחידתיים, אסופת בני 18 בלי שום מחוייבות לרכב. זה הכי גרוע שיכול להיות.

 

 

הבעיה היא שאין לי ברירה, אלא לגלות את הדברים האלה בהמשך

אני סטודנט וכמובן לא יכול להרשות לעצמי רכב 0 ק"מ

המקסימום שאני יכול לעשות הוא לשים את כל הכסף שהצלחתי לחסוך על רכב כמה שיותר חדש עם כמה שפחות קילומטראז', וכמה שיותר אמין כמו מאזדה 2

פורסם (נערך)
יש הרבה רכבים אחרים שהם לא מאזדה 2, יהיו אמינים וטובים לתחזוקה - ויתנו תמורה טובה יותר לכסף.

 

פתח שרשור ייעוץ ותגלה הכל.

 

כבר פתחתי שרשור כזה

אפילו שניים, אני לא רוצה להספים את הפורום

 

אם יש לך המלצה אשמח לשמוע

אבל אחרי הבדיקה שעשיתי מאזדה 2 היה האופציה הטובה ביותר

(אגב אם אתה מתכוון לפיג'ו 107 ודומיו, זה רכב עם תחושה יותר מדי זולה שאני לא מצליח להתחבר אליו)

עריכה אחרונה על ידי Erez Levi
×
×
  • תוכן חדש...