Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן,

מחפש אותו לאחותי רכב ראשון.

היא גרה בתל אביב והיא היחידה שתנהג באוטו - לא ברמה יומיומית אלא פעמיים שלוש בשבוע לסידורים וכאלה.

הדרישות הכלליות הן:

מחיר עד 25 אלף

רכב די קטן (להקל על החנייה בתל אביב)

אוטומט (כדי לא לסבול ברמזורים ובפקקים בעיר)

נפח מנוע לפחות 1200 כדי שיוכל לסחוב את עליות סדום כדי לבקר את ההורים פעם בחודש

 

מבחינה של הלוחות ראיתי כמה דגמים:

סיריון 1.3 המוכר (לרוב עם ק"מ גבוהה יחסית ~140 אלף)

יונדאי גטס (כמובן הדגם GLF לא בא בחשבון)

פג'ו 207 רובוטית

פונטו גרנדה רובוטית

 

למישהו יש המצה לאחד הרכבים ?

בעיות ידועות?

תודה.

פורסם

בפונטו לא כולם חובבים את הגיר אז כדאי לנהוג לפני שרוכשים גם בעיר וגם בבין עירוני.

אותה המלצה לפג'ו.

הסיריון והיונדאי כמעט אותו דבר. אמינות, זולות לאחזקה וזהו בערך. בעיקר רכב מA ל-B. לא נוחות או נעימות לנסיעה כמו שתי האחרות שציינת.

ממה שכתבת, הסיריון עדיפה לטעמי משום שהיא חסכונית יותר בדלק.

הייתי מחפש גם וגם ורוכש מה ששמור ומטופל היטב.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

לגבי הגרנדה, הגיר שם לא הכי נעים בשימוש עירוני ואתה מוזמן לקרוא כאן על אמינותו- 1, 2.

הייתי מעדיף פונטו איוו על הגרנדה. מה גם שה-1.4 עם 77 סוס לא חזק במיוחד.

גטס 1.6 מאובזרת נשמעת לא רע בשבילה.

×
×
  • תוכן חדש...