Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד מונדיאו 2012 טיטניום 2.0 240HP - בעיות אמינות?


NIMRODVA
שימו לב! השרשור הזה בן 2754 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האם הדגם ה"נל נחשב אמין?

האם ישנם מחלות מיוחדות והאם הרכב מזדקן בכבוד?

 

הבנתי שהגיר שלו שונה מפוקוס (מצמד רטוב ) ולמעט החפת שמן ופילטרים כל 60000 ק"מ אין לו תחזוקה מיוחדת בגיר.

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המתן לתגובת automatic.

בכל אופן הגיר של המנודאו שונה לחלוטין מהגיר של הפוקוס הידוע לשימצה.

הגיר של המונדאו מתפקד היטב לאורך זמן. אך חובה לתחזק אותו אחת ל 3 שנים/60K ק"מ והעלות היא כ 2,000 ש"ח.

מלבד זאת, לא מכיר מחלות מיוחדות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבנתי שיש בעיות תפוקה עם המדחס של המזגן וגם משאבת הדלק עלולה לשבוק- בשני המקרים זה סיפור של אלפי שקלים.

לגבי הגיר הבנתי שהוא שונה מהפוקוס.

השאלה אם כן מדוע המחיר שלהן צונח ?

כי הם יחסית אמינות אז הרכב הזה די מציאה.

רכבים נוכחיים :Geely 350 Pro   , Tesla Model 3 SR

רכבי עבר:Alfa romeo Guilia 1.3 TI 1970,Lancia Beta 1.6 1982

Lancia Beta coupe 2.0 1984,Lancia Thema Turbo 2.0 16v 1994

Citroen Xsara picaso 2.0 2009,Fiat Punto 1.4 auto 2009

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום סופרצ׳ארג׳ר במונדאו

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזגן בעייתי - לא יודע עלות תיקון.

שואב דלק כמו קאדילק אסקלייד.

היו דיווחים גם על זה שהסופרצ'ארג'ר שובק חיים.

 

כן תקשיב לו בהחלט תגובה מלומדת... נו באמת איזה גיבוב של שטיות. סופרצ'ארג'ר ? מונדיאו?

 

המזגן לא בעייתי במובן של תקלות, התלונות הן לגבי עוצמת הקירור, יש כאלו שטוענים שהוא מעט חלש בתפוקה שלו ולא מקרר היטב בימי הקיץ הלוהטים.

מצד שני יש כאלו שחיים איתו בסדר גמור, תלוי כמה אתה רגיש לחום.

 

הצריכת דלק במנועי ה-ECO BOOST יחסית טובה אך כמו כל מנוע טורבו הוא רגיש מאוד לרגל כבדה, בגלל שהמנועים הללו גמישים מאוד אין צורך לנסוע בסל"ד גבוה ביום יום ואם תנהג בצורה שפויה גם צריכת הדלק תהייה כזאת.

 

סך הכל אחת המשפחתיות הגדולות הטובות בסגמנט הזה, מנוע מעולה, התנהגות כביש מצויינת, רמת נוחות גבוה ומרווח פנימי נדיב. (חולקת פלטפורמה יחד עם וולוו S80).

הטיטניום גם מאובזרת מאוד ובמחיר שהן נמכרות ביד שניה הן בהחלט מציאה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

 

אני עם פורד מונדאו 2012 דגם TREND כבר חצי שנה. הרכב בינתיים ללא תקלות, כאשר הוא במקור יוצא ליסינג ועבר עד היום 105K ק"מ. התקשרתי גם לבעלים הקודם שאמר שלא היו תקלות חמורות בתקופה שהייתה אצלו. מה שכן, המזגן אכן מעל 32 מעלות בקיץ מתחיל לתת את אותותיו ולא מקרר את חלל הרכב מספיק. בוודאי עבור היושבים מאחור ולמרות בקרת האקלים המפוצלת.

אם הייתה דרך לשפר זאת כנראה שהייתי עושה זאת. אבל מלבד זאת, הטורבו פשוט תענוג והרכב מאיץ בצורה מצוינת למרות שהתנהגות הכביש שלו לא מדהימה. בגאז' גדול ופרקטי והמון מקום לכל היושבים ברכב גם כאשר ישנם חמישה נוסעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לנו מונדאו 2011 לאחר מתיחת פנים. המזגן מעולה קדימה ואחורה.כבר קיץ שני אצלינו מיולי עד אוקטובר ב35 מעלות ו 80 אחוזי לחות. נוח מאוד ועם התנהגות כביש מצויינת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בבעלותי מונדיאו טיטניום החל מחודש אוגוסט 2011 וקרוב ל-100,000 ק"מ.

המזגן לא מדהים כמו במאזדה 6 שהייתה לי קודם, אך בהחלט סביר.

עם רגל לא כבדה על הדוושה, נסיעה בעיקר בין עירונית של נוסע יחיד צריכת הדלק אצלי היא 1:14 לערך.

סה"כ עד היום לא היו לי שום בעיות מיוחדות מעבר לטיפולים.

את החלפות השמן גיר צמצמתי ל-30,000 ק"מ באופן ייזום.

קח בחשבון שבאופן יחסי הרכב אוכל צמיגים, דהיינו אצלי החלפה כל 30,000 ק"מ לערך.

כמו כן אצלי, החלפת רפידות ברקסים בתדירות יותר גבוהה בהשוואה לרכבים קודמים שלי או נוספים שבבעלותי.

למרות שעברו לא מעט שנים עדיין לא מצאתי רכב באותה הקטגוריה שמשתווה אליו ולכן לא החלפתי.

סה"כ לדעתי ביחס לעלות כיד 2 קנייה מעולה.

 

אם יש שאלות נוספות, אשמח לענות.

עריכה אחרונה על ידי oferman
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"אוכל צמיגים" ?

מה זה אומר? בחיים לר שמעתי מישהו משתמש במונח הזה...

אם הצמיגים שלך מתבלים באופן משמעותי יותר מאשר ברכבים אחרים, אתה לא חושב שאולי קיימת בעיה כלשהי?

איכות צמיגים, לחץ אויר, איזון וכו'?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום בעיה. משתמש בצמיגים איכותיים, בודק לחצים כל 2-4 שבועות והכל מאוזן.

בהשוואה לרכבים קודמים שהיו לי שהייתי מחליף צמיגים כל 80-90 אלף ק"מ כאן מחליף כל 30-40 אלף ק"מ.

לא יודע להסביר למה, אך זה המצב.

הפנצ'ר מאכר אמר לי שזה ידוע ברכב הזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2754 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...