Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"רכב קליל" חיפה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3539 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

האם מישהו מכיר את המגרש "רכב קליל" שבחיפה?

מישהו קנה שם בעבר?

 

אשמח לחוות דעת לטוב ולרע.

 

תודה,

זוהר

Nissan Maxima A33 2L V6

Nissan Almera N16 1.8L

  • 3 שנים מאוחר יותר...
פורסם

ככלל אצבע, את רכבי הליסינג הטובים והשמורים - חברות הליסינג מוכרות בעצמם במגרשים שלהם.

את הרכבים ה"שחוטים", לא שמורים, עם קילומטרז' גבוה ואחרי תאונות - מעבירים למגרשים קטנים, כדי לא לפגוע בשם של החברת ליסינג.

אישית לא הייתי סומך על שום אחריות של מגרש. בדרך כלל יחפשו כל דרך להתנער כשתהיה בעיה. היו פה אינספור שרשורים כאלה.

אם רוכשים רכב ממגרש - צריך להיות זעיר על אחת כמה וכמה, לבדוק הכל ב7 עיניים ולא לאמין לשום דבר שאומרים שאין לו הוכחה.

פורסם

סתם מגרש רגיל.

 

קונה רכבים בסטוקים מחברות הליסינג - בכל חבילה של 10 רכבים יש 2 טובים ועוד 8 שחוטים בצורה כזו או אחרת, שלא רוצים לשים אותם במגרש של החברה הרצינית, שמפרסמת בטלוויזיה ויש לה שם לשמור עליו.

 

כמו כן מגיעים למגרש כזה רכבים מעוקלים, כאלה שאנשים לא שילמו עליהם את ההלוואה והם נרכשו ע"י המגרש - וגם רכבים שמגיעים בטרייד אין.

 

ככה או ככה - רוב הדברים שם מעפנים, כמו בכל המגרשים האלה. לפעמים יש פנינים אבל צריך לדוג אותן בזהירות, לבדוק כל דבר ב-7 עיניים כמו שאמרו לך כבר. למעשה, כל מילה שאומר הסוחר היא מראש בחזקת שקר גמור.

מי שיתנהל כך יוכל לנסוע הביתה עם רכב טוב או לחילופין לעבור למגרש הבא. מי שלא, יקנה נבלה.

פורסם

אוקי, ברור. מחזק את מה שחשבתי. כלומר עם כל הרתיעה שלי מחברות הליסינג עדיף לקנות אצלם ולא במגרשים מהסיבה שהמגרשים מקבלים מהם את רוב הג'יפה.

אא"כ זה במקרה מפרטי ואז הארייד אין של היבואנים?

 

סתם מגרש רגיל.

 

קונה רכבים בסטוקים מחברות הליסינג - בכל חבילה של 10 רכבים יש 2 טובים ועוד 8 שחוטים בצורה כזו או אחרת, שלא רוצים לשים אותם במגרש של החברה הרצינית, שמפרסמת בטלוויזיה ויש לה שם לשמור עליו.

 

כמו כן מגיעים למגרש כזה רכבים מעוקלים, כאלה שאנשים לא שילמו עליהם את ההלוואה והם נרכשו ע"י המגרש - וגם רכבים שמגיעים בטרייד אין.

 

ככה או ככה - רוב הדברים שם מעפנים, כמו בכל המגרשים האלה. לפעמים יש פנינים אבל צריך לדוג אותן בזהירות, לבדוק כל דבר ב-7 עיניים כמו שאמרו לך כבר. למעשה, כל מילה שאומר הסוחר היא מראש בחזקת שקר גמור.

מי שיתנהל כך יוכל לנסוע הביתה עם רכב טוב או לחילופין לעבור למגרש הבא. מי שלא, יקנה נבלה.

×
×
  • תוכן חדש...