Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

60k שקל


green_beret
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני מעוניין לרכוש רכב ומתלבט בין מספר רכבים.

ובכן, עד כה נהגתי במאזדה 1.8 ליטר כך שאני מחפש רכב מבלי לרדת בכח.

אני נהג יחיד, כאשר רוב הנסיעות לבד.

המטרה, רכב חסכוני בדלק עד כמה שניתן, אמינות גבוהה, עלות תחזוקה ביטוחים וטיפולים לא יקרים ושנתון כמה שיותר גבוה.

הרכבים הם:

יונדאי i30 החדשה

קיה סיד

קיה פורטה

סקודה ראפיד

סקודה אוקטביה

עריכה אחרונה על ידי green_beret
פורסם

יש גם מיצובישי לנסר עם מנוע 1800 סמ"ק ( סדן או ספורטבק ) אשר נמכר במחירים לא גבוהים. רכב אמין ונוח.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מהרשימה שלך יורדות ראשונות הסקודות בעיקר בגלל שהן לא עומדות בדרישה לרכב עם עלות ביטוח וטיפולים נמוכה..

נשארנו עם יונדאי i30 שאם תצליח להשיג את הצורה החדשה (סוף 2012) אז היא הבחירה הטובה ביותר כאן.

שים לב שאף אחת מהקוריאניות איננה חסכונית במיוחד בדלק.

אבל גם בנושא זה יש יתרון גדול ליונדאי צורה חדשה לעומת זו שקדמה לה (2008 עד 2012).

רוצה חיסכון בדלק ובעלויות נלוות? חפש אולי סופרמיני ידנית.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

פורסם (נערך)

לא שמתי לב לתקציב, חשבתי שמדובר ברכב חדש.

 

מצטרך להמלצה על הלאנסר ספורטבק או הסדאן, אחלה רכב במחיר לא גבוהה בכלל.

אם כבר רכב חדש אז יש מבצע על ניסאן מיקרה ידנית ב56 אלף ש''ח.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם

אם ידני הוא אופציה, אז אוקטביה 1.4 ידנית תהייה אופציה טובה ודי אמינה.

למה לא סופר מיני? קצת מעל התקציב שלך יש רנו קליאו עם מנוע 1.2 טורבו ותיבה ידנית?

פורסם
למה לא סופר מיני? קצת מעל התקציב שלך יש רנו קליאו עם מנוע 1.2 טורבו ותיבה ידנית?

אני סולד מסופר מיני בגלל ביצועים, אני בספק אם אקבל חווית נהיגה זהה ל-I30

×
×
  • תוכן חדש...