Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

2012 מיני ONE ידנית.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3535 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה שנים אני מתכנן לקנות אחת כזו, ונראה שיש לי כרגע את האופציה.

 

אבל מחפירות בפורומים וקצת בחו"ל, נראה שמתקבל רושם של רכב עם המון מחלות ילדות שלא

 

חלפו עם השנים, למרות השינויים ביצרי המנוע בשנים הקודמות.

 

לפי הבנתי, מ2012 ישנו מנוע חדש בONE ו BMW מייצרת אותו.

 

לא מצאתי התייחסות ספציפית לשנים הללו ומעלה על אמינות הרכב בכללי, ומערכות שונות.

 

אשמח מאוד לקבל חוות דעת והתרשמויות על סמך ניסיון/חברים וכיו"ב

פורסם (נערך)

יש לחבר. עדיין באחריות יבואן. אכן יש קודי תקלות וקריאות שירות מוזרות.

ביקור אחרון הוחלף מחשב הגה.

המוסכניק המליץ לא להחזיק מחוץ לאחריות. למעשה זו המלצה רווחת בהרבה רכבי יוקרה.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

אז זה העניין, שיש לי הזדמנות לאחת כזאת 2012 ידנית, אבל כמו שייעץ לך המוסכניק, כל הרכבים ודווקא אלה ששופכים עליהם ים כסף, באמת אחרי כמה שנים בודדות בלבד, מתחילות התקלות, וכל אחת משכנתא :(

 

על המיני ONE בדקתי כי הבנתי שעשו שם מקצה שיפורים כביכול, באיכות החומרים, עמידים יותר. עד כמה שזה נכון, אין לי שמץ.

לכן אני קודם כל בודק מידע. ואם יתברר שזה רכב מכה שלא מחלימה, עם כל אהבתי ליפייפיה הזו, אצטרך להרפות. בעסה.

פורסם (נערך)

תראה בשנים האלה מיני השתמשה במנועי פרינס . סימול פנימי R58 ו R56 . אלה מנועים מבית BMW שאמינותם מוטלת בספק ורשימת התקלות שלהם דיי מבישה בעיקר האחרון שכלל גם מגדש טורבו .

מיני התייאשו בסוף 2014 ועזבו את מנועי פרינס.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

תיקון : מיני הפסיקה את השימוש במנועי פרינס השנה ועברה למנוע סיני זול יותר ואמין יותר (הטענה האחרונה דורשת עדיין הוכחה).

מנוע פרינס מוגדש R56 היה בעיקר בקופר S .

בפורומים בחו"ל מוזכר שמלא מנועים כאלו הוחלפו אחרי שמתו בפתאומיות.

אבל תשמע, הם בחברה טובה. מסתבר שגם הפורש קאיימן יש בעיות http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=614913

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

קודם כל המון תודה על המידע, בהחלט עוזר לי וגם לאחרים אני מאמין.

 

קראתי את כל השירשור על הקיימן, וגם שם נידבת הרבה פרטים

 

וזה בהחלט מטריד, שם הולך המנוע קומפלט! מפחיד.

 

ולגבי השנתון והרכב הספציפי שאני מתעניין בו, כנראה שזה ירד מהפרק למרות שהרכב נראה מעולה.

 

הנה כמה דוגמאות לתקלות ועלויות שמצאתי ברשת, ויש עוד דפים כאלה, והמון אנשים מתוסכלים..

 

http://www.britishamericanauto.com/car-repair-education-and-info-blog/bid/88829/7-Common-Repair-Problems-Mini-Cooper-Owners-Face

פורסם

עכשיו אני שואל את עצמי, כמו שמישהו כבר פתח כאן פוסט, איזה אופציות חלופיות אמינות

 

ומהנות לנהיגה כמו רכב קרטינג, יש ב55-60 K

פורסם (נערך)

האמת... שאין הרבה אופציות במחיר כזה והנעה קדמית . אני עדיין אומר : המיני הזו היא כייפית! ועל "מוי כיף" משלמים ! (חיים רק פעם אחת וכו).

אז אם זה החלום, קנה אחת וטפל בה באדיקות. ניקוי פיח תקופתי ישאיר אותה חדה וצלולה.

כל העניין זה לעשות קנייה מודעת. אין לטעמי בעייה לקנות רכב כזה אם אתה מודע לחסרונות ומבצע טיפולים מונעים. זה לא רכב לתחזוקת שבר.

אפרופו שבר, אני עוד זוכר רכב פרינס ישן שהיינו דוחפים בירידה כדי שיניע. היה קטן כמו המיני רק חסר כח ולוק.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

וזכורה לי הפרינס חחחח

 

עם מנוע מאחור אם אני לא טועה :)

 

מאז שנות ה70 לא ראיתי אחת כזו על הכביש.

 

 

ולגבי המיני.. צודק אבל לך תדע עם הרשימת הפתעות הבלתי נגמרת הזו מתי תיפול על משהו מעבר לטיפול

 

או סתם תקלה בקטנה.. מה עושים? :/

פורסם

טירוף.

ולדברים האלו אין חלופיים אני מאמין.

מקסימום "שיפוץ" וגם זה בעלות לא מבוטלת של 4+ אולי..

פורסם (נערך)

אין מחשב רכב תואם. זה לא IBM . באף יצרן. לפעמים גונבים רכב רק בשביל המחשב שלו. במגרשי מכוניות מחשב הוא מצרך נחשק כי מחירו גם כמשומש גבוה

ואף אחד לא יודע או רוצה לתקן מחשב שנדפק. היבואן פשוט מחליף באחד אחר וגם אז יש תהליך של צריבת קושחה והתאמה לרכב הספציפי בכלים שהם פחות נפוצים .

עריכה אחרונה על ידי save
×
×
  • תוכן חדש...