Jump to content

bezangeloo

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של bezangeloo

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אהלן. יש ברשותי skoda fabia 2012 עם מערכת Swing. אין במערכת בלוטוס וזה עצוב לי נורא (אין גם את ההגדרות של הבלוטוס בהגדרות המערכת כמובן...). קצת חיפשתי איך אפשר להוסיף לה בלוטוס בלי עזרים חיצוניים, ומצאתי שיש אפשרות לחבר מודול בלוטוס ישירות למערכת ולפתוח את האפשרויות לבלוטוס (מדיה ושיחות) בעזרת vcds. הייתי רוצה לחסוך לעצמי פירוק של המערכת רק כדי לוודא איזה מודול אני צריך לקנות, וגם כי את כל המידע הזה שאבתי בעזרת גוגל טרנזלייט מפורומים בגרמנית או רוסית, ולכן אני שואל פה. האם יש מישהו שביצע את ה"שדרג" הזה בעצמו ויודע להפנות אותי למקורות מידע רלוונטיים באנגלית (או עברית )? או יותר טוב, לקשר למודול בלוטוס + מיקרופון (+ לחצן לקבלת שיחות, אבל זה פחות קריטי) שבוודאות מתאים על פי שם המערכת? תודה רבה, bezangeloo
  2. תודה. מה זה "מהר"? מעל כמה קמ"ש? אקרא על הדגמים האלו ואחזור עם שאלות (:
  3. אהלן. אקדים ואומר שאין לי שום ידע קודם בכל תחום הרכב, מעולם לא התעניינתי בכך. אני רוצה לרכוש (אולי גם ליסינג, צריך קודם להסגר על איזה רכב) רכב שישמש בעיקר לנסיעות בין-עירוניות. לומד בחיפה, נוסע מדי פעם למשפחה בירושלים, סופש"ים בחדרה ועובד ביקנעם. אין לי בעייה לנהוג על ידני, ומכיוון שזה גם אמור להפחית את מחיר הרכב אז מה טוב. קראתי מעט בפורום ועדיין אני לא מוצא את עצמי במגוון הדגמים הקיים. מה שאני יודע שחשוב לי: - סביבת נהג מרווחת (ככל האפשר בתקציב) - אני יחסית גבוה וזה מציק לנהוג ברכב כשמרפק שמאל כל סיבוב מנשק את הדלת. - חסכוני - צריכת דלק נמוכה. אשמח לעזרה עם הכוונה לדגמים מתאימים כדי שאדע מה אני מחפש |: תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...