אהלן. יש ברשותי skoda fabia 2012 עם מערכת Swing. אין במערכת בלוטוס וזה עצוב לי נורא (אין גם את ההגדרות של הבלוטוס בהגדרות המערכת כמובן...). קצת חיפשתי איך אפשר להוסיף לה בלוטוס בלי עזרים חיצוניים, ומצאתי שיש אפשרות לחבר מודול בלוטוס ישירות למערכת ולפתוח את האפשרויות לבלוטוס (מדיה ושיחות) בעזרת vcds.
הייתי רוצה לחסוך לעצמי פירוק של המערכת רק כדי לוודא איזה מודול אני צריך לקנות, וגם כי את כל המידע הזה שאבתי בעזרת גוגל טרנזלייט מפורומים בגרמנית או רוסית, ולכן אני שואל פה. האם יש מישהו שביצע את ה"שדרג" הזה בעצמו ויודע להפנות אותי למקורות מידע רלוונטיים באנגלית (או עברית )? או יותר טוב, לקשר למודול בלוטוס + מיקרופון (+ לחצן לקבלת שיחות, אבל זה פחות קריטי) שבוודאות מתאים על פי שם המערכת?
תודה רבה,
bezangeloo