אני קורא הרבה בפורום, אך לא יוצא לי להגיב.
אני מעוניין לקנות פיגו 301 מהמבצע שיש בCARCOST דגם ה1.2 הרובוטי, כבר נהגתי באחד ומצאתי שהיא די מתאימה לי,
נושא אחד נותר בסימן שאלה שאשמח לקבל עזרה לגביו, והוא אמינות.
היות והרכב החל להימכר לפני 3-4 שנים, אשמח לשמוע חוות דעת על אמינות הרכב ועלויות תחזוקה ממישהו מנסיון!