Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3517 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על התגובות, הנה הרשמים.

עשיתי נסיעת מבחן על ה301 וגם על קרוז,(כאמור שניהם מהשכרות עם קילומטרז דומה) ה 301 לטעמי הרגישה לא יותר טוב מהאופטרה 2004 שיש לי,גם בביצועי מנוע רעש וחוויה כללית, הקרוז הרגישה קצת יותר מכובדת אך גם קצת עצלה, אעשה לפחות 20000 ק"מ בשנה והבנתי שהקרוז גם אוהבת לשתות דלק.

וגם גם כמובן להוסיף על כל העניין והתלבטויות עם "לחץ" מחברים על יפנית, ראיתי מאזדה 3 2009 140000 ק"מ יד 2 מליסינג פרטי(נראית טוב קוסמטית ויש אחריות לשנה על גיר מנוע ומכלול דברים חיונים) ב 32000 ש"ח אחרי טרייד על הרכב שלי(אופטרה 2004)

גם עליה עשיתי נסיעת מבחן קטנה, מאובזרת נחמד, גם מרעישה קצת(אולי לא צריך לצפות ליותר מדי ממשפחתיות בטווח מחירים הזה ) נסיעה דיי טובה.

חשובה לי בעיקר האמינות, פחות תקלות ופחות להתקע בכבישים(נוסע למרחקים)

Guest ספורטמוטורי
פורסם

וואוו איזה פראיר יצאתי,

הייתי צריך לחכות לנסיעת המבחן שלך כדי להחליט,

הייתי יכול לקבל את כל מה שיש לי ב301 כבר באופטרה 2004,

אם באופטרה 2004 יש נוחות של צרפתיה, חסכונית, מרווחת, בקרת שיוט, מחשב דרך, בגאז' ענק, וכו. ,

אז למה לעזאזח הלכתי על 301 שהיא כביכול מכונית פחות טובה מאופטרה 2004, מישהו רוצה להחליף? והמבין יבין...

פורסם (נערך)
וואוו איזה פראיר יצאתי,

הייתי צריך לחכות לנסיעת המבחן שלך כדי להחליט,

הייתי יכול לקבל את כל מה שיש לי ב301 כבר באופטרה 2004,

אם באופטרה 2004 יש נוחות של צרפתיה, חסכונית, מרווחת, בקרת שיוט, מחשב דרך, בגאז' ענק, וכו. ,

אז למה לעזאזח הלכתי על 301 שהיא כביכול מכונית פחות טובה מאופטרה 2004, מישהו רוצה להחליף? והמבין יבין...

 

אלו הרשמים שלי, אולי ה 301 הספציפית שנסעתי עליה הייתה כזו ? הכסא באמת יותר נח מהאופטרה.

אם אתה מרוצה זה הכי חשוב...

והמבין הבין, אם אתה רוצה להחליף איתי אז בכייף ))

 

בקשר לקיה פורטה לא כ"כ מכיר ולא חשבתי עליו, שווה לבדוק בכיוון ? רכב מרווח יחסית ואמין ?

עריכה אחרונה על ידי mozizo
×
×
  • תוכן חדש...