ערב טוב לכולם
רציתי להתיעץ לגבי רכב מאזדה 5 (2013למנינם) 85000 ק"מ שרשום בבדיקה
שנעשתה על ידי החברה
תיקוני מרכב משמעות נמוכה:רכב לאחר תאונה סימני פגיעה לפנים סימני תיקון בתא מנוע +חומר סימני תיקון בפנלים+ חומר מעיכות בתחתית/רצפה
הרכב בהנחה די משמעותית השאלה אם שווה להשקיע עליו בדיקה עצמאית או שהבדיקה הנוכחית מראה שלא שווה להתקרב תודה ולילה טוב