Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 פרימיום החדשה מול סקודה אוקטביה החדשה


sd177
שימו לב! השרשור הזה בן 2703 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברגע שממד האמינות מקבל משקל... הניצחון של מאזדה הוא בפער ולא משנה ביצועי מנוע לפה או לפה או צריכת דלק לפה או לפה.

אמינות שווה הכל, וכל מי שיגיד אחרת הוא רמאי. את המשפט: "הרכב צריך לשרת אותי ולא אני את הרכב" למדתי על בשרי ולכן היום אני גם מתייחס לכל העניין ברצינות רבה ובכובד ראש.

הבעיות עם הגיר הזה אולי מעט ישתפרו אבל אמינותו פשוט מביישת, שלא נדבר על יחס המוסך ובכללי.

אם נפשך רוצה שקט, תקנה את המאזדה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 59
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עידן 897 - סתם לידע כללי, האם הייתה ברשותך מכונית עם גיר DSG7?

 

לשאלתך, לא. וניצלתי מכך שהייתי קרוב לחתום בעבר על רכישה של אחת כזו.

נתחיל עם זה שעבדתי לא מזמן בחברת ליסינג, והייתי אחראי על שינוע רכבים של הלקוחות.

אין יום שלא הייתי מכניס רכב עם בעיות גיר DSG למוסך והצלחתי בנוסף בכל זמן העבודה שם להיתקע בגלל הגיר עוד 3 פעמים בדרך חזרה ללקוח עם הרכב מהמוסך אחרי טיפול שגרתי. יותר מידי רכבים ראיתי בעיני ויותר מזה קראתי פה ובעוד מקומות שלא נדבר על חבר ועוד בן משפחה קרוב אלי שפשוט נדפקו עם הגיר הזה.. לא צריך להיות גאון בשביל להבין שיש בעיה עם הגיר שהופכת את הרכב ללא אמין. אין ספק שביצועים טובים ואפילו נוחות נסיעה מעולה יש ברכבים האלה, אבל הגיר פשוט הורס את החוויה שהופכת למפח נפש...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה דניאל. זה בהחלט אינפורמציה סופר נחוצה. והאמת יש לי טראומה בכל מה שקשור לגיר לא טוב. הייתה לי מיצובישי גאלנט של שנות ה-90 שפשוט הרגה אותי בכל מה שקשור לגיר שלה. שבדיאבד זה היה ידוע שלדגמים האלו היו בעיות. פשוט לא הייתי מעודכן לפני הקניה. ברוך השם יש פורום ואנשים טובים כמוכם שניתן ללמוד מהם. :-P זה בהחלט משנה קצת את התמונה...

 

לגבי הטיפולים - לא בהכרח. לגבי האמינות, תעשה חיפוש קצר על תקלות בגיר DSG ותבין על מה מדובר. שומר נפשו ירחק...
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה שי

בקשר למבחן שצירפת. עיינתי בו אבל הבעיה שמבחינת המאזדה זה לא ממש רלוונטי כי המאזדה שאני חשבתי עליה היא מדגם הפרימיום בנפח מנוע 2 ליטר 165 כ"ס. ושם זה 1.5 ליטר. קח שמבחינת ביצועים זה לא דומה

בכל מקרה עזרת מאוד 8)

לגבי המזדה, רכב מאוד אטרקטבי חזותית, השתפר טכנולוגית, אולם מהבחינה פרקטית, תא מטען קטן ומושב אחורי צפוף.

להלן קישור לכתבה שציינתי:

http://m.ynet.co.il/Articles/4798346

 

העצה הטובה ביותר היא ללכת להתרשם פיזית מהרכבים ולבצע נסיעות מבחן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידן יקר,

ציין בבקשה איזה שנתונים מדובר וסוג הרכב הספיציפי.

מוזר איך הסקודה למשל,רכב פופולרי

ונמכר כ''כ, ונהגי מוניות לרב משתמשים איתו.

שואל מתוך סקרנות לא משהו אחר

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אין בדיזלים את התיבה הבעייתית.

 

דבר שני, אתה תשמע המון תלונות על הגיר הזה. בעיקר מאנשים שמעולם לא היה להם רכב עם dsg7.

 

מסכים שלא הייתי קונה אחד כזה לעצמי, כי כן ישנה בעיה. אבל בהתחשב שזה יכול לקרות לך פעם בכמה שנים - ועד עכשין רוב ההחלפות היו מכוסות באחריות, אנשים לא עושים מזה גרמה (רק בקארספורום)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

א. נהגי המוניות משתמשים בגיר שבדרך כלל לא קונים אנשים פרטיים (נמכר רק בדגמים המאוד יקרים) DSG6 והוא טוב יותר מה7

ב. גם הוא טוב אולי בהרבה מהDSG7 אבל ביחס לגיר של מאזדה או טיוטה וכו' גם הDSG6 פחות טוב - אבל הוא מגיע בדרך כלל בשילוב עם מנוע דיזל ונהגי המוניות לוקחים את זה כי זה חסכוני מאוד בדלק.

 

לגבי השאלה עצמה - אני משוחד... יש לנו בבית מאזדה 3 2.0L (עד לפני העדכון האחרון שמאזדה הפכו את הספיריט לפרימיום והוסיפו משבי עור ועוד כמה פיצ'רים) האחריות שיש לסקודה פחות שנה מבחינתי הייתה שיקול גדול מאוד בפרט שיש בעיות ברורות בגיר ובמנוע של הסקודה. האבזור, רמת הפרימיום של תא הנוסעים, העיצוב החיצוני לא רואים ממטר את הסקודה. אם אתה מחפש תא מטען ענק ומושבים גדולים אז הסקודה עדיפה אבל בכל פרמטר אחר כמו שציינתי מאבזור עובר בקידמה עיצוב טכנולגיה מנוע אמינות בקיצור הכל חוץ ממרווח מיוחד אני לא רואה איך הסקודה עומדת בכלל ליד המאזדה ועוד בטח דגם הפרימיום החדש שכולל עור ועוד כמה אביזרים בטיחותיים.

 

אני נמצא עכשיו בהתלבטות על קניה של רכב מנהלים והסקודה סופרב מאוד מרשימה אותי אבל המחיר והאמינות ביחס למה שאני יכול לקבל במאזדה נראים לי גדולים מאוד ואני מחכה לראות איך יאבזרו את המאזדה 6 שאמורה לקבל סוג של מתיחת פנים בחודש חודשיים הקרובים - קשה לי מאוד לקנות רכב ולדעת שתוך שנתיים מסיימת האחריות וכשידוע שיש בעיות עבר לחברה בנושא של גיר וכו' וגם המחיר (לגרסא מאובזרת) נמצא בשמים ובמאזדה אני מקווה שיישאר סביב אותו מחיר שה6 עולה כיום. זה אמנם לא אותו רכב ממש אבל זו אותה התלבטות בדיוק בין אותם 2 חברות מול אותם 2 מכוניות מתחרות (והסופרב החדשה לטעמי בתחרות צמודה הרבה יותר מהאוקטביה מול ה3 פרימיום מכיוון שהסופרב החדשה באמת רכב נדיר).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עידן יקר,

ציין בבקשה איזה שנתונים מדובר וסוג הרכב הספיציפי.

מוזר איך הסקודה למשל,רכב פופולרי

ונמכר כ''כ, ונהגי מוניות לרב משתמשים איתו.

שואל מתוך סקרנות לא משהו אחר

תודה.

 

כל רכבי ואג המחזיקים בגיר DSG7 (פולקסווגן,סיאט, סקודה) לא משנה באיזה שנתון.

אגב, ממליץ מאוד ותמיד המלצתי לקחת דגם ידני ברכבים אלו..( עם המנועים המוצלחים, כי יש דגמים מסויים עם מנוע לא מוצלח אם זכרוני אינה מטעה אותי)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל אין בדיזלים את התיבה הבעייתית.

 

דבר שני, אתה תשמע המון תלונות על הגיר הזה. בעיקר מאנשים שמעולם לא היה להם רכב עם dsg7.

 

מסכים שלא הייתי קונה אחד כזה לעצמי, כי כן ישנה בעיה. אבל בהתחשב שזה יכול לקרות לך פעם בכמה שנים - ועד עכשין רוב ההחלפות היו מכוסות באחריות, אנשים לא עושים מזה גרמה (רק בקארספורום)

 

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4664628,00.html

כמה אלפים טובים בעיקר...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוקטביה הקודמת שלי בילתה מעל חודש במצטבר במוסך על תקלות גיר ומנוע.

האוקטביה הנוכחית דרשה מילוי שמן פעם אחת לאחר 40 אלף קילומטר ושנתיים וחצי, ולא נכנסה למוסך.

בעיות גיר יש מעט, לפעמים לוקח מספר שניות להעביר בין הילוך קדמי לאחורי, לעיתים יש מעט רעידות בהילוך נמוך ופעם אחת הגיר נתן ממש מכה בעת החלפת הילוך.

אם זה היה רכבי הפרטי הייתי מכניס למוסך - אבל כיוון שלא בא לי על רכב חלופי שחוט ומסריח מסיגריות, נמתין.

אני מאוד אוהב את האוקטביה שלי, אבל מכספי שלי לא הייתי רוכש רכב בעל גיר 7DSG.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור חובב VAG יותר מדי בעיות מנוע/גיר בדגמים האחרונים גרמו לי לרכוש רכבים מתוצרת אחרת אבל לא מאזדה.

לרכוש רכב עם מנוע 2 ליטר היום זה ממש לא זה, יש רכבם לא של VAG עם מנועים צנומי נפח חסכוניים ואמינים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אודה לך על מתן כמה דוגמאות למה שאתה מציע

 

בתור חובב VAG יותר מדי בעיות מנוע/גיר בדגמים האחרונים גרמו לי לרכוש רכבים מתוצרת אחרת אבל לא מאזדה.

לרכוש רכב עם מנוע 2 ליטר היום זה ממש לא זה, יש רכבם לא של VAG עם מנועים צנומי נפח חסכוניים ואמינים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2703 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...