Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיזו 306 .1600 מודל 2000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מודל 2000 אוטומטי של פיזו 306

מישהו מכיר /ממליץ ? ההפך? איך זמינות חלקי החילוף שלו ? יש משהו דומה ליונדאי שופ עבור פיזו ?

פורסם

היתה לי 2001 אוטומטית, 5 דלתות, 100 כ"ס, במשך כשנתיים.

אני נהניתי ממנה מאוד (כן, גם מהגיר, שמי שרגיל לידני מרגיש איתו בנוח), מרווחת וזריזה, ויפה להפליא.

אבל-

היא נמכרה לפני יותר מ-7 שנים, ולא הייתי חוזרת אליה היום. היו לה את כל הסימנים אז של רכב שלא יתבגר יפה, ולי עדיין לא היה מוסך אז שסמכתי עליו בטיפולים. היום היא כבר מיושנת מדי עבורי.

למה המחשבה עליה? משיקולי תקציב?

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם

היו שלושה כאלה,שתיים חדשות למשך 7-8 שנים,ועוד אחת בת שנתיים שהייתה אצלי 7 שנים,רכב מעולה,מאד אמין,אבל צריך לבדוק את מצב הגיר ורמת התחזוקה של הבעלים הקודמים.

פורסם

יש לנו במשפחה אחת כזו.

שנת 2000, ממוע 1600 מטופלת להפליא (כנראה אחרי שהוזנחה).

בחצי שנה שאצלנו הוחלפו -

 

בלמים קדימה של ברמבו ופרודו.

מוטות קישור למוט מייצב של TRW

משולש+בולם מושלם בגלל מיני תאונה

אגזוז

 

בשבוע שעבר בלבד-

שיפוץ גיר

רדיאטור VALEO

מחזיר שמן אחורי

תושבת מנוע תחתונה.

 

כרגע הרכב מעולה, נוסע טוב ונוח. חיצונית הצבע שרוף מאוד. מזגן וחימום תקינים.

ממליץ לרכוש רכב שמור.

 

מחירי החלפים מצחיקים מאוד לרכב הזה. כך שרכב שמור לא יעלה הרבה.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

×
×
  • תוכן חדש...