Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיצובישי 2010


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למי שזוכר, התייעצתי כאן לגבי דוח בדיקה של מיצובישי ובעצתכם החלטתי לחפש משהו טוב יותר.

ביום שישי ראיתי רכב שנת 2010 עם 102 אלף ק"מ.

יש ניירת מסודרת של כל הטיפולים במוסך של מיצובישי. ויש גם דו"ח בדיקה שמישהו עשה והחליט לא לקנות את הרכב.

כששאלתי למה הקודם לא קנה, קיבלתי תשובה שההוא הבין מהבדיקה שיש חשש לפגיעה בקצה השלדה, אבל המוכר מבטיח שבמוסך אומרים שאין פגיעה.

ביקשתי מהמוכר את הדו"ח ואני מצרפת אותו כאן. אשמח לקבל חוות דעת לגביו.

תודה רבה!

דוח בדיקה מיצוב&#1.jpg

דוח בדיקה מיצוב&#1.jpg

פורסם

קודם כל ברכב הזה יש פגיעת שלדה. המוכר יכול להגיד מה שהוא רוצה, אבל נראה שהפגיעה לא הסתכמה רק במגן הקדמי ("קורת הרוחב") שהוחלפה אלא גם בקצה השלדה, המקום בו קורת הרוחב הקדמית מתחברת לשלדה האורכית של הרכב שקיבלה עיקום כזה או אחר.

 

אם המכה לא רצינית ומדובר בלא יותר מכיפוף קל אז אומנם אין פגיעה מהותית בבטיחות הרכב, אבל כן יש לה משמעות מסחרית שדי חורצת את דינו של מחיר הרכב. מר ישראלי לא אוהב פגיעות שלדה ולכן סביר להניח שיקרה אחד משניים: או שהוא ימכר למישהו תמים במחיר טוב או, מה שסביר יותר, ימכר בכמה עשרות אחוזים טובים מתחת המחירון (שגם ככה לא ממש רלוונטי).

 

אם למעט פגיעת השלדה הרכב במצב טוב (כפי שעולה מטופס הבדיקה) ואם המוכר מוכן להוריד סכום ניכר ממחיר השוק לא הייתי פוסל אותו בכלל. קחי בחשבון שלא יהיה קל למכור את הרכב הלאה, אבל אם הורדת המחיר הגדולה כבר באה לידי ביטוי בעסקה הזו אז בעוד כמה שנים המכה שתחווי במכירה תכאב הרבה פחות.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם (נערך)

סיפור דומה היה לי עם הקורולה, פגיעת קצה שלדה

15 אחוז ירידת ערך קיבלתי מהביטוח.

אבל את השטוזה במכירת הרכב לא אשכח לעולם,נאלצתי

למכור ב חצי(!!) המחיר (כ 40/45 ש''חׂׂ ) מתחת למחירון

עם בדיקה תקינה פיקס למעט הקצה שלדה.

הייתי יד 1 פרטית רכב בן 5.

חח ל''מר ישראלי'' (אהבתי) שזה כולל גם אותי יש טראומה

מהמילה שילדה..זה נכון.

דעתי,או הנחה משמעותית או לחשוב פעמיים.

 

סתם,לא יכול להתאפק,

במקום ככה להתאמץ למה לא לקחת 0 ק''מ בתשלומים?

לא עדיף?

 

בהצלחה לך!

עריכה אחרונה על ידי yossy

פורסם

תודה תודה!

 

אני אבדוק את זה עם המוכר ואשקול אם מתאים לי להיכנס לזה.

 

לגבי רכב 0 ק"מ, מאד הייתי רוצה, אבל הפער במחיר משמעותי מידי :cry:

פורסם
סיפור דומה היה לי עם הקורולה, פגיעת קצה שלדה

15 אחוז ירידת ערך קיבלתי מהביטוח.

אבל את השטוזה במכירת הרכב לא אשכח לעולם,נאלצתי

למכור ב חצי(!!) המחיר (כ 40/45 ש''חׂׂ ) מתחת למחירון

עם בדיקה תקינה פיקס למעט הקצה שלדה.

הייתי יד 1 פרטית רכב בן 5.

חח ל''מר ישראלי'' (אהבתי) שזה כולל גם אותי יש טראומה

מהמילה שילדה..זה נכון.

דעתי,או הנחה משמעותית או לחשוב פעמיים.

 

סתם,לא יכול להתאפק,

במקום ככה להתאמץ למה לא לקחת 0 ק''מ בתשלומים?

לא עדיף?

 

בהצלחה לך!

מירי,

לגבי מה שכתבתי ראוי לציין שלפגיעת קצה שלדה אצלי צויין

משמעות גבוה כאן נמוכה.

בכל מקרה יש פחד לעיתים גם לא מוצדק מ ''שאסי'' לידיעתך.

פורסם

שוב תודה לכם.

מניחה שארד מהענין, גם כי המוכר לא מוכן להוריד במחיר בכל מקרה :roll:

בינתיים ממשיכה לתור אחר הרכב המיוחל [אגב, אני בודקת גם ניסן טידה ושם בכלל אין סיכוי...]

כרגע על הפרק:

מיצובישי לנסר 2010 עם 99 אלף ק"מ.

יש היסטורית טיפולים מלאה, ופגיעה בפגוש שהצריכה החלפת חלקים.

המחיר מתאים לי, והרכב נראה מטופל, אבל לפני שאני לוקחת לבדיקה אשמח לשמוע מכם אם נראה שהפגיעה רצינית, או לחילופין אם יש משהו נוסף שכדאי לברר.

אני בטוחה שכשאקנה סוף סוף יהיו כמה כאן שישמחו מאד...:oops:

תודה רבה רבה!

היסטורית טיפול&#14.jpg

היסטורית טיפול&#14.jpg

היסטורית טיפול&#14.jpg

פורסם

תודה לכם.

לשם הבהירות, לא הלכתי למכוני בדיקה.

אלו מסמכים שקיבלתי מהמוכרים עוד לפני שבאתי לראות את הרכב.

פורסם
תודה לכם.

לשם הבהירות, לא הלכתי למכוני בדיקה.

אלו מסמכים שקיבלתי מהמוכרים עוד לפני שבאתי לראות את הרכב.

אני מקווה שאת בודקת את התאריך של הבדיקה,

אם הוא מציג בדיקה סימן שמישהו אחר שילם ולא לקח לא?

פורסם

זה בדיוק מה שכתבתי בהודעה.

שהוא הסביר לי שמישהו לא לקח כי יש "חשש לפגיעה בקצה השלדה" [לדבריו], ולכן העליתי לכאן כדי להבין במה מדובר.

אני לוקחת בחשבון שהתקציב שלי לא גדול ולכן החיפוש מורכב יותר ומצריך התפשרויות, ומה שחשוב לי להיעזר בכם זה להבין איזו התפשרות כדאית ואיזו לא.

לא בטוחה ששמו לב, אבל בהמשך העליתי דו"חות טיפול של רכב אחר שעבר תאונה קטנה, ורציתי לשמוע לדעתכם אם לפי החלקים שהוחלפו זה נראה משהו רציני או שכדאי לבדוק.

לגבי מה שהציעו פה על מישהו שבודק וקונה רכב עבורי, היה לנו במשפחה ניסיון לא ממש מוצלח עם אחד כזה. אשמח אם יש לכם המלצה למישהו טוב.

שוב תודות

×
×
  • תוכן חדש...