Jump to content

RamLevAri

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של RamLevAri

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. RamLevAri

    רכב גדול 40K

    אהלן, אני עדיין מחכה לעזרה כאן חברים. לא קיבלתי תשובה קונקרטית מבעלי ניסיון עם הרכבים..בבקשה עזרה
  2. שלום אני חדש בפורום ורוצה לקבל ייעוץ על קניית רכב יד 2 גדול חזק עם תא מטען גדול ולא צפוף שלא מפחד לתנאי שטח אבל גם לא מחייב 4 על 4, חשוב לי שיהיה חסכוני יחסית, יש לי גם מחשבה על לסדר לו מערכת גז או לקנות אחד עם מערכת מוכנה. התקציב שלי הוא באיזור ה40000 וממה שקראתי ונראה לי הכי טוב בשבילי זה או הסובארו פורסטר או מיצובישי אאוטלנדר כשלכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות, ממה ששמעתי הפורסטר יותר אמינה וזולה בחלקים וטיפולים אבל המיצובישי יותר חסכונית בדלק, האם זה נכון? ואשמח לשמוע עוד המלצות על רכבים בסדר גודל דומה
×
×
  • תוכן חדש...