אני בן 23 ואני מתבלט לגבי קניית רכב בליסינג/יד 2.
אני לא מת על נהיגה אז לכן אני לא מחפש ביצועים. אפילו יותר חשוב לי פנים הרכב והרגשה "החמה" שבפנוכו.
חשוב לי רכב אמין, חסכוני בדלק ואוטומטי. אני מחפש יותר בכיוון של קטגורית המיני, אך לא פוסל אופציות אחרות.
סיאט איביזה לדוגמא נראה משהו שמתאים פחות או יותר.
וכאן יש התלבטות - אין לי חסכונות ולא בא לי להיכנס להלוואת והרכב דרוש לתקופה הקרובה.
בליסיניג זה נראה הכי מתשלם כי מדובר ברכב חדש ואני יוכל לעמוד בתשלום של עד 1000 ש''ח על האוטו (לא כולל כמובן ביטוחים, אך עם זאת כמה שפחות מבורך)
בנוגע ליד 2 הבעיה שאצטרך כסף מזומן זמין, וזה קצת בעייתי.
אשמח להצעות ובדגש על אמינות הרכב, ק''מ פר ליטר ופחות או יותר הוצאות לגבי רכישתו.
תודה מראש על עזרתכם!