שלום לכולם
אני רוצה לקנות סיאט איביזה ומתלבט בין שני דגמים
הראשון הוא בין השנים 2010-2012 שזה הדגם 1.6 או TSI 1.2. י105 כ''ס עדיפות לידני
והשני הוא שנת 2013 ומעלה שהוא דגם ספורט 1.4 י85 כ''ס גם כנראה ידני
מה שאני מחפש הוא 3 דלתות.. שמעתי כמה אנשים שאמרו לי שה 1.4 חלש ושותה דלק ועדיף לרדת בשנים
ולהביא את הצורה הקודמת עם מנוע חזק יותר.
מה דעתכם? וכמובן שה2013 נראית הרבה יותר טוב וגם שנתון גבוה יותר
תודה לעוזרים