Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Ford Smax VS hyundai Santa fe? אני עושה 55K בשנה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3478 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים

זה קצת לחוץ אז אם מישהו יוכל לעזור לי זה מממממש יעזור

אני עושה בין 50K ל 60Kק"מ בשנה (היום על סובארו אאוטבק)

בעקבות הק"מ הגבוה באאוטבק (אוטו מדהים,פשוט מוכר בגלל הק"מ)

אז אני חייב אוטו דחוף והחלטנו על 7 מקומות

מכל החפירות הגעתי ל2 דגמים שמתאימים לי להסבה לגז ויעמדו בנסיעה יחסית אינטנסיבית (הרבה ק"מ)

הדגמים הם

יונדאי סנטה פה 7מקומות 2013\2014(החדשה) או פורד Smax טיטניום 2013\2014 240כ"ס

ממש אהבתי את היונדאי אבל קצת פוזה מדי ופתאום גיליתי את ה SMAX שנראה ממש מעניין

ממש אשמח לעזרתכם בנושא

פורסם

לכמה שנים אתה מתכוון להחזיק את הרכב? לs-max יש גיר רובוטי ומנוע טורבו שידועים כאמינים יחסית, אבל לא בטוח שזה מה שהייתי בוחר לק"מ מטורף. את הסנטה פה אני לא מכיר כל כך, למיטב זכרוני הוא אטמוספרי ופלנטרי אז יש סיכוי שהוא יהיה יותר אמין בק"מ גבוה.

 

אופציות נוספות, בדגש על דיזל: רנו סניק דיזל, סיטרואן c4 פיקאסו החדשה דיזל מ-2014, טויוטה לנד קרוזר מאיזה שנתון שלא יכנס לך לתקציב.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

×
×
  • תוכן חדש...