Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום חברים,

אני פתחתי את הדיון הזה.

לאחר כל ההתלבטויות ובדיקת כל האופציות, החלטתי ללכת על סובארו אימפרזה 2014.

הגענו להסכמה על המחיר (70K) ושלחנו את הרכב לבדיקה.

להלן התוצאות:

WhatsApp Image 2016-12-23 at 15.51.26.jpg

 

דברי הבוחן לגבי הליקויים:

1. חסר שמן במנוע, רעשים פנימיים - כי חסר שמן במנוע. הפתרון הוא כמובן החלפת שמנים בטיפול הקרוב (עוד חודש), השאלה היא מה יכול לגרום לכך שחסר שמן במנוע של רכב בן 3 שנים?

2. נקישה במסרק הגה - הבוחן אמר שמדובר בבלאי טבעי של האוטו, מוכר בעיקר בסוברואים, אמר שאין מה לעשות עם זה עד שקורה משהו (אי אפשר להזיז את ההגה).

3. מעיכות פח ושריטות - מינורי מאוד.

4. בלם עזר גבוה - לפי מה שהבנתי גם משהו שאמור להסתדר בטיפול הקרוב, עם החלפת רפידות בלמים (?)

5. צמיגים יבשים - מכיוון שמהרכישה לא הוחלפו צמיגים לרכב והאוטו לא נסע הרבה בכלל, לכן נצטרך להחליף צמיגים.

6. חיזוק מצבר - הוחלף מצבר ברכב וצריך לחזק אותו (לא בדיוק הבנתי מה זה אומר, לחזק את הברגים שלו?)

 

האם יש כאן איזשהי בעיה שאמורה להוריד אותי מהעיסקה?

אודה לעזרתכם ולעצתכם.

 

נ.ב הבוחן אמר שהאוטו עובר טסט בלי בעיה גם עם כל הליקויים האלה.

WhatsApp Image 2016-12-23 at 15.51.26.jpg

עריכה אחרונה על ידי avishayil
פורסם

הרכב במצב טוב

חוסר שמן יש בכל הסובארו מהשנים האלה הם אוכלות קצת יותר מהרגיל בערך ליטר ל 11 אלף

אם הרכב טופל רק במורשה יש לך אחריות גם לעוד 3 שנים

כל מה שצריך להחליף זה הצמיגים

פורסם

בדקת שמן בעצמך?

בדקת כשהרכב היה קר?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

במקומך הייתי לוקח את ההצעות משרשור הקודם,מוסיף עשירייה ורוכש רכב חדש לחלוטין.

הסובארו נראית כמו "עוד רכב ישראלי" למהדרין-מוזנחת !

פורסם (נערך)

תודה על התשובות.

 

נוקנוק - הוא עלה בינואר 2014 על הכביש - שכחתי לציין זאת. 37,000 ק״מ.

ליאור ואיירון מן - תודה על התשובות.

ביוי - מוסכניקים אומרים לי לא להתקרב לצרפתיות / דאצ׳יה / אטראז׳, שזה בעצם מה שנשאר לי בקטגוריית משפחתית חדשה עד 80K, לכן החלטתי לבדוק את אופציית הקיה פורטה / אימפרזה / סוזוקי קרוסאובר מודל 2014 ב-70K.

 

השאלה היא כזו - חלקכם כתבתם שהרכב מוזנח. האם אפשר לשפר את מצבו של הרכב כאשר הוא עובר אליי (נמכר ב-7.5K מתחת למחירון הנמוך - פרט להוצאה של כ-4K על טסט, צמיגים וטיפול - עדיין בתקציב שלי), או שיש כאן פתח לתקלות נוספות / המצב אבוד?

עריכה אחרונה על ידי avishayil
פורסם

למעט חוסר שמן שקצת מוזר אין פה משהו מוזנח.

לגבי התיקתוקים מההגה הרכב באחריות ולכן ניתן לבדוק ולתקן בחינם במידה ויש בעיה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אל תתרגש מנושא השמן, זה "מחלה" של המנוע הזה.

אני (הקצין רכב שלי יותר נכון) ממלא קילו שמן 4 פעמים בשנה ואני עושה בערך 33 אלף ק"מ בשנה.

חוץ מזה, אין בעיות עם האוטו.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

×
×
  • תוכן חדש...