Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בלנו או 208?


שמואל
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אבי ללא ספק דעה הגיונית.

 

הרי תחושת בטן ותו לא מבססת אותה מכיוון שלסוזוקי בלנו יש שנה בקושי על כבישי ארצנו כך שאי אפשר לדעת בכלל! לאן מה אתה הולך - חוץ מהמדבקה של סוזוקי מקדימה אין לך שום יכולת לדעת לאן אתה הולך עם רכב שכזה.

 

עוד פעם הסתכלות ישראלית על רכב לפי הלוגו מקדימה וסטיגמות ולא לפי גופו של עיניין.

 

לא לגמרי נכון.

אני הייתי הולך על ה 208 אבל אני לא חושב שהדיעה בעד הסוזוקי היא רק סטיגמה.

 

סוזוקי מתמידים בגישתם לבנות מכוניות פשוטות מאוד. לא מלהיבות, לא מהירות, לא מחוכמות ולא חדשניות וזולות לתחזוקה. בד"כ זו גישה ששומרת על אמינות גבוה של הרכב.

הרקורד הזה ידוע ואכן שוק יד שניה מאיר פנים (יחסית) לסוזוקי. וזה לא מופרך להניח שהיתרון הזה יישמר גם כאן. מה גם ששוק יד שניה קשור גם לסטיגמות, אפילו אם הן מוטות ושגויות.

פורסם

הבאלנו האוטומטית מתומחרת הרבה מעל מה שהיא שווה.

 

רק מילה אחת לגבי "סטיגמות" - יכול להיות שהן לא נכונות (למרות שהמנוע שב208 יחסית חדש, ועם צילינדר פחות, אז אי אפשר לדעת) - אבל יש להן אפקט על שמירת הערך של הרכב.

 

מה לגבי סטפוואי אוטומטית?

.We apologise for the inconvenience

פורסם
כשביקשת מאתנו לבחור בין השתיים, העמדת אותנו ואת עצמך במלכוד קל...כי בניגוד ל(מרבית)עם-ישראל, הפורום שלנו מורכב מאנשים שאוהבים רכב, עם דגש על התנהגות כביש, נוחות ודינאמיות וכמובן נהיגה כיפית. אז מן הסתם, ה-208 תהייה הבחירה עבור מרביתנו - מה שלא מייצג את הבחירה של עם-ישראל שמרביתו כאמור, ילך אחרי הברור והידוע. כלומר, סוזוקי שידוע כמותג של מכוניות מאד אמינות וזולות לתחזוקה, עם סחירות טובה. כך שבבואך לבחור, כפי שאחד המגיבים אמר, יהיה עליך להשתחרר מסטיגמות שליליות המושרשות אצלנו חזק, אגב, לא בלי ש-PSA הרוויחו זאת "ביושר".

 

יש משהו בדברייך, אך דווקא 205\206\106, רוב ההאצ'בקים של פיג'ו דווקא נסחרים יפה כמשומשים ויש ביקוש, ה207 הייתה נפילה, אבל ה208 צועד ברוח ה205 וסביר להניח שכמשומשת היא תהיה סחורה מבוקשת.

פורסם

הבלנו נבחנה פעמיים , פעם אחת בלי אבזור בטיחות קיבלה 3 כוכבים (הגרסה שאנחנו מקבלים כרגע +מוביל איי שמותקן בארץ)וגרסה עם אבזור בטיחות אקטיבי של סוזוקי שקיבלה ארבע שעד כמה שהבנתי אולי תחליף מתישהוא את הקיימת.

פורסם

בלי שום ספק 208 רכב מצויין הוא לא נכשל בשום פרמטר ומצטיין כמעת בהכל פשוט כיף לנהוג אליו .

 

בלנו נו באמת מי קונה רכב אם 3 כוכבי בטיחות ב2017 לדעתי זה היה נקודת טורפה שלו במכירות בעתיד בלי קשר לאמינות .

 

מקווה שעזרתי

×
×
  • תוכן חדש...