Jump to content

mtc1

  • הודעות

    18
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    בארצנו היפה
  • תחביבים
    מכונאות רכב, דיטיילינג ודיאגנוסטיקה
  • מקצוע
    דיאגנוסטיקה

הנקודות של mtc1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אצלי ב206 הטמפרטורה בנסיעה בכבישים מהירים המחוג עומד בערך על 70 מעלות. בנסיעה בפקקים המחוג מגיע ל90 מעלות ונעצר שם. אני רואה שאני לא לבד.
  2. mtc1

    תקציב של 8000 ש"ח

    תודה לכל מי שהגיב, רכשתי בשעה טובה פיג'ו 206 2005 1.4 ידנית.
  3. mtc1

    תקציב של 8000 ש"ח

    האמת שהקליאו דור ראשון הפתיעה גם אותי, הכסאות היו ממש נוחים לי. אני מחפש בין היתר גם קליאו B \ קליאו דור ראשון. יש לי העדפה לקליאו ידנית. העניין שרוב המודעות ביד 2 הן לנפח 1.2 ידני, לא יודע מהי אמינות המנוע הזה. איזה נפחי מנוע של הקליאו B היו ברשותך? האם היו ידניים?
  4. mtc1

    תקציב של 8000 ש"ח

    לגבי הגטס הידנית, יש הבדל משמעותי בצריכת הדלק בין מנוע ה1.35 ליטר לבין ה1.4?
  5. mtc1

    תקציב של 8000 ש"ח

    האמת שעל איביזה עדיין לא חשבתי. אני רואה שהמחירים יחסית סבירים ביד 2. איזה שנתון האיביזה המדוברת?
  6. mtc1

    תקציב של 8000 ש"ח

    אם אני משווה בין ה206 לגטס. ההבדל מבחינת האמינות משמעותי (בהנחה ששניהן גיר ידני ובנפח 1.4) ?
  7. חג שמח לכולם. אחרי התאונה הבוקר ששלחה את הקליאו 1997 1.4 ידנית לעולם שכולו טוב. אני מחפש רכב שיחליף את מקומה של הקליאו. ידועות לי הסטיגמות על האירופאיות בענייני אמינות, שכן אני מודה שגם אני הובלתי אחריהן, אך לאחר שקיבלתי את הרנו הזו מאחי, הוכח לי אחרת. הרנו הייתה מאוד שמורה, מהנה לנהיגה, נוחה חסכונית מאוד (מעל ל500 ק"מ במיכל של בערך 35 ליטר). גילוי נאות: הרנו נראית לי חסכונית מאוד כי הרכב העיקרי שלי הוא אימפרזה 2.0 AWD עם צריכה של 1 ל-9 בממוצע. הדרישות שלי: חסכונית בדלק חסכונית בטיפולים אמינה תיבת הילוכים - לא כל כך קריטי אך יש יתרון לתיבה ידנית ברכב ישן. ידוע לי שאי אפשר לדרוש יותר מדי. ואצטרך לחפש זמן מה אקזמפלר שמור ככל הניתן. האוטו ישמש כרכב שני שכרגע לא נוסע יותר מ150-200 ק"מ בשבוע. חשבתי על חלופות כמו: יונדאי גטס: אמינה לפי הפורום אבל עדיין לא יודע בודאות מה נסגר עם צריכת הדלק? פיג'ו 206: צריכת דלק עדיפה מהגטס, לגבי אמינות אשמח לשמוע מבעלי נסיון. מיצובישי כריזמה אייר: חולקת אותו מנוע עם סופר לנסר שהפגינה אצלי אמינות מצוינת. אשמח לעוד רעיונות.
  8. כן החיבור הוא משותף. ביונדאי אלנטרה 2006 ישנו שקע דיאגנוסטיקה , שקע 16 פין,שנמצא תחת ההגה. דרכו תוכל להתחבר בעזרת סורק מתאים לכריות האויר או לשאר המערכות שתרצה.
  9. לי דווקא יש ניסיון חיובי עם הT1R. כשקניתי את הסובארו אימפרזה עם ההנעה הכפולה ,AWD , היא נעלה רביעייה של TOYO T1R. נהנתי מהאחיזה שלהם בעיקולים במהירות סבירה ומעבר , ההרגשה הייתה כאילו אתה "משודך" למסלול. גילוי נאות - אציין שהצמיגים כבר גילו סימני עייפות במעמד הקנייה. לפי מבט בהיסטוריה הקפדנית שקיבלתי עם הרכב , הרביעייה נקנתה במרץ 2013 והצמיגים עברו כ16,000 ק"מ. על אופי הנהיגה של הבעלים הקודם לא אוכל להעיד אבל אני רוצה להאמין שהיה רגוע לפי הרושם שנשאר והקפדנות על אחזקת הרכב. לאחר גישושים והמלצה של הפאנצ'ר מאכר קניתי לפני כחודשיים רביעייה של TOYO Proxes CF2 . הוא טען שמנסיונו כמה לקוחות שלו התלוננו על הרעשים של הT1R......
  10. שלום לכולם. אני מעוניין לרכוש סובארו ניו אייג' ואני מחפש כבר זמן מה. בגדול אני מחפש שנתון 2006 (מתיחת פנים). אני די מתלבט בין מנוע 1.6 (95 כ"ס), לבין מנוע 2.0 (160 כ"ס). ידוע לי שהסוסים האלה דהרו במפעל סובארו והיום חלק מהם כבר לא בארווה . בגדול להבנתי אין הבדל מהותי בצריכה בין שניהם. הייתי רוצה לדעת רק אם מישהו בעל ניסיון באחד מהדגמים ויכול להגיד לי האם יש הבדל מבחינת עלויות: ביטוח. טסט. טיפולים שוטפים + חלקים. להתייחסותכם אודה.
  11. למיטב זכרוני תקלה 48 בכריות אויר במאזדה מצביעה על חיישן תפוסה של כסא נוסע קדמי. יש לבדוק שהחיישן לא מנותק. שוב אם אני לא טועה החיישן מובנה בכסא עצמו. רצוי גם לבדוק שאין חפץ מתחת לכסא הנוסע שנתק את החוטים מתחת לכסא עצמו.
  12. ה G-SCAN אכן מבצע את הלימוד של הגיר בטויוטה רובוטי. ועוד הרבה לימודים למגוון מכוניות. סורק פנטסטי!!!
  13. מקס אחי היקר. חתיכת פצצה לקבל בבוקר (תרתי משמע). לדעתי אם אתה כבר בתשוקה לאמריקאיות הייתי ממליץ האמר H1 ממוגן. העיקר שאתה בסדר.
×
×
  • תוכן חדש...