Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני בן 18 ויש לי נסיעות קבועות לעבודה, לצבא וכל מיני סידורים,

יש לי כרגע פג'ו 206+ ידנית ואני מעוניין להשתדרג לרכב קצת יותר מספק :).

אני מחפש רכב עם תקציב לא בשמיים, תמורה טובה למחיר ושיהיה ספורטיבי, זריז מראה צעיר .

שמתי עין על הSEAT IBIZA FR וראיתי שיש המון דגמים, חשבתי על דגם ה-3 דלתות וראיתי שגם שם יש 2 סוגים

את המנוע 1000 עם 110 כ"ס ואת המנוע 1.2 עם 105 כ"ס, עכשיו אני מעוניין לדעת את ההבדל ביניהם, איזה איביזה יותר חזקה ושווה את המחיר ?

ואם יש לכם הצעות יותר מעניינות בתקציב שלהם (יד 2), או בכללי לדעת אם אני בכיוון הנכון או שהבחירה הזאת היא טעות .. תודה :)

פורסם

אני מעוניין בעתיד לקנות 206+, יש מצב אתה מפרט לי על איך אתה מרגיש איתה? איזה שנה יש לך? חסרונות,יתרונות?

 

תודה:)

פורסם
אני מעוניין בעתיד לקנות 206+, יש מצב אתה מפרט לי על איך אתה מרגיש איתה? איזה שנה יש לך? חסרונות,יתרונות?

 

תודה:)

 

אוטו קל, מרגיש זריז, ההילוכים "קצרים" ממש .

מבחינת אבזור אין ממש, אני הוספתי מערכת.

האחיזה בכביש טובה, נוחות נסיעה סבבה, נראית טוב..

הרבה אומרים שהמזגן בפג'ו לא טוב אבל חוץ מזה שהוא מאוד רועש הוא עושה את התפקיד שלו.

מבחינת דלק אין לי מושג אחד לכמה היא עושה.

 

אני יודע שזה דגם אחד המוצלחים של פג'ו

אני לא רוצה להטעות אותך כי אני לא יודע להשוות לך ביחס לרכבים אחרים מכיוון שזה האוטו הראשון שלי.

פשוט אני עם ידני מתחילת תהליך הוצאת הרישיון חחח ונמאס קצת אז אני מחליף לאוטומט ועל הדרך משתדרג .

פורסם

מה התקציב שלך?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לדעתי בנקודה בה אתה נמצא בחיים, הייתי מוותר על השדרוג, ונשאר עם הרכב הקיים. אם הרכב הקיים משרת אותך כהלכה - חבל על הכסף.

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ה206+ שווה את המחירון כשהיא במצב נדיר.

מכיוון שהדגם היה מיושן לשנה שהוא יצא אתה לא תצליח למכור אותו מעל 20אלף ש"ח במציאות של היום.

תצטרך להוסיף על זה במזומן או בהלוואה לפחות 60 אלף ש"ח.

אתה נכנס לתקופה שבא השכר שלך ינוע מקסימום 1000 ש"ח בחודש מהצבא במידה ותעבוד גם בחוץ אז תכניס עוד 2000 ש"ח מקסימום מזה תצטרך לממן עלויות אחזקה של הרכב ובילויים.

בין אם אתה טחון מהתחת או בחור עם ראש עסקי או בחור נמרץ לא הייתי נכנס להרפתקה כזאת.

פורסם

יש לי את האיביזה 3 דלתות FR ואני מרוצה עד השמיים, אני גם חייל ואני עובד ומצליח יפה מאוד לתחזק את הרכב.

 

ביטוח לא כ"כ יקר כמו שאומרים.

 

אני מניח שאתה עושה יומיות, כן?

פורסם (נערך)

תודה לכולם על התשובות .

Mark אני יכול להבין מה אתה אומר ומתכוון

אבל בנוסף להוספה על הפגו יש לי כסף שחסכתי והכסף זה לא הבעיה

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי IloveCars
פורסם
יש לי את האיביזה 3 דלתות FR ואני מרוצה עד השמיים, אני גם חייל ואני עובד ומצליח יפה מאוד לתחזק את הרכב.

 

ביטוח לא כ"כ יקר כמו שאומרים.

 

אני מניח שאתה עושה יומיות, כן?

תודה על התשובה אחי כן עושה יומיות

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פורסם

אני יודע שזה דגם אחד המוצלחים של פג'ו

.

 

דוקא לא. נחשבת לנחותה יחסית למתחרותיה מאותה תקופה, ונחותה אפילו יחסית לאחותה המוצלחת יותר ה206. אפילו את החן החיצוני שלה הצליחו לקלקל עם פנסי הצפרדע הקדמיים שהלבישו לה מה207. אולי בגלל זה אתה פוזל לאיביזה :)

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
דוקא לא. נחשבת לנחותה יחסית למתחרותיה מאותה תקופה, ונחותה אפילו יחסית לאחותה המוצלחת יותר ה206. אפילו את החן החיצוני שלה הצליחו לקלקל עם פנסי הצפרדע הקדמיים שהלבישו לה מה207. אולי בגלל זה אתה פוזל לאיביזה :)

דווקא פזלתי לכיוון האיביזה בגלל 2 סיבות

ביצועים ובא לי אוטומט.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...