Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יונדאי i30 2008


areladiv
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יונדאי i30

יד 04 עבר במשפחה

שנת 2008

עברה 88 km בלבד

מצבר חדש באחריות

4 צמיגים חדשים

ריפודים עור (אפשר להוריד )

השחרה בחלונות

שמור מאוד

מחיר 26k

טסט לשנה

מתחייב בבדיקה.

 

מה אתם אומרים על יונדאי i30 בכלל ועל ההצעה הזו בפרט?

פורסם

הכוונה לבדוק בהיסטורית הטיפולים שהקלומטרג' הגיוני וכמובן לקחת לבדיקה במכון בדיקה (רצוי לא בקירבת מוקון מגוריו\עבודתו של המוכר).

פורסם

יד 04 - הכוונה 04 בעלים קודמים? (האם זה מה שרשום ברישיון?)

כלומר זה אומר יד חמישית.

אתה תהיה יד שישית (!!).

אם אתה לא מתכוון להחזיק ברכב הרבה שנים - מעריך שיהיה די קשה למכור אותו.

פורסם

יד 04 זה יד 5! אתה תיהיה יד 6, נראה לי ממש מוזר שאוטו 9 שנים על כביש ועבר 5! ידיים ועשה רק 88 אלף

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

"כבדהו וחשדהו"

רכב משנתון 2008 שעבר מספר ידיים רב

ורק 88,000 ק"מ.

לדעתי מראה שקיימת בעיה כל שהיא ברכב

שלמרות הק"מ הנמוך נמכר פעמים רבות.

פורסם

מחיר זול מידי עם הקילומ' הנמוך למרות היד הגבוהה יחסית ולא סבירה.

לכמה זמן חשוב להחזיק את הערך מעל 5 שנים?

×
×
  • תוכן חדש...