ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
האם הרכב אמין וחסכוני כמו שאומרים? האם יש לרכב תקלות ידועות מלבד הבעיות בגיר? הרכב רואה מוסך? (מלבד טיפולים תקופתיים) האם בגרסה הידנית של הרכב (1200TSI ידני) קיימות גם בעיות בגיר? אשמח לתשובות והסברים בנושא האם מומלץ לקנות בעלות ממוצעת של 30,000 שקל או האם קיימים רכבים טובים ומומלצים יותר במחיר? תודה ויום מעולה!
הודעה אחרונה מאת Elifx, -
-
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לפתיחת עסק לראשונה, זקוק לרכב אמין, חסכוני בדלק, אין בעיה עם ידני- לנסיעות של 40K לשנה בערך. השימוש העיקרי הוא נסיעה ללקוחות ברוב חלקי הארץ (אבל תכלס גדרה-ירושלים-חדרה), תא משפחתי של זוג פלוס ילד עתידי, כלומר לגודל הרכב אין משמעות עיקרית. הכיוון הוא ליסינג- כאשר הידע שלי לגבי אפשרויות המימון של חברות הרכב הוא דל מאוד, אז בגדול: 1. מה העלות החודשית הסבירה של רכב בליסינג לרכב שתואם לצרכים שלי? 2. כמה הון ראשוני צריך/כדאי לתת על מנת לקבל עסקה טובה יותר? 3. ליסינג תפעולי/מימוני/פרטי? 4. הלוואה מהבנק כדאית יותר ורכישה של הרכב? שורה תחתונה אני בתחילת ה"מחקר" לגבי רכישת רכב ואשמח אם תוכלו לצמצם לי קצת את החוסר ידע. תודה!
הודעה אחרונה מאת קורן בן אשר, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן, אני מחפש לקנות רכב עד 60K לרוב למטרות של נסיעה בתוך תל אביב במהלך השבוע אבל רוב השימוש יהיה נסיעות בין עירוניות 3-4 פעמים בשבוע. אני כרגע מתלבט אם עדיף לי ללכת על רכב חדש שנת 2017 כדוגמת Toyota Aygo או Citroen C1 מול ללכת על קניה מחברה כמו AVIS של רכב כדוגמת סיאט איביזה 2014 שהיה יד שניה. טכנית האיביזה יותר טובה אבל השאר חדשים לגמרי, אז מה עדיף בראיה כללית? כמו כן על איזה רכב הייתם ממליצים למטרות האלה? הערות: 1. מימון זה פרט חשוב לי, יש לי מקדמה לתת עד 15-20K אבל את השאר אני מעדיף לחלק ל3-5 שנים 2. אני מעדיף רכב ידני מאשר אוטומט (יותר נוח לי וגם יותר זול) 3. מחיר הביטוח כרגע פחות רלוונטי לי
הודעה אחרונה מאת save, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2 אלף צפיות
חבר מבקש המלצה לרכב הנ"ל שירכש עבורו ע"י מקום העבודה עבור תפקיד שדורש נסיעות יומיות בינעירוניות ארוכות. הרכב צריך להיות מרווח, מאובזר ונוח, עם ביצועים טובים. לא מעוניין בקוראניות/יפניות. האם יש רכב אירופאי כלשהו היום בשוק בתקציב הנ"ל, שמומלץ?
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
-
- אחראי פורום
- 33 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
רכשתי רכב ב20 אלף פחות ממחיר היבואן הרכב הוזמן עבורי מהיבואן ככה שזה לא רכב ששכב אצלהם במגרש מה בעצם השיקול לרכוש רכב מהיבואן? 1. מבחינת סחירות אני מאמין שיהיה יותר קל למכור רכב כזה כי הוא ימכר בזול יותר כי קניתי בזול יותר וההפרשים בין יד שניה ליד שלישית קטנים מאשר בין יד ראשונה לשניה 2. הרכב חדש בדיוק כמו מהיבואן ואפילו אני בוחר את הצבע. 3. יש כח התמקחות חזק מאוד כי פנו אלי המון חברות ליסינג. 4. הבטיחו לי שהרכב יהיה יד 2 מפרטי למעט טויוטות שהחברה מחייבת אותם לרשום ליסינג איפה טעיתי... תקנו אותי
הודעה אחרונה מאת mpol, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום רב, ברצוני לרכוש פולו GTI חדשה ויש לי כמה שאלות בנוגע להליך הרכישה, לכן אשמח לקבל תשובות מאנשים שכבר רכשו את הרכב או עומדים בפני רכישה דומה. -האם כל הבעיות בDSG סודרו כבר? כמה זמן אחריות יש על הגיר בימנו? -האם יש גרסאות ידניות בארץ? אישית מעדיף DSG אבל אם צריך להמתין כבר אקח גרסה ידנית -מה מרווח הטיפולים המומלץ ואיפה כדאי לטפל? -מה העלות של הביטוחים? -האם יש תוספות שניתן להוסיף לרכב הזה כגון פנסי לד או מתלים אדפטיביים? -איזו מערכת מולטימדיה מגיעה איתו והאם היא תומכת בשפה העברית? הרכב ישמש אותי לנסיעות בינעירוניות קצרות ולכן אני מחפש אמינות ונוחות ברכב קטן. תודה לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת ezuf, -
-
I20- בקרת שיוט
מאת ben_a-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היי, מראש סליחה על השאלה הפעורה, שפוט לא מצאתי לזה תשובה באינטרנט. אני מתכנן לקנות בשבועיים שלושה הקרובים I20 יד שני (כנראה שנתון 2012-2014), כאשר אחד הדברים החשובים לי הוא הבקרת שיוט (נוסע כל יום לימודים באזור ה 100 קילומטר) מצאתי שמ 2012 ישנו דגם inspire אשר אמור לכלול בתוכו, אך לאחר שיטוט ביד2 מצאתי לא מעט מהדגם אך ברובם מוזכר שאר התוספות אך התוספת הספציפית של בקרת שיוט לא נמצאת- יכול להיות שישנם דגמים אשר מגיעים לארץ ללא הבקרת שיוט אך עם כל השאר כן? (לצורך העניין סאן רוף, חישוקי מגנזיום וכו') תודה מראש על העזרה.
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
-
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
האם יש הבדל מבחינת אמינות המנוע והגיר וכו' ומחירי תחזוקה בין אאודי A3 עם מנוע 1.6 בלי טורבו לבין עם מנוע 1.8 טורבו? והאם הרכב הזה מומלץ בכללי בסכומים של 60 אלף שקל +- והוא יספק את הסחורה לטווח הארוך (לפחות ל4-5 שנים)? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת vitek15, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אהלן, מחפש לקנות רכב אוטומטי שיבצע נסיעת יומיות של אל ומהרכבת (15 ק"מ).. כמה שיותר חסכוני שאפשר, אמין ונוח.. עד 25 אלף.. תודה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
רכב עד 9 אלף 1 2 3
מאת aviv2017-
- אחראי פורום
- 35 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
אהלן חברים אני חייל, משרת כ15 דקות נסיעה מהבית ובאוטובוסים לוקח לי איזה 40 דקות לכן אני רוצה לקנות רכב ולעבוד תוך כדי. יש עלי איזה 15 אלף אז כמה אלפים לביטוח ועוד קצת רוצה להשאיר אז אני מחפש משהו בין 7-9 אלף עדיפות לחסכוני כדי לחסוך כמה שיותר בדלק, שיראה טוב ורכב אמין כמה שפחות תקלות, מה אתם מציעים לי לחפש? בתודה מראש!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אהלן, אני מחפש סופר מיני במחיר של עד 70-80 אלף, כשהדרישות העיקריות שלי הן שתהיה יחסית זריזה, כיפית לנסיעה ובעלת אמינות לא יותר מדי מפוקפקת. אני בעיקרון מחפש משהו משנתון 14-15. לא משנה לי כל כך אוטומט או ידני, וכל עוד האבזור לא יותר מדי מזעזע והמנוע לא חלש מדי אז אני אפילו נוטה קצת לכיוון הידני. הדגמים שחשבתי עליהם: סקודה פאביה החדשה (אוטומטית) מאזדה 2 החדשה איביזה פולו אשמח להמלצות בעד או נגד הדגמים האלה, או רעיונות לדגמים אחרים שאני מפספס.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
אבי מעוניין לרכוש רכב חדש מהחברה עד סכום 200 אלף, הרכבים שאבי מעונין רשומים בכותרת ופתוח להצעות נוספות, הרכב חייב להיות גבוה (בעיות גב) וללא נסיעה בשטח אז לא חייב 4*4 אשמח לקבל חוות דעת
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 729 צפיות
אבא מעוניין ברכישת ג'יפ דיזל 4X4 משנת 2012 ומעלה, תקציב 150-200 אלף ש"ח,הרכב ישמש כרכב פרטי (מסלולי שטח "רגילים" מדי פעם), שיהיה מאובזר ואיכות חומרים טובה, על מה הייתם ממליצים?, תודה.
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
היי, בהמשך לדיון הזה-בו ישנה המלצה לרכוש את האיוניק פתחתי דיון זה על מנת להבין מהי הדרך לשפר את נוחות הנסיעה (תחום בו האיוניק לא מצטיינת) קבלתי המלצה על סוג הצמיגים שעדיף לבחור במטרה לשפר נוחות. החלטתי לתת צ'אנס נוסף למלכת המשפחתיות הקומפקטיות (על פי סקר מכירות שפורסם באתר "אוטו") הקורולה מכונית די טובה סך הכל לטעמי , היא מרווחת , היא נוחה והסלון הבהיר שלה מוסיף לתחושה הנינוחה ברכב. הבעיה הגדולה ביותר ששמתי אליה לב הן ברכב התצוגה והן ברכב המבחן =איכות ההרכבה הבינונית והחומרים שלא יתרמו להזדקנות נאותה, אנסה להסביר- 1.בניגוד לAURIS , הפלסטיקים מקרקשים . מדובר ברכב חדש (7 אלף ק"מ ברכב המבחן) בו כל הקונסולה המרכזית זזה ולא הייתה מוצקה כמו למשל הקונסולה במ…
הודעה אחרונה מאת Uri-V, -
- 0 תגובות
- 497 צפיות
שלום לחברי הפורום אשמח לדעת מה הם ההבדלים והשינויים בדגם הבסיס שנמכר ב2013 לבין דגם הבסיס GLI של 2017. הרכב ישמש כרכב חברה ל1 מהמנהלים שנוסע כ35-40 אלף בשנה. אין אופציה לג'יפון אחר ולכן מבקש לא להמליץ על רכבים אחרים אלה רק לכתוב את ההבדלים . בין אם שינוים חיצונים, שינויים בבטיחות, במנוע או באבזור. הדגם שירכש יהיה GLI ולא דגם היברידי או פרימיום. המשך יום טוב לכולם ותודה מראש על העזרה
הודעה אחרונה מאת eilam, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
שלום, חיפשתי רכב גדול המתאים לאדם גבוה מאוד וכרגע קרוב מאוד לקניית ביואיק לה קרוס 2012 2.4 כאדם שמגיע מרכבים יפאניים קוריאנים אני די מוטרד מעלויות תחזוקה ובעיות (יונדאי i40 גם נלקחת בחשבון) העניין הוא שהלה קרוס מאוד קורצת ממה שמקבלים במחיר... מישהו יכול לחוות דעת על עלויות אחזקה , טיפולים תיקונים וכו (עלויות ביטוח/צמיגים פחות מטריד) תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת CRuzer669, -
-
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן חבר'ה, רציתי להתייעץ איתכם בקשר ליונדאי ג'נסיס כרכב הבא שלי, כחלק מהמעבר שלי להנעה אחורית. בעיקרון הרכבים האופציונאליים הם מיאטה, Brz והג'נסיס, כשכרגע אני נוטה לאחרונה בגלל שמגיעה עם מנוע גודש ומספיק כוח. כמה שאלות בנוגע לרכב: 1. איך ההתנהגות שלו? משום מה התקשתי מאוד למצוא מבחנים רלוונטיים לגביו 2. מה הדרך לדעת מה המחירון שלו? לוי יצחק לא נתן הערכה לגביו והוא האוטוריטה בתחום. 3. כמה הרכב אמין? 4. במידה ויש תקלות או צורך בטיפול, עד כמה יהיה כאב ראש להשיג את החלקים הנדרשים בהנחה שיש רק 4 כאלה בארץ? הסיבה שאני מתעניין כרגע היא שאני יודע שבשתי האופציות האחרות מתישהו יחסר לי כוח (בעיקר בBrz) ושהמחירים שנמכרות בהם מיאטות עברו כל גבול ביחס למחירון וביחס להגי…
הודעה אחרונה מאת 504L, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אני כבר חודש לא מצליח להחליט איזה רכב לקנות. אני מתלבט בין פולקסווגן סיסי 1.8 שנת 13-14 לבין סקודה אוקטביה 1.8 Special Edition אני אוהב את שניהם ולא מצליח להחליט. בבקשה תעזרו לי ותנו לי סיבות להחלטה שלכם. מודה לכם מאוד Sent from my m3 note using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
-
-
- אחראי פורום
- 39 תגובות
- 6.3 אלף צפיות
שלום אני מעוניין ברכישת רכב חדש ולא מעוניין במיני הקטנות אלא יותר בקטגוריה של סופר מיני לא התלהבתי מ הסיאט איביזה ומהפיגו הזולים יותר מהאחרות. בעקבות מבצע שיתקיים יש אפשרות לרכוש באחל נו אוטומטית כולל רישוי מאובזרת מאוד במחיר על הכביש של כ 92000 מנגד ישנה אפשרות לרכישת קליאו 2017 יד ראשונה מאלדן בכ 83000 שח הקליאו כמעט ולא מאובזרת אין חלונות חשמל אחוריים אין מולטימדיה וכו הבעייה העיקרית שלי עם הבלנו שהיא זכתה רק ב 3 כוכבי ריסוק וטענת אנשי המכירות כי נבחנה עם 4 כריות היא שקר גמור מנגד היא מאובזרת מאוד נאה וכו הקליאו כנראה זכתה ב 5 כוכבים עם 4 כריות אבל דלה באיבזור במיוחד ביחס לשנת 2017 עד כמה רלוונטי צריך להיות הציון הבטיחותי, אם אפשר ל…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אימי מעוניינת ברכב. התקציב הוא עד 35 אלף שקל. הדרישות הן: - סופר מיני 5 דלתות. - גיר אוטומט (רובוטי מוצלח גם אפשרות). - אמין וחסכוני בדלק. - עדיפות לכמה שיותר חדש ומודרני (2012+). רצוי שיהיה נוח. רצוי שיהיה כמה שיותר מאובזר. לא רצוי שיהיה מתוצרת VAG (אימי אלרגית לשפיכות מנוע וגיר לא צפויות). יש לכם רעיונות? תודה מראש לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 12 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, אנחנו משפחה עם 2 ילדים (ויש תכנון להרחבה) ומחפשים רכב נח ומרווח. השימוש העיקרי יהיה נסיעות עירוניות לא ארוכות במיוחד, וטיולים בסופי שבוע (שבילי קק"ל). הייתי רוצה להוציא באזור ה 150 אש"ח (יש אפשרות לחריגה של 10%). ההתלבטות כרגע היא בין סובארו פורסטר X/XS מודל 2014-2015, או רכב עם 7 מושבים דוגמת האאוטלנדר והסנטה פה (יד 2 כמובן). יש לי 2 שאלות עיקריות: 1) האם הסובארו פורסטר יהיה מספיק מרווח במידה ויהיו לנו 3 ילדים (כיום ים שני ילדים בני 4 ו 7) 2) אני רואה שהסנטה פה יקר באופן משמעותי מהאווטלנדר ואני לא ממש מצליח להבין מדוע (האם רק בגלל 4X4?) אשמח לשמוע דעתכם, תודה !
הודעה אחרונה מאת Achtung, -
שלום, יש לדעתכם רכבים תת-משפחתיים שנותנים תמורה יותר טובה באותה קטגוריה ומחיר? פנים הרכב גם קצת משעמם ומיושן..ההגה הוא אותו אחד כמו ה-i20 שלי משנת 2011... גם ראיתי שיש סוג של מתיחת פנים לרכב, האם זה יפגע במחיר כשארצה למכור? לינק
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 642 צפיות
מתעניין ברכישת האקזמפלר הזה, 236 אלף ק"מ על השעון, נראית טוב על הנייר, הבחור מבקש 19,500 לפני מיקוחים. אני צריך את הרכב ל20-30 ק"מ ביום ובסופשים בערך כפול מיזה, המחיר זול, אז למה לא דיזל בעצם? יש מומנט, חסכונית יותר מכל דבר אחר בתקציב (ואני יודע שאני יכול בתקציב להכניס איזה 107/C1 שנת 2011, אבל אני רוצה קצת יותר מפחית עם מנוע) אז למישהו יש קצת נתונים על הקורולה הזו? אף פעם לא שמעתי על דיזל בשנים האלו
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, אני מחפש רכב(ראשון שלי) באיזור ה20K(יכול לחרוג עד 25) אוטומט,שבעיקר יהיה חסכוני יחסית,לא רואה יותר מדי מוסך ורכב שאני גם אוכל להינות מהמראה החיצוני שלו, למרות שזו העדפה אישית. אני לא מחפש רכב פוזה, בגדול אני צריך רכב להגיע מנקודה א' לנקודה ב', אני לא מחפש עכשיו לשחוק את הרכב, אני מעוניין לשמור עליו לטווח הרחוק ולהפיק ממנו כמו שיותר. קראיתי קצת בפורום ואנשים המלציו על הדייהטסו סיריון/סוזוקי אלטו/יונדאי גטס, אבל אני מאוד לא מתחבר למראה של הרכבים האלו, חשבתי יותר בכיוון של הפולסווגן פולו/אופל קורסה. שוב פעם אני לא מבין גדול ברכבים ואין לי נסיון, אני לא יודע אם בתקציב הזה אפשר בכלל למצוא משהו לדרישות שלי, אבל אני בכל אופן מאוד אשמח להצעות ודעות. תודה!
הודעה אחרונה מאת אבי בזל, -
קרוסאובר חדש 1 2
מאת yosgal-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום רב, אני מתלבט בין רכישת קיה ספורטאז 1.6 אורבן החדש לבין ניסאן קשקאי 1.6 טורבו דיזל עם חבילת הבטיחות האקטיבית. מישהו יכול לייעץ לגבי הצריכת דלק של הספורטאז והאם שווה לשלם אקסטרא 20000 לניסאן? האם הניסאן דיזל באמת חסכוני בנסיעה בפקקים ? אני גם קצת נרתע מהטרטור המפורסם של הדיזל. אשמח לדעתכם. או שאולי בכלל רכב אחר עדיף (חשוב לי הבטיחות האקטיבית)? תודה רבה, יוסי!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 4 תגובות
- 743 צפיות
היי, אנחנו מחפשים רכב שני לבית שישמש לנסיעות לעבודה וחזרה (כ20 ק״מ ביום), חשוב לי שיהיה ברכב באג׳ז גדול יחסית (כמו סקודה רומסטר שהיתה לי והייתי סופר מרוצה ממנה), ומכיוון שהתקציב לא גדול הייתי שמחה שיהיה רכב עם אמינות גבוהה ותיקונים לא יקרים. תקציב בסביבות 20 אלף. אמשח להמלצותיכם. תודה
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- 0 תגובות
- 799 צפיות
שלום לחברי הפורום, יש לי הזדמנות לקניית גרנד ויטרה 2008, הדגם המפואר, יד ראשונה, 200 אלף ק״מ, במחיר 45 אש״ח. הרכב לאחר החלפת מנוע. אני מכיר את הבעלים והוא לא התעלל ברכב (כמעט ולא נסע בשטח). ממה יש לדאוג לגבי הרכב? האם מדובר ברכב אמין באופן כללי? לא יודע למה הלך המנוע הקודם, אבל זה אמור להיות חסרון או יתרון שהחליפו מנוע? איך המחיר? תודה! עומר.
הודעה אחרונה מאת Omercn, -
מג'נטיס / סונטה 2007 1 2
מאת - XM --
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שבוע טוב, אשמח לקבל מידע על הרכבים בכותרת, האם מדובר באותו רכב ממש? אמינות - איך הם בכללי, והאם מחיר החלפים זול כמו בשאר רכבי יונדאי? דלק - מהי צריכת הדלק, והאם המנוע של 2.4 חסכוני מה 2.0? (אם אפשר מספרים ולא גבוה/נמוך) תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת - XM -, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
ערב טוב, אני רוצה לרכוש רכב סופר מיני ובשבועיים האחרונים היו לי 3 מועמדות: פג'ו 208, סקודה פאביה וסיאט איביזה. הפג'ו ירדה מהפרק. השאלה שלי היא מה עדיף מבין שתי המכוניות הנותרות? הבנתי ששני הרכבים הם תחת וולקסואגן ושהבסיס טוב. הסדוקה מאובזרת יותר מהאיביזה אבל המחיר בהתאם. מה אתם ממליצים?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 11 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אשמח לדעת רשמים על הרכבים הנ"ל. האם שנתון 2011 דגם x נחות מדגמי 2013 ומעלה? כמובן שמחפש רכב קצת יותר מרווח למשפחה מהפיאט בראבו שברשותי כרגע. Sent from my LG-H990 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת adamL,
-
מי מחובר 48 משתמשים רשומים, 13 אנונימיים, 285 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- MRobot
- Monolitus
- שלמה.נ.
- aharondahari
- M H
- asix
- lanosforce
- daniel.asu
- davemustaine87
- asael_10
- Derish
- mikyl
- rev-Match
- tribel
- David32
- יבגניפ
- Moshe c
- Michazzz
- pooh-bear
- Avia
- malcishua
- שביט
- רועי5
- jpex
- AmitGo
- SurfHigh
- discoTD5
- צוק
- yoni162
- Night Driver
- itaysamurai
- SlowRide
- hans
- fatboy1340
- סידן
- helpa246
- BoazB11
- אורי מ.
- hondacivic02es
- orankohn
- דניאל1983
- yossiaviel
- yahaga
- ninickname
- איציק נ.
- Dor4U
- שימי 85
- stx
