Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פנים הרכב של הקורולה -מה החלופות ?


Uri-V
שימו לב! השרשור הזה בן 2647 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

כובן שאני עושה הפרדה .

מחירים רשמיים מופיעים באתרי האינטרנט ,הלא כן ?

מה שהכי לא מובן , מי הפך את הקורולה לרכב האולטימטיבי בעיני הרוכשים הפרטיים שמשלמים על הרכב 100% עלות ללא הנחה כלשהי ?

על פי כל מה שהצלחתי למצוא ברשת , אם אלו הם מבחני השוואה בין הקורולה למתחרותיה בקבוצה או מבחנים זהים בחו"ל

הקורולה היא "מלכת הבינוניות".

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 45
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ה"מבצע" שהיה הוא סיסמא יפה של אנשי השיווק.

הלכתי ובדקתי -המחיר עלה וירד באותו הסכום כך שהלכה למעשה המחירים לא השתנו .

כך היה עם הקורולה והאוונסיס גם יחד.

 

האוריס ההיברידית נמכרת בשני מרכבים -האצ'בק וסטיישן.

בצורת ההאצ'בק אוריס פחות מרווחת מהקורולה (בדקתי מקרוב )

האם דגם הסטיישן לוקח את הטוב משני העולמות ז"א גם חסכוני (מה שקורולה לא כ"כ) ומרווח באותה מידה כמו הקורולה ?

 

בסטיה קלה מהנושא-האם ישנו קרוסאובר (יכולות שטח ממש לא מעניינות אותי כי ל"על האש" ביום העצמאות אפשר להגיע גם עם רכב שאינו קרוסאובר) שיכל לתת קצת יותר מאשר הקורולה -בעיקר בכל הקשור לתחושה ?

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי..תחושה זה מעבר ל"כלי תחבורה בסיסי שיקח אותי ממקום למקום".:wink:

 

אני אישית לא חושב שקרוסאובר יותר טוב..אולי יותר נחמד מבחינת הכניסה\יציאה אם יש בעיות גב אבל סך הכל לרוב מדובר ברכב פחות פרקטי,יותר קטן ופחות בטיחותי לרוב(מרכז הכובד בגובהה של הג'יפ גורם לו להיות פחות יציב מרכב משפחתי רגיל).

 

אני גם לא אהבתי את הקורולה עצמה והייתי מחפש את עצמי במקרה שלך אצל המתחרים(מאזדה 3 מנוע 2,000,פיג'ו 308 אפילו מגאן סטיישן למרות שקצת יקרה) - לא אוהב את הטויוטה קורולה ונהגתי לא מזמן בחדשה ובנוסף לתחושה הזולה שהיא נותנת ההתנהגות כביש שלה הרגישה לי אישית מאוד לא בטוחה.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מבין על מה התחושה הזולה בקורולה החדשה, האיכות חומרים טובה אפילו מאד הפלסטיקה רכה ומוצקת ברוב האזורים, אין קרקושים ולא בטיח, כנראה שעשו במקרה שלך שם התקנה מקומית.

 

הקורולה שלי שנת 2008 עם 166 אלף ק''מ ואין שום קרקוש בנסיעה.

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי על הרבה משפחתיות הקורולה השאירה עלי הכי פחות רושם - במיוחד ההגה שלא הבנתי אם התפרים של ה"מצופה עור"(שברור שבתחושה זה פלסטיק) על ההגה מיצגים את התחושה הפלסטיקית הזולה(נהגתי על GLI - רמת הגימור הבחירה חדשה 2017) שכל הרכב מיצג ומרגיש(אני דווקא לא דיברתי על קרקושים אלא להפך כתבתי בדיוק כמוך שיש סיכוי שברכב מבחן היו קרקושים מהתקנות מקומיות) - דווקא על הקורולה מהדור שלך רק אוטומטית(2011) נהגתי והרגישה לי יותר טוב מהחדשה.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני בטוח שרכב הוא כלי תחבורה שמאפשר לעבור מנק' לנק'.

הרכב ישמש בין היתר להסעת נכדיי ולכן הפאן הבטיחותי הוא חשוב מאוד.

היו רכבים בהם הרגשתי לא כ"כ נוח בכניסה\יציאה .

בקורולה הרגשתי בסדר גמור בזמן שבמזדה 3 היה מעט יותר קשה לצאת מהרכב.

בקיה נרו הרגשתי הכי נוח מכולם במובן זה.

לא יודע מה בדיוק הסיבה , הקורולה לא "עושה לי את זה" , כנראה זה משהו פסיכולוגי .

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

משהו אחרון שהייתי רוצה להתייעץ לגביו.

קראתי בפורום מספר פעמים שהשוק של אוריס עדיף על השוק של הקורולה בזמן המכירה.

הסיבה שהוזכרה-קורולה נמכרת בכמויות גדולות לציי רכב ,לעומתה, האוריס נמכרת לרוב ללקוח הפרטי .

עד כמה זה נכון לתחילת שנת 2017 וכן, כיצד (אם בכלל) משפיע סוג המנוע של האוריס (בנזין\הייבריד) על הביקוש ?

עריכה אחרונה על ידי Uri-V

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יכול לדבר במספרים, אבל ראיתי גם לא מאט אוריס בתור רכבי ליסינג/חברה. בדרך כלל בלינינג לוקחים את הסטיישין הייבריד.

 

אני לא חושב שיש היגיון לקנות לא הייבריד לאור ההפרש במחיר. הייבריד חסכונית יותר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה ההבדלים המהותיים בין הקורולה לאלנטרה?

מבחינת אבזור בטיחות בקורולה מערכת מקורית tss לעומת מובילא ימה הייתם מעדיפים בתור לקוח פרטי?

לפני עשור התשובה הייתה חד משמעית לטובת היפנית.

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מעדיף בתור לקוח ללא ספק את הTSS של טויוטה.

 

המוביילאי בהתקנה מקומית נחותה יותר(דורש פתיחה של הרכב להתקנות מקומיות) ופחות טובה ממערכת מקומית(לא מותאמת ב100% מהמפעל אלא עוברת התקנה וקורולציה ידנית בארץ)..יצא לי לנהוג והגירסא החדשה של המוביילאי(אחת עם מסך צבעוני) סבילה יותר מהקודמות(בעיקר כי השתיקו החוצה חלק מההתראות חסרות המשמעות) ועדיין הרגשתי שהמערכת מעצבנת יותר מאשר מועילה - בניגוד למערכות המקוריות מהיצרן - כמו הTSS של טויוטה.

 

בשאר הפרמטרים היונדאי יותר נוחה ומרווחת - הטויוטה יותר חסכונית בדלק..אישית לא אהבתי ולא התחברתי לקורולה החדשה בכלל ולמרות הצריכת דלק הפחותה הייתי מעדיף אלנטרה(למרות שבכללי שתיהן לא מכוניות טובות בקבוצתן לדעתי).

עריכה אחרונה על ידי noknok

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המכונית הטובה בקבוצה , טובה רק במידה ומקבלים אותה בליסינג ממקום העבודה , הגיר והמנוע הבעייתיים משנת 2011 לא הוכיחו את עצמם כאמינים , על אף השיפורים והעדכונים. הרכב לא מומלץ כאן בפורום על ידי רוב החברים, הרוב צודק בדרך כלל ועל כן אני נוטה לוותר על האוקטביה .

החלופה לצ'כית העונה על השם מאזדה 3 , מוחלפת בעוד מספר חודשים אבל אין לי אפשרות לחכות .

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבת שהיום אתה נוהג על פיקאסו. אני מניח שזו הc4 הקודמת, או שאולי אחת אחרת? בכל אופן, לא לגמרי ברור לי למה לא שקלת את הc4 פיקאסו הקצרה (5 מקומות) החדשה. פרט לחוסר במערכות בטיחות אקטיביות, היא פחות או יותר עונה על כל מה שאתה מבקש:

קצרה - פחות מ-4.5 מטר אורך

מרווחת - בסיס גלגלים של כמעט 2.8 מטר, 5 מקומות אמיתיים, 500+ ליטר תא מטען

נוחה (גם לכניסה ויציאה עקב הישיבה הגבוהה)

חזקה מספיק (1.6 טורבו)

אוטומטית (גיר פלנטרי סטנדרטי)

בדיוק בתוך התקציב (133,000 כרגע באיזשהוא סוג של מבצע).

 

שני החסרונות העיקריים שלה הם המחסור באמצעי בטיחות אקטיביים (יש מובילאיי במקום) והאמינות הלא ברורה של המנוע (שהדגם הקודם שלו היה לא מוצלח, בלשון המעטה, אבל החדש אמור לשפר את נקודות התורפה הידועות).

 

אלא אם אמצעי בטיחות אקטיביים הם מאסט, אני הייתי שוקל.

 

וואלה ערכו לה מבחן לא מזמן, תוכל להתרשם פה:

http://cars.walla.co.il/item/3033356

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בניגוד לעבר, אין צורך במיניואן.

מערכות הבטיחות הן בונוס גדול. ריבוי הרכבים בכביש בשילוב התנהגות הנההגים הפכה את הכביש למקום בו חייבים לשררוד ואם יש עזרים לא רואה סיבה שלא להשתמש בהם.

היות ונחזיק ברכב מינימום 5 שנים , רוצים שקט מבחינה מכאנית.

הסוללה ההיברידית לא הוכחה כלא מסוכנת , המושב האחורי מיועד לנכדים היקרים שלנו ולכן רכבים היברידיים לא באים בחשבון.

תתייחס לאחר כפי שהיית רוצה שהאחר יתייחס אליך :wink:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם חשוב לך שקט נפשי ל 5 שנים הקרובות, אין ספק שהקורולה תעשה את העבודה. לדעתי, לאחר מתיחת הפנים האחרונה, פנים הרכב נראב סביר יותר....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2647 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...