Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אמינות audi A3 שנתון 2009/10


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם יש הבדל מבחינת אמינות המנוע והגיר וכו' ומחירי תחזוקה בין אאודי A3 עם מנוע 1.6 בלי טורבו לבין עם מנוע 1.8 טורבו?

והאם הרכב הזה מומלץ בכללי בסכומים של 60 אלף שקל +- והוא יספק את הסחורה לטווח הארוך (לפחות ל4-5 שנים)?

תודה רבה

פורסם

באופן כולל, ה-1.6 האטמוספרי (הוותיק והמוכח) והגיר הפלנטרי 6 הילוכים יהיו לרוב יותר אמינים מאשר שילוב מזדקן של TSI+DSG, אבל כמובן שהביצועים יהיו נחותים באופן ניכר.

מומלץ ב-60K- תלוי מה אתה מחפש. ככלל אצבע, מותג יוקרה, כמו אודי (שמתבסס על מכלולים של פולקסווגן, וה-A3 הקודמת חולקת מכלולים עיקריים- שלדה, מנוע וגיר עם הגולף דור 5/6, אוקטביה הקודמת ולאון דור שני) יהיה יקר יותר, ולכן אם תיקח מותג עם סמל "עממי" וללא תדמית יוקרתית (נניח הלאון הקודמת, גם עם מנוע 1.8+DSG כמו האודי) הוא כנראה ייתן יותר תמורה למחיר (או מחיר נמוך יותר או נתונים טובים יותר) לעומת האודי שתהייה יקרה יותר.

במה אתה מתכוון יספק את הסחורה? מה אתה מצפה ממנו? אמינות/ביצועים/חיסכון בדלק/שמירת ערך? מה יותר חשוב לך ומה פחות?

פורסם
באופן כולל, ה-1.6 האטמוספרי (הוותיק והמוכח) והגיר הפלנטרי 6 הילוכים יהיו לרוב יותר אמינים מאשר שילוב מזדקן של TSI+DSG, אבל כמובן שהביצועים יהיו נחותים באופן ניכר.

מומלץ ב-60K- תלוי מה אתה מחפש. ככלל אצבע, מותג יוקרה, כמו אודי (שמתבסס על מכלולים של פולקסווגן, וה-A3 הקודמת חולקת מכלולים עיקריים- שלדה, מנוע וגיר עם הגולף דור 5/6, אוקטביה הקודמת ולאון דור שני) יהיה יקר יותר, ולכן אם תיקח מותג עם סמל "עממי" וללא תדמית יוקרתית (נניח הלאון הקודמת, גם עם מנוע 1.8+DSG כמו האודי) הוא כנראה ייתן יותר תמורה למחיר (או מחיר נמוך יותר או נתונים טובים יותר) לעומת האודי שתהייה יקרה יותר.

במה אתה מתכוון יספק את הסחורה? מה אתה מצפה ממנו? אמינות/ביצועים/חיסכון בדלק/שמירת ערך? מה יותר חשוב לך ומה פחות?

 

יספק את הסחורה מבחינת זה שאני לא אראה מוסך כל שני וחמישי ויהיה יחסית זול לטפל בו ולא לקרוע את הכיס.

מבחינת ביצועים עד כמה זה גרוע המנוע 1.6? אני לא מחפש להשתולל בכביש אבל שצריך לצאת לעקיפה או להספיק רמזור שיהיה לאוטו את הכוח לעשות את זה.

 

ועוד שאלה שאולי תדע לענות עליה, התעניינתי גם בגולף 2013/14 הצורה החדשה אבל המחירי יד שנייה הם סביב 80 אלף שקל.

מתי להערכתך הם יגיעו לאזור ה65 אלף? האם עוד שנה/חצי שנה?

תודה

פורסם

ה-1.6 די חלש, תאוצות די איטיות מעל 100 קמ"ש, מצד שני אמין. התיבה הפלנטרית אמינה מה-DSG, אך גם היא לא חפה מבעיות.

ה-1.8 מהיר אבל בעייתי, ה-DSG לא הגיר הכי אמין בעולם, בטח בשנותיו הראשונות, וה-1.8TSI סבל בסוף העשור הקודם ותחילת הנוכחי מצריכת שמן גבוהה. כאן המקום לשאול- גיר ידני מתאים?

 

לדעתי ייקח בסביבות שנה (בערך, אולי קצת פחות לאור הוזלת הדור הנוכחי והחלפת המנועים, אולי יותר) עד שהגולף החדשה תגיע ל-65 אלף, אבל אינני נביא. אתה יכול לשקול את הלאון החדשה, אותו מנוע כמו הגולף אבל יותר מאובזרת וזולה ממנה.

פורסם
ה-1.6 די חלש, תאוצות די איטיות מעל 100 קמ"ש, מצד שני אמין. התיבה הפלנטרית אמינה מה-DSG, אך גם היא לא חפה מבעיות.

ה-1.8 מהיר אבל בעייתי, ה-DSG לא הגיר הכי אמין בעולם, בטח בשנותיו הראשונות, וה-1.8TSI סבל בסוף העשור הקודם ותחילת הנוכחי מצריכת שמן גבוהה. כאן המקום לשאול- גיר ידני מתאים?

 

לדעתי ייקח בסביבות שנה (בערך, אולי קצת פחות לאור הוזלת הדור הנוכחי והחלפת המנועים, אולי יותר) עד שהגולף החדשה תגיע ל-65 אלף, אבל אינני נביא. אתה יכול לשקול את הלאון החדשה, אותו מנוע כמו הגולף אבל יותר מאובזרת וזולה ממנה.

 

גיר ידני לא מתאים אין סבלנות להתעסק בהחלפת הילוכים.

והלאון הצורה החדשה גם טווח מחירים של 80 אלף אז לא מתאים לי.

 

האם יש הבדל מבחינת אמינות נטו בגיר 1.8T לבין 1.2T בA3?

ואם אמצא A3 עם גיר 1.8T איזה דברים אצטרך לבדוק כדי לדעת שהגיר אכן טופל כראוי ולא יהיה לי איתו בעיות? האם החלפת גיר פותרת את הבעיה לתמיד?

 

תודה רבה על העזרה וסליחה על החפירות

פורסם

מבחית גודל- משפחתית קומפקטית זה מה שאתה מחפש? או סופר מיני?

אתה יכול לבדוק משפחתיות קומפקטיות אחרות עם מוניטין אמינות טוב יותר- נניח 3 ספיריט, קיה סיד (אחלה אופציה), טויוטה אוריס (מעט יקרה).

אמינות בגיר נטו אני לא חושב, כי זה אותו DSG7 DQ200 בשתי הרכבים, אבל בעוד שב-1.8 הגיר פועל עד תקרת המומנט שלו (ה-1.8 מפיק 25.5 והגיר תוכנן לעמוד בעומסים של עד 25.5, וה-1.2 מפיק 18 קג"מ) וה-1.2 לא מנצל את כל היכולת.

החלפת גיר למיטב ידיעתי לא פותרת את הבעיות לתמיד. אם אמינות בראש הדרישות שלך, הייתי יורד מ-VAG ועובר למכוניות בעלות מוניטין אמינות יותר טוב מזה שיצא לקבוצת פולקסווגן- נניח קיה סיד מהדור החדש, גם במסגרת התקציב שלך.

פורסם

אם אמינות בראש סדר עדפויות אצלך ובא לך על המותג אז עדיף כבר ללכת על 1.6 אטמוספרי,

כמו רשמו TSI+DSG בתחילת דרכו לא רעיון הכי טוב.

תריץ חיפוש על השילוב הזה תמצא אין סוף מידע על הגיר הזה וגם על המנוע.

×
×
  • תוכן חדש...