Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3437 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני כבר חודש לא מצליח להחליט איזה רכב לקנות. אני מתלבט בין פולקסווגן סיסי 1.8 שנת 13-14 לבין סקודה אוקטביה 1.8 Special Edition

אני אוהב את שניהם ולא מצליח להחליט.

בבקשה תעזרו לי ותנו לי סיבות להחלטה שלכם.

 

מודה לכם מאוד

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם

חבר, ברור שאתה רוצה ייעוץ לרכב(זה פורום ייעוץ רכב) ועדיף לכתוב בכותרת בין איזה רכבים אתה מתלבט או מה התקציב..מה הדרישות שלך מהרכב?(כמה נוסעים,מה מחפש? פינוק\ביצועים\אמינות?). וכמובן תקציב.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

סיבות להחלטה שלנו? אתה קונה את הרכב. תן נקודות חשובות עבורך ותגיע לבד לתשובה. אתה נעול על אחת משתיהן?

פורסם
שלום לכולם,

 

אני כבר חודש לא מצליח להחליט איזה רכב לקנות. אני מתלבט בין פולקסווגן סיסי 1.8 שנת 13-14 לבין סקודה אוקטביה 1.8 Special Edition

אני אוהב את שניהם ולא מצליח להחליט.

בבקשה תעזרו לי ותנו לי סיבות להמלצה שלכם.

 

מודה לכם מאוד

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

 

 

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם
סיבות להחלטה שלנו? אתה קונה את הרכב. תן נקודות חשובות עבורך ותגיע לבד לתשובה. אתה נעול על אחת משתיהן?

אם אקנה אוקטביה... יהיה לי רכב חדש שנת 17. האוקטביה גם יותר זריזה יותר ספורטיבית. היא גם יפה בעיניי.

אבל מצד שני הסיסי מהממת, נמוכה נותנת הרגשה מוזרה, ספורטיבית עם פינוק, המושבים ממש נוחים ועשויים מעור. הסיסי בעל מימדים גדולים שזה משהו שאני אוהב.

לא יודע... אני מתלבט.

מבחינת מחיר... אני הולך לשלם בהלוואה ובשניהם יצא חי בערך אותו תשלום חודשי, ככה שזה לא משנה.

 

בבקשה עזרה

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם
תוודא שמנוע 1.8 שמותקן ב CC אינו מהסדרה הדפוקה ששותה שמן עד כדי שיפוץ מנוע.

קרא פה http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=5318609

אתה בטוח שאתה רוצה להכנס למיטה של VW ?

למיטב ידיעתי ולפי מה שקראתי הבעיות במנועי 1.8 הייתה עד שנת 2011 ואז עברו לרוזיות חדשות של בוכנות והבעיה נפתרה.

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם
למיטב ידיעתי ולפי מה שקראתי הבעיות במנועי 1.8 הייתה עד שנת 2011 ואז עברו לרוזיות חדשות של בוכנות והבעיה נפתרה.

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

אשמח לשמוע מאנשים שיש להם פולקסווגן סיסי 1.8 ו 160כ"ס... וגם מאנשים עם אוקטביה 1.8 ו 180 כ"ס

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם

אם CC משומשת אז 2.0, מנוע חזק ואמין וגיר DSG6 שהרבה יותר אמין מה7/טיפטרוניק.

לדעתי הCC רכב הרבה יותר אטרקטיבי, אבל מאבד מערכו מהר ולא קל למכור.

פורסם
רכב שלא קל למכור יותר קל לקנות

 

בדיוק. ממה שאני "שומע" ממך בא לך נורא על הסיסי. האוקטביה החלטה רציונלית יותר. לטעמי, יותר מדי אנשים מקדישים במקום למה הם רוצים לקנות עכשיו מה יהיה כשהם ימכרו, כשמדובר בד"כ בשנים מהיום ומי יודע איך יראה השוק אז. אתה בנאדם מבוגר ברור לך מה אתה אוהב, אתה יכול להרשות לעצמך אני לא רואה את ההתלבטות הגדולה כאן.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

מי שמעניין אותו מה יהיה מצב הערך של הרכב שלו כשירצה למכור מסתמך על שנים עברו, ולא בתקווה שאולי ישתנה שוק הרכב.

בכל מקרה אני עדיין ממליץ על הCC הירידת ערך תתגמד לעומת הפינוק שתקבל ממנה בניגוד לאוקטביה אפרורית.

פורסם
מי שמעניין אותו מה יהיה מצב הערך של הרכב שלו כשירצה למכור מסתמך על שנים עברו, ולא בתקווה שאולי ישתנה שוק הרכב.

בכל מקרה אני עדיין ממליץ על הCC הירידת ערך תתגמד לעומת הפינוק שתקבל ממנה בניגוד לאוקטביה אפרורית.

המלצת 2.0 ליטר.. נכון שהוא יותר ויותר מאובזר אבל המחיר בהתאם. וגם יותר דלק, קראתי שהסיסי 1.8 חיסכונית ביחס לגודל הרכב ומנוע.. מגיע ל 1-14... קיצר מת על הרכב הזה.

עוד משהו אם אחליט לקנות אוקטביה, אז תהיה עןד בעיה, דגם חדש עם מתיחם פנים עומד להגיע ארצה בעוד 4 חודשים, אם אקנה עכשיו האם זה ישפיע על המחירון של האוקטביה היוצאת???

 

תודה לכל העונים[emoji106]

 

Sent from my m3 note using Tapatalk

פורסם

בוודאי ישפיע במשהו על המחירון - אבל אולי זה אומר שאפשר יהיה לקבל בקרוב הנחות על הדגם הקיים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...