ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני מחפש רכב קטן ביד2 לאבא שלי שנוסע בדר"כ לבד, ופעמים נדירות שאנחנו נוסעים כל המשפחה יחד רציתי לשאול מה עדיף, בתקציב של עד 40,000 ש"ח. מאזדה 2 שנת 2010 או טויוטה יאריס (אוטומטי) שנת 2009-2010 מה ההבדל ביניהם ומה עדיף לקנות מבחינת חסכון בדלק ונוחות נסיעה?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- 22 תגובות
- 12.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לקבל חוות דעת על מזדה 3 ספיריט מדגם 2010. הבנתי שיש להם בעיות בפנסים ובדשבורד אך יש ריקול והם מוחלפים בחינם. האם יש עוד בעיות? איך היא בצריכת דלק, כוח אמינות וכו'. בנוסף לא מצאתי הרבה מידע על האבזור. האם למערכת יש חיבור USB? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
במבצע חבר במחיר 105,900 כולל פוינטר max וחיישני רוורס (מגלם הנחה של 11,600 ש״ח, סה״כ שווי הטבות 13,577 ש״ח). האם משתלם במחיר הזה? מה ההשפעה של שוק הליסינג על הסחירות של הרכב (מדובר בדגם הפרימיום שאינו משווק בליסינג)? כמו כן איך הפלסטיקה והריפודים לעומת היונדאי i20 למשל? אתמול הלכתי לראות את הרכב- היו כמה דברים שלא אהבתי כמו למשל שהברזלים בתא מטען חשופים ושלא ניתן לפתוח את התא מטען מבחוץ בלי השלט. גם אין תאורה בתא המטען. בעיקרון זה לא הכי משנה לי אבל החשש שלי שבגלל שהרכב מיועד לשוק הליסניג (לא הדגם הספציפי הזה) אז הם מחפפים בגימור של הפלסטיקה והריפודים ועוד כמה שנים הוא יראה זוועה. כרגע יש לי i20 שנת 2010 ואני מרוצה מהגימור ואני מרגיש שהיא יותר מאובזרת מ ה i25 תו…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני חושב על פיאט גרנדה, הגיר הרובוטי קצת מפחיד אותי, אז אני מתמקד בידני, הבעיה ש1.4 ידני נדיר למצוא עם ק"מ נמוך... השאלה שלי האם 1.25 שיש לו 69 כ"ס יספיק גם לנסיעות בין עירוניות ולעליות לירושלים, אני לא מחפש ביצועים מדהימים ,אבל אני לא רוצה תחושה שהרכב בקושי סוחב... השנתונים שאני מדבר עליהם זה 2009-8 כך שגם ככה זה גם לא רכב הכי חדש... (בעיקרון אני מחפש סופר מיני חסכונית אמינה ובטיחותית עד 20 K) תודה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מתלבט בין אייגו רובוטית לבין אלטו אוטומט משנתונים 2011 ומעלה ועם מגבלת תקציב של כ30k. נהגתי על אלטו והרגיש לי שבסרק הרכב רועד וקצת חושש מההשלכות של זה (בלאי מואץ). מצד שני יש את האייגו שלא בדקתי עדיין וגם בה יש מנוע 3 צילינדרים שאמור לירעוד ועוד גיר רובוטי שאיני יודע באמת מה צופן לו העתיד עם הפתעות לא ידועות שזה גם חסרון. ז"א ש2-1 לאלטו על פני הטויוטה (2 חסרונות לאיגו ואחד לאלטו) אבל מצד שני טויוטה ידועים כרכבים אמינים מאוד (בעל 2 טויוטות לשעבר) למרות שיש חילוקי דעות בנוגע לגירים הרובוטים החד מצמדיים שהם פיתחו ושידכו לרכביהם. אשמח לקבל חוות דעתכם ומה אתם ממליצים, על איזה רכב כדאי ללכת?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
התקציב כ80000 מחפש רכב מפנק באיכות גבוהה - משתדרג מסקודה אוקטביה. 7 מקומות ואמין. אשמח להמלצה תודה Sent from my SM-G925F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת d_medic, -
-
- 0 תגובות
- 492 צפיות
שלום, אני בשלבי קניית רכב יד2 מסוג רנו קליאו 2013 באיזור המרכז - רעננה, הוד השרון, הרצליה. ברפרוף מהיר בפורום גיליתי שיש הבודקים את הרכב במוסכים מקצועיים במקום מכוני בדיקה. כולנו נסכים שאת המיטב נקבל אם נבדוק בשני המקומות אבל בהנחה שאצטרך לבחור אחד מהם (לחסוך), מי יתן תמונה ברורה יותר ברוב המקרים? אני מתלבט ורציתי לשמוע את דעתכם והמלצותכם. תודה
הודעה אחרונה מאת avimorde, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 6.5 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום הנכבדים. מזה מספר חודשים שאנחנו שוקלים להחליף את הרכב השני במשפחה. ההתלבטות היא בסגמנט מיני בין i10, פיקנטו ופזילה לכיוון הספייס סטאר. במהלך הזמן פסלנו את הרובוטיות הצרפתיות/איטלקיות/יפניות וזאת בעיקר בגלל הגיר הרובוטי (לצערה של אשתי שדלוקה על הפיאט 500 שהבנתי שיש גם בעיות בדהשבורד שנוטה להתפוצץ - אשמח לשמוע דעות על כך..) ובגלל תחושה קלאוסטרופובית משהו ברכבים הקטנטנים האלה. בימים האחרונים יש פרסום מסיבי בעיתונים לגבי הסלריו. אני יודע שגם לה יש רובוטי אם כי מוצלח יותר (בפרסום כתוב גיר אלקטרוני - הכוונה לרובוטי?), ואני יודע שרבים העידו על איכות חומרים מזעזעת ורכב של עולם שלישי וכו... שאלתי היא , האם משהו השתנה במודלים האחרונים האם איכות החומרים …
הודעה אחרונה מאת doronli, -
-
-
- אחראי פורום
- 22 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום, אני חייל משוחרר לאחר שיררתי שלוש שנים כלוחם סוף סוף השירות הצאי שלי נגמר והגיע הזמן שאני אזנח את עולם האופנועים (מסוכן) ואתקדם לעולם הרכבים, יש ברשותי 30 אלף שקל שאני מעוניין לרכוש בהם רכב. הרכב ישמש אותי בעיקר לנסיעות בתוך העיר (טבריה) לעיתים רחוקות גם מחוצה לה. אחרי חפירות מעמיקות בסיקורת וחוות דעת הגעתי להתלבטות בין שני רכבים הקיה פיקנטו והיונדאי i10 חשוב לציין שאני מחפש רכב ידני וחיסכוני, אבל גם שיהיה לי קל למכור אותו שאחליט. אז ככה שאלה ראשונה, האם ידועה לכם תקלה נפוצה באחד מהדגמים ? שאלה שניה, האם מישהו יודע לאיזה רכב יש "שוק" יותר חזק ? שאלה שלישית ואחרונה, מה לדעתכם צריך לבדוק ברכב לפני הקניה בדגש על רכבי המיני. אני מאמין שבעזרת התקציב הזה …
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- 4 תגובות
- 808 צפיות
ערב טוב וסופש נעים לכולם, חפרתי הרבה בפורומים ואתרים שונים. ועדיין לא קיבלתי תשובה מספקת, יש לי אפשרות לקנות את הרכב הנ"ל במחיר די מצחיק לעומת המחירון שלו. 220K קילומטר יד 3 מנוע 2000 גיר רגיל פחות מ 12K בעקרון אני מחפש רכב חזק ספורטיבי קצת ואני לא בטוח עם באמת מרגישים ברכב הזה את כל ה138 כ"ס שלו אני רוצה להבין עם מצאתי "מציאה" ועם הוא קצת ספורטיבי, אשמח לקבל חוות דעת בנושא ממישהו שיצא לו להתנסות עם הרכב. חשוב להגיד שאני חייל עם תקציב מוגבל ויכול להתפשר טיפה ובנוסף עלויות אחזקה וכו..
הודעה אחרונה מאת MiKa_P, -
- 2 תגובות
- 980 צפיות
יש לי הצעה מעניינת על הרכב הנ"ל, מדובר בדגם סדאן 1.4 טורבו. יד ראשונה מליסינג 85K ק"מ. עברתי על כל מבחני הדרכים והתרשמתי לטובה. עם זאת מבקש חוות דעת מבעל ניסיון על הרכב שעבר איתו ק"מ מכובד ושנים של שימוש ביחס לאמינות הרכב, תקלות, עלויות של טיפולים/חלקים. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת yonatan.s., -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני תלמיד יב' ואני מחפש משהו שיסע לי עד הגיוס, יכול להשקיע בגג 3700, יכול אוטומט בלבד יצא לי לחקור טיפה ואלה הרכבים שעומדים בפניי: קיה פרייד 97 (מנוע 1300) דייהטסו סיריון 99 (מנוע אלף) והונדה סיוויק 98 (מנוע 1600) אשמח אם תספרו לי על יתרונות וחסרונות של כל רכב.. שוב חשוב לי בעיקר אמינות של הרכב ואם לא זולל דלק אפילו יותר טוב, אם למישהו יש הצעות נוספות אשמח לשמוע תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אשמח לשמוע המלצות למכון בדיקה לרכב פרטי תודה
הודעה אחרונה מאת explorer, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכם. צריך עזרה להחליט על איזה רכב לקנות. מאד חשוב לי שהרכב ישמור על ערך סביר מפני שאני מחליף כל 42 חודשים. 1) הונדה CR V אוטומטי דגם COMFORT. 2) מיצובישי אווטלנדר 4*4 PREMIUM כולל כל המערכות האקטיביים. 3) סובארו פורסטר Z. 4) סובארו פורסטר X (אני לא נוהג בשטח אבל אולי עדיף בגלל הסחירות עוד 42 חודש)בתוספת של 18 אלף ש"ח מעל ה Z. תודה מראש אל כל המגיבים.
הודעה אחרונה מאת mpol, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 588 צפיות
עבור אישה המחפשת רכב קטן, מיני או סופרמיני, לנסיעות עירוניות (חולון-ת"א). עד 40,000 שקל, אוטו' בלבד. ברשימת החיפוש שלה יש מאזדה 2, קיה פיקנטו ויונדאי i20, אתם יכולים להבין את הכיוון, אשמח לקבל רעיונות למשהו אחר. את ה-i20 פסלתי כי בתקציב שלה זה הדגם לפני מתיחת הפנים שהיה נוראי בעיניי. הפיקנטו בזבזנית בדלק אך בסך הכל עונה על כל מה שהיא צריכה ועם תדמית אמינות, כך גם מאזדה 2 שבתכלס, חסכונית בערך כמו הפיקנטו בנסיעה עירונית.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם. ברשותי ניסן אלמרה 2002. אני מרוצה מאוד מהאוטו בעיקר בתחום האמינות והזריזות. אך אני רוצה להתקדם לרכב קצת יותר מרווח ונוח, ומה שבעיקר מושך אותי בפרימרה היא התיבה הרציפה, ואפשרות ההפעלה הידנית של 6 הילוכים, מה שבאלמרה בעלת 4 ההילוכים ללא תפעול ידני מאוד חסר לי. השאלה אם יש הבדלים בין השנתונים של הפרימרה שקיימת מ 2003 עד 2007, אם יש שינויים קוסמטיים או מכניים. או ששיפרו דברים שהיו בעייתיים במכוניות הראשונות. תודה רבה לעונים.
הודעה אחרונה מאת Crazy motorcycle, -
אוטומט עד 20k
מאת AK21- 8 תגובות
- 819 צפיות
מחפש רכב לאחי לנסועה שנתית של 10-15k.הדרישות: אמינה, זולה לאחזקה משנתונים 2007 ומעלה. בינתיים מתמקד ביפניות מאזדה 3, סוברו b3 ולאנסר, כאשר הלאנסר מבחינתי המועמדת המובילה בגלל המחירים והאקזמפלרים השמורים יותר שיצא לי לראות עד כה. אשמח לשמוע עוד הצעות + מקום לבדיקה במרכז (ת"א -גבעתיים) בעדיפות גדולה ביותר למוסך ולא מכון בדיקה. תודה
הודעה אחרונה מאת AK21, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אחרי שהעסקה עם חברת ליסינג מסויימת התבטלה כי לא הביאו לי את האאוטלנדר מהבוקשת חזרתי שוב לחפש מאחר ואמרו לי שאם אין לי דרישה ל7 מקומות אז האאוטלנדר לא כדאית. המחיר שאני מתכוון להשקיע הוא סביב 150k וכמובן שכמה שפחות יותר טוב. אני כבר לא בטוח שאני רוצה רכב חדש חדש כי ההפסד הוא גדול מה שחשוב לי ברכב: תנוחת ישיבה גבוהה תא מטען גדול תחזוקה (כולל טיפולים וחלקים) לא בשמיים. כמובן שרצוי מנוע שיסחוב את כל החבילה אף על פי שהשלמתי עם עצמי בהזמנת האאוטלנדר שמנוע חזק אין שם. שמתי עין על הקוגה של פורד אולי ביד שניה... מה החסרונות שלו? וכמו"כ cx5 יד שניה
הודעה אחרונה מאת outlander, -
-
בוקר טוב ושבוע נהדר לכולם. ברשותי כיום מאזדה 3 ספיריט כמעט שנתיים,ואני ואשתי לעתיד מעוניינים להחליף את הרכב לרכב גבוה יותר עם נפח בגאז גדול יותר וכמובן רכב שיתן נוחות מירבית וצריכת דלק נמוכה,רצינו להתייעץ האם רכישה של ה3008 כדאית בגרסת הדיזל הבסיסית?עד כמה המנוע הזה אמין ועד כמה הוא חיסכוני ביחס לרכב שלי?או ששווה להוסיף עוד כסף ולקנות את גרסת הבנזין? אמור להגיע גירסת 1.2? אציין שאנחנו נוסעים כ-15K בשנה 50\50 עירוני ובין עירוני. אציין שאנחנו לא נעולים על הרכב הזה אבל כמובן שלא ארצה ללכת עם העדר ולא ארכוש רכב פנאי קוריאני. הדרישות שלנו בעיקרון הוא חיסכון בדלק,נוחות גבוהה,ושמירת ערך,אני מודע לזה ששוק הפיג'ו לא שומר ערך בכלל ולכן אני מתייעץ כאן.
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום בתקציב 65 k לערך, לאחר שכמעט רכשתי וולוו, הגעתי למסקנה שגם הביואיק באה בחשבון, אני אוהב את הלוק שלה הפנימי והחיצוני והגודל במיוחד בצבע פנינה, חשוב לי מאוד רכב סלון מפנק הכולל עור בהיר + עץ/ אלומיניום + גג נפתח ומסך מולטימדיה בתקציב מוגבל, שיהיה רכב מפנק כמה שיותר בתקציב . עלות דלק וביטוחים באה בחשבון, רק חשוב לי לא להשחט במחירי חלקי חילוף וטיפולים. בגדול- איזה דגם ביואיק מומלץ, האם יש העדפה לנפח מנוע מסוים בלה קרוס? מה הבדל בין רמת הגימור cx ל cxl ? האם 2010 שנת הכניסה, זהה ל 2011 או שהאחרונה הגיע משופרת יותר? ובכלל מה עדיף ביניהם מבחינת אחזקה כוללת ואיזה רכב טוב יותר הוולוו או הביואיק? תודה רבה לעונים כמובן אני מדבר על בגדול, ולא על דגם ספציפי ברור לי שזה תלוי במ…
הודעה אחרונה מאת מוטי 22, -
-
- 0 תגובות
- 444 צפיות
שלום חברים אני מעוניין לרכוש אלפא רומיאו גולייטה 2011 דגם distinctive שנת 2011 170כ''ס עם 110000קמ ידנית והייתי מעוניין לדעת לגבי עלויות אחזקה כגון טיפולים שוטפים טיימינג ברקסים וכו וגם לגבי אמינות הרכב כי שמעתי שההחזקה מאוד יקרה וזה הדבר היחיד שמפחיד אותי כרגע מלרכוש את הרכב ותודה לכל העוזרים
הודעה אחרונה מאת Omere82, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
רכב הונדה סיוויק סדאן שנת 07 אודה לעזרתכם
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מצאתי רכב שעשה 90000 ק"מ לקחתי לבדיקת קניה במכון מטעמי ובבדיקה יצאו כמה ליקויים נזילת שמן אבל הבוחן אמר לי שצריך להחליף איזו גומיה שסביב הקרטר ושזה לא סיפור המוכר מוכן לתקן ולהחזיר לבדיקה נוספת בבולמי זעזועים יש גומיות מגינות אבק פגומות בלמים קדמיים צלחות דיסקים תופים בלאי יתר-מוכן לתקן לפני קניה צמיגים אחוריים יבשים קודי מחשב שאופסו כבר במכון. למעשה לרכב אין ממש היסטוריית טיפולים מסודרת הוא עבר רק טיפול ראשון במוסך מורשה יש קבלה על החלפת פלגים לפני כמה חודשים המלצה שלכם? מה עוד צריך לעשות לטיפול 90000 שאני צריך לשים עליו לב? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 805 צפיות
שלום לכולם! מחפש רכב (ראשון שאני קונה..) שיהיה אמין, חסכוני, ובטיחותי, ועד 20K, לנסיעות בעיר אבל גם מחוצה לעיר. מבחינת קטגורייה נראה לי סופר מיני יכולה להתאים אמות המידה הנ"ל. לא כזה משנה לי ידני או אוטומטי. מחיפוש שעשיתי בררתי את פיאט פונטו גרנדה. ועכשיו לעצתכם, באופן כללי: 1. האם יש עוד הצעות לרכבים שאולי פיספסתי שעומדים באמות המידה הנ"ל? 2. רכב עד 100000 ק"מ שהחליפו לו למשל קלאץ'/מצבר/עבר טיפול גיר גדול -זו נקודה לזכותו או לרעתו? ולגבי הגרנדה: 3. יש את גרסת מנוע 1.2 זה מספיק גם לבין עירוני ולעליות לירושלים? 4. במנוע של 1.4 נדיר למצוא ידני עם קילומטראז' נמוך, יש עם גיר רובוטי שמקריאה בפורומים קצת מפחיד אותי, השאלה אם זה עד כדי כך? אין לי בעיה שיקח ק…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- 6 תגובות
- 665 צפיות
שלום רציתי לשאול מדוע הרכב הזה האוטומטי נמכר במחיר זול משמעותי ממחיר המחירון כ 0 קילוטר יד ראשונה אני מודע לזה שהדגם עומד להתחלף אבל עדיין... גם הידני נמכר כיד ראשונה מהחברה במחיר מוזל. האםהרכב לא טוב מספיק על אף היותו גדול יחסית ומאובזר?
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לקחתי היום מאזדה 2 יד שנייה משנת 2011 לבדיקה. ממה שהבנתי אין משהו רציני אבל הפגיעה בקצה שילדה והתיקונים שצריך לעשות ברכב + טסט שנגמר עוד חודש. כמה אפשר להוריד מהמחיר שהוא דורש?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2 אלף צפיות
קניתי שבוע שעבר רכב בן 6 (לא משנה מה סוגו) ובתהליך בדיקת הרכב שאלתי שאלות שרלוונטיות עבורי. אחד השיקולים שלי בקניה הנוכחית הייתה אם לקנות רכב מיד ראשונה (בעלים 00) עם היסטורית טיפולים מסודרת, או לחלופין לקנות רכב אחר מאותו דגם, עם יד גבוהה יותר, ללא היסטוריית טיפולים, אך במחיר נמוך משמעותית (ואותו ק"מ). ביקשתי מהמוכר שיגיד למוסך לשלוח אלי לפקס את היסטוריית הטיפולים של הרכב מהיום הראשון והוא ענה שאין בעיה. יום לפני הבדיקה אצל מכונאי תזכרתי שוב את המוכר שיבקש, וקיבלתי תשובה שהוא היה עמוס וידאג לי למחרת. חשבתי לעצמי שביום הבדיקה הוא יגיע עם הניירת מסודרת, אך הוא לא הביא כי היה עמוס לטענתו, והבטיח שביום ראשון (האחרון שהיה) הוא ידאג לזה. כמובן שגם ביום ראשון לא קיבלתי את המ…
הודעה אחרונה מאת s.levi, -
-
אני מנסה כחודש וחצי למכור את ה C5 שלי. מדובר ברכב יד שניה, שנת 2011 צורה חדשה עם 58K בלבד. ניגשתי עד כה לטרייד אין אחד בלבד של Avis והציעו לי מחיר מגוחך מאוד של כ 10K על רכב שהמחירון שלן הוא 64K. בגדול רציתי לקחת פלואנס שהמחירון שלו זהה, ביקשו ממני להוסיף עוד 50K. כמובן ששלחתי אותם לעזאזל, אבל האם ידוע למישהו איפה אני יכול לקבל מחיר הוגן על הרכב שלי? כרגע ירדתי מהפלואנס ואני מחפש פאסט דיזל 2012.
הודעה אחרונה מאת asafmoraz, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אוקיי, לאחר התחבטות רבה מצ"ב הנתונים הסופיים: 1. רכב ל 2 מבוגרים, ו- 3 ילדים (בוסטר+סל קל + ילד בן 6) 2. מרווח פנימי גדול (רצוי קומפקטי מבחוץ), ובגאז' נדיב. 3. אמין, חזק, טיפולים בעלות סבירה ומטה. 4. נסועה שנתית - בסביבות ה 15 אלף ק"מ לשנה. אפילו פחות. 5. בטיחות גבוהה. 6. תקציב - עד 70 אש"ח. 7. מחפשים משנתון כמה שיותר גבוה. מה המלצותיכם?
הודעה אחרונה מאת yonatan.s., -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
למישהו יש נסיון עם סחר ברכב, שיוכל לאושש או להפריך את הטענה שמכוניות סקודה נמכרות מחירון ואף מעל לזה ?
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 533 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- - XM -
- 98civic
- פלוני אלמוני21
- daniel.asu
- stx
- FROGIE
- ELIA56
- eladts
- samg
- mottis
- Coresh
- Liviur
- nglancer
- שחר 1
- arice
- גולדן191
- IsraCar
- פינדר
- dorgo
- blackpolo
- Chmimo
- Mech Morphix
- `Infinity
- DareDevil
- yuvk
- Michaelgir
- Yuvalino
- mikk
- Step
- lanosforce
- מלטבשי
- T_A
- guy.a
- KipodYam
- EliC25
- om2
- SurfHigh
- Pavlik
- איציק נ.
- Stav132
- eran_k
- דובצע
- David32
- עוזי ל
- ArikC
- yohai71
- menir1
- שביט
- chezik
- sperial
- gadik6
