Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למישהו יש נסיון עם סחר ברכב,

שיוכל לאושש או להפריך את הטענה שמכוניות סקודה נמכרות מחירון ואף מעל לזה ?

פורסם

VRS יד ראשונה עם 3000 ק"מ שנת 2002 נמכרת מעל המחירון.

רומסטאר יד שביעית שנת 2015 עם 208000 ק"מ תימכר מתחת למחירון.

 

ועכשיו ברצינות, איך בדיוק אתה מצפה שיעזרו לך עם שאלה כל כך כללית?

פורסם

למעט דגמים יחודיים (כמו ה VRS או סופרב280) הדגמים הפשוטים של סקודה נסחרים כמו כל שאר השוק, מתחת למחירון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ה vrs דגם נדיר ולכן לא יתנהג כמו שאר השוק. באמת התכוונת ל 3000 קמ?

בגדול אין היום משפחתומטית שממש שומרת על מחירון. הרוב אגדה אורבנית.

פורסם

אגדה שסיפרו לי שקניתי את הייטי לפני שנתיים והיום עם 14 אלף קילומטר אין מתקשרים גם במחיר מחירון.

פורסם

במצב השוק הנוכחי מעטות המכוניות הנמכרות מעל המחירון ובד"כ לא מדובר במותג או דגמים באופן גורף - דוגמא לדגם שכמעט תמיד נמכר מעל מחירון הוא הטויוטה לנד קרוזר - אך הוא חריג שאינו מעיד על הכלל (הדי עגום)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

תודה רבה לכל המגיבים, רציתי לשמוע עוד קולות לא תלויים במה שקורה מסביבי וזה מה שרשמתם. מאד מודה לכם.

פורסם
אגדה שסיפרו לי שקניתי את הייטי לפני שנתיים והיום עם 14 אלף קילומטר אין מתקשרים גם במחיר מחירון.

 

נשמע מצער לשמוע שאתה קונה רכב בהתבסס על סיפורי אגדות, במקום גוגל.:oops::|

מקווה שאת שאר הרכישות אתה עושה בחכמה.

פורסם

אתה צריך לשתף אותנו ביותר פרטים: באיזה דגם מדובר, איזו יד, כמה ק"מ, האם יש היסטוריית תאונות, האם יש היסטוריית טיפולים, ועוד.

בשנת 2011 הוריי רכשו פולו 1.4 ידנית 2007 מאישה מבוגרת שבקושי נסעה ברכב ולמרות זאת כל שנה הכניסה את הרכב לטיפול במוסך מורשה כמו שעון. לרכב היו 14000 ק"מ והוא עלה בשנת 2006 לכביש. לרכב לא הייתה אפילו שריטה! נקנה כ- 4000 מעל המחירון ועד היום משרת אותם בנאמנות רבה.

אז כמו שאני אומר, תלוי איזה רכב. אם מצאת פאביה 2008 עם ק"מ ברצפה, היסטוריית טיפולים מלאה ומתועדת, אחרי טיפול טסט וכו' ואין מה להשקיע ברכב, שווה אולי לשלם אבל תלוי גם כמה המוכר מבקש.

בקיצור- תן פרטים.

פורסם (נערך)

ניסיתי למכור אוקטביה 2008, מהשמורות במדינה, כל פרט במודעה אמיתי לחלוטין:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?538156-סקודה-אוקטביה-1600-שנת-2008-שמורה-ביותר&highlight=%D7%A1%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%94

 

פורסם בפורום (קבלתי ה"פ אחד שלא יצא ממנו דבר), ביד 2 ואולי בעוד לוח.

 

3 שבועות 3 טלפונים סה"כ , לאחר בדיקה אמר הבוחן לקונה "סיארה שדידה", ממש כך יעני רכב חדש, נמכר בכ-15% מתחת למחירון.

3 הפונים והרוכש ביניהם היו ממגזר הערבי. כלומר 80% מהאוכלוסיה כלל לא התעניין...

עריכה אחרונה על ידי spidrman

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

גיר רגיל במשפחתית? שום סיכוי.. גם את 3 הטלפונים לא הייתי מקבל....

לא היה מדובר אצלי בדי.אס.ג'י. אלא פלנטרי אמין וטוב..

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

×
×
  • תוכן חדש...