ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
רנו קדג'אר
מאת natk-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 891 צפיות
מעוניין לקחת בליסינג תפעולי. נוסע 30,000 ק''מ בשנה בד''כ מחוץ לעיר וחלק בדרכים הרריות. חשובה לי מאוד הנוחות. מי מחזיק\נוהג ברכב כזה (דיזל או בנזין ) ויכול לתת חוו''ד מנסיונו?
הודעה אחרונה מאת natk, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 659 צפיות
עד עכשיו הייתי נוהג על סוזוקי אלטו והגעתי למסקנה שאני רוצה רכב קצת יותר מאסיבי(אבל לא בהרבה כי בכל זאת.. דלק, חניות בת"א וכו'). אני מתלבט בין 3 רכבים - פיג'ו 208 ( החדשות, 2012 ומעלה) רנו קליאו החדשה, ופורד פיאסטה גם באזור שנת 2012. איזה מבין הרכבים הכי מומלץ ? מבחינת תפקוד, אמינות, שוק? אני מדבר יותר על הידניות מאשר על אוטומט. תודה רבה לעוזרים!!
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
סיטרואן קקטוס 1 2
מאת לירוי1-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
תקף אותי חשק ברכב מיוחד קצת שונה מרכבים רגילים בכביש .בגלל שעדין לא מכרתי את הפורד פוקוס אני רוצה לירכוש רכב בעסקת מימון קרצה לי מודעה על קקטוס 2015 עם מנוע 1200 עם 19000 ק"מ מחיר 60000שח שבעסקת מימון יוצא 12000 מזומן ועוד 60 של כ900 שח איך האוטו בכללי?אין לי הרבה דרישות מהאוטו .אני נידלקתי עליו גם בגלל הצורה וגם הצבע הצהוב מאוד יפה אני מעדיף רכבים גבוהים בגלל מוגבלות ובגלל זה רכשתי את הדאציה סנדארו סטופוי אבל אישתי לא נותנה לי אותה. ולרכוש עוד דאציה לא ניראה לי כדי .
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
-
בחירת רכב מליסינג 1 2
מאת dmkz1111-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 16 תגובות
- 2 אלף צפיות
האפשרויות הינן: מיצובישי ספורטבק אופל ברלינה/סטיישן טויוטה קורולה מזדה 3 סקודה אוקטביה יונדאי I30. יונדאי I30CW. יונדאי אלנטרה. קשה לי לומר מה אני מחפש ברכב. בעיקר נוחות. גודל - מרחב. האצה טובה. מזגן טוב. אבזור כמה שאפשר לצפות מליסינג. אני לא כל כך מכיר את המכוניות. בליסינג האבזור תמיד בסיסי אבל יש מכוניות שהאבזור בהן מראש רחב יחסית. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת mikush1, -
-
- 7 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
גיסי מתכנן להחליף את הקורולה 2008 של אשתו לרכב אחר כרגע הוא מתעניין בסופרב 2009 מנוע tsi 1.8 ותיבת Dsg יש למישהו לומר משהו על השילוב הזה? האם ה Dsg הנ''ל סובלת מהבעיות של Dsg או שהכל רק שמועות ודיבורים
הודעה אחרונה מאת kobiati, -
-
- אחראי פורום
- 29 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
אהלן, אני מחפש אחר רכב שיראה ספורטיבי , עדיפות ל2 דלתות ומפרט סבבה המבנה הרצוי הוא של היונדאי קופה / הפיג׳ו 206/308 cc קבריולט . הבנתי שהפיג׳ו על הפנים הרבה בעיות , בנוגע לקופה גם שמעתי שרואה יחסית הרבה מוסך (לא הסבירו לי למה). אני מודע לרכבים מפלצתיים כמו הגולף GTI והשירוקו אבל אני עוד צעיר והסכומים האלה בשמיים. אז כמו שהבנתם תקציב בערך עד 30. אשמח אם תזרקו פה שמות של רכבים כאלה במידה וקיימים תודה רבה מראש
הודעה אחרונה מאת SCoupe, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום אנחנו לפני החלפת הרכב השני במשפחה שישמש את אשתי שתחיה. מבחינתה - כמה שיותר קטן יותר טוב. הנסועה כ 8000 קמ בשנה על נתיבי אילון בפקקים כל יום וזהו פחות או יותר. לאשתי חשוב המראה החיצוני, אין משמעות לספסל האחורי ולגודל באגז והרכב צריך שיהיה אוטמטי. לאחר שנפסלו הרובוטיות מסיבות אלו ואחרות, הספארק והפיקנטו שגם הם נפסלו, נשארנו עם שתי מועמדות. התקציב יכול לנוע כך שנוכל לקנות חדשה (יד ראשונה 0 ק"מ או יבואן - תלוי בהפרש) לרכב שעל הכביש שנה- שנתיים וגם מבחינת דגם, אם זה משמעותי אז אנחנו יכולים להרשות את הדגמים הבכירים (שלא נמכרים בליסינג?) ניסן מיקרה - אשתי אהבה את הדגם המעוגל יותר. ברחוב החדשות נראות פחות עגלגלות. האם זה הדגם הישן יותר? מתי היתה מתיחת פנים…
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
שלום רב לחברי הפורום, אודה אם תסייעו לי בלבטים אודות רכישת רכב חדש מסוג קיה נירו. החשש העיקרי שמונע ממני לבצע את הרכישה באופן מיידי הינו החשש שרכב זה יימכר/נמכר בהמוניו לציי ליסינג וכאשר אהיה מעוניין למכור אותו (בעוד 3 שנים) תהיה לי בעיה למכור אותו בזמן ובמחיר סביר ביחס מחירון (ואף אצטרך למכור אותו במחיר נמוך משמעותי ביחס למחירון היות ויהיה היצע רחב מליסינג). אציין כי שני הרכבים האחרונים שלי היו טויוטה היברידיים ונמכרו תוך זמן קצר ובמחיר מחירון ואפילו כמה אלפי ש"ח מעליו לכן אני מעדיף לא להיכנס להרפתקאות מיותרות, אך התמורה שהנירו מספקת ביחס למחיר קוסמת לי, בייחוד מבחינת מרחב הפנים והיקף האבזור הבטיחותי.. האם לדעתכם החשש לי מוצדק או שמא מוקדם מדי לדעת האם הרכב…
הודעה אחרונה מאת אבי בזל, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 906 צפיות
שלום, יכול להיות שהנושא נטחן פה עד דק (ראיתי שרשור או שניים). אנחנו מחפשים רכב משפחתי וקיבלנו מחברת ליסינג הצעה שעל פניו נראית לא רע. העניין הוא שהאינטרנט מלא בהפחדות על הגיר של הפוקוסים. האם הוא באמת כזה אסון או פשוט קצת קשה להתרגל אליו? יש למישהו מושג באיזה אחוז מהפוקוסים באמת יש בעיות? ה-recall משנת 2015 שינה משהו? ושאלה אולי הכי חשובה - אם הרכב כבר נמצא שלוש שנים על הכביש ובנסיעת מבחן ארוכה מספיק אני לא מרגיש שום בעיות זה אמור להרגיע אותי או שרוב הסיכויים שהן יצוצו אחר כך? תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 6 תגובות
- 778 צפיות
שלום. ברצוני לקנות מכונית לאשתי (לרגל הרחבת המשפחה J). אנו חושבים להשקיע 50-80 אלף ₪. אנו מחפשים משפחתית, אוטומטית. תהיה בשימוש יומיומי, אבל כמעט כל הזמן לנסיעות קצרות. חשוב לנו: 1. בטיחות 2. אמינות 3. נוחות נסיעה 4. מרווח פנימי (מקום לכסא בטיחות+2 בוסטרים זה יתרון, לא בטוח אם קיים במשפחתיות...). 5. תא מטען יחסית גדול – שיכיל עגלת תינוק ועוד דברים. מעדיפים לא לקנות דגם משנת יצור מוקדמת יותר מ-2013. כמובן שיש חשיבות גם להיבט הכלכלי – עלות/תמורה, חלקי חילוף במחירים סבירים, שוק סביר למשומשות וכו... אנו שוקלים להשקיע מעט יותר מהמתוכנן (כ-90 אלף) וללכת על סוזוקי בלנו חדשה (הדגם החדש יחסית בטיחותי. אמנם נחשבת סופר-מיני, אבל מר…
הודעה אחרונה מאת yoni b, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 596 צפיות
שלום לכולם אני מחפש רכב לנסיעות מועטות (בערך פעם בשבוע) במרחקים קטנים (אזור גוש דן בעיקר). אשמח להמלצות על דגם שיעלה עד 30k בשנתון 2010 ומעלה. מה חשוב לי: רכב אמין עם טיפולים וחלקי חילוף לא יקרים מדי. אחיזת כביש טובה (פחות נהנה לנהוג במכוניות מאוד קטנות שבכביש מהיר מרגישות לא יציבות).גיר - עדיף ידני. מה לא חשוב לי: צריכת דלק - לא קריטי מכיוון שהנסיעות מועטות. מראה, קישוטים ואבזור - לא קריטי. תודה רבה לכל העונים!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
עברתי סדנת נהיגה וסדרת חינוך במוסכים של קרסו עם קליאו MK2 ספורט וכשדגדג לי שוב באצבעות אחרי חצי שנה ללא רכב החזקתי במגאן RS 2008 ואז חרב עלי עולמי (התחלתי ללמוד ) ונאלצתי בלב כבד להפטר מהרכב. אני מחפש כיום רכב ספורטיבי שניתן יהיה להתנייד איתו גם ביומיום כלומר השימושיות בו צריכה להיות לצד היכולות הספורטיוביות (וכך נפסלה לה ABARTH 500 - היא קטנה מדי) והתחלתי לחשוב בכיוון של הפונטו ABARTH מישהו יכול להזהיר או להאיר את פניי על הרכב הנל ? וכמה נדיר הוא בשוק ? אני ראיתי ביד 2 בסהכ 2 רכבים שמוצעים כרגע למכירה שאחת מהן אני לא בטוח מה היא בכלל (כך על פי המודעה מדובר בדגם יחודי או משהו כזה לא התעמקתי יותר מדי) תקלות/מחלות ידועות ברכב? (כמה גומיות לציריה החלפתי בקלי…
הודעה אחרונה מאת RS, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי חבר'ה, מצאתי סיאט איביזה, וגם בדקתי אותה בנסיעה קצרה. רציתי לקבל חוות דעת על הרכב הזה. מי שמבין או יודע אשמח לדעת את כל היתרונות והחסרונות של הרכב הספציפי הזה. וכמובן גם אם שווה לקנות את הרכב הזה. פרטי הרכב: יצרן: סיאט דגם: איביזה תת דגם: Reference אוט' 1.6 5 דל' (105 כ"ס) נפח מנוע: 1,598 שנה: 2011 עלייה לכביש: אפריל יד: 2 ת. הילוכים: DSG ק"מ: 108,200 המחיר שהוא מבקש: 36 אלף.
הודעה אחרונה מאת Yoad Fekete, -
-
- אחראי פורום
- 31 תגובות
- 5.5 אלף צפיות
אהלן, מחפש רכב שמתאים להתקנת 2 בוסטרים וכסא בטיחות בודד. כרגע הכיוון הוא ללכת על מיני-וואן, רק שהמבחר מצומצם ולגבי הפיקאסו הבנתי שהמנוע בעייתי. יש משפחתיות שמתאימות? התקציב הוא 40-50K, עדיף שנתון סביר (5 שנים על הכביש פחות או יותר). לכאורה הפיקאסו מתאים, אם אפשר למצוא רכב במצב טוב... אשמח לדעת על עוד אפשרויות. יכול למתוח תקציב כלפי מעלה אם יש אוטו יותר "מפנק/מנהלים" - למרות שממה שראיתי רכבי המנהלים רחבים יותר על הנייר אבל לא בפועל בגלל ה"ריפוד" הנוסף.
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- 12 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
היי חברים, רציתי להתייעץ, אני לא כ"כ מבין ברכבים.. לא מזמן הוצאתי רישיון ואני רוצה לקנות רכב ראשון. יש מישהו שמוכר את המאזדה שלו(שנתון 2006) שעבר רק 70,000 ק"מ. האם זה הגיוני? האם ניתן לבדוק דרך בדיקה האם לא שיחקו עם השעונים? המוכר דורש מחירון על הרכב(הוא ציין כי יוריד מחיר על תקלה במזגן ומכה קטנה בדלת), לטענתנו, הרכב עבר טסט לא מזמן. אני גר בחיפה והוא בתל אביב, אני לא רוצה לנסוע סתם ואני בטח שלא מכיר מוסכים.. האם מישהו יכול לייעץ לי האם שווה לי ללכת, לבדוק ולשלם על בדיקה? והאם יש מוסך מספיק אמין באיזור שיכול לבדוק הכל מהכל? תודה!
הודעה אחרונה מאת admtaynov13?, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
היי, אני מעוניין לקחת רכב יונדאי טוסון דרך העבודה ולכן רציתי לשאול אם מישהו יודע מהו שם הדגם של החישוקים המופיעים באתר של החברה בארץ. האם החישוקים האלה עולים תוספת כסף או שהם מגיעים ככה כברירת מחדל ? להלן קישור לתמונה של החישוקים: http://www.hyundaimotors.co.il/wp-content/uploads/2013/07/white-Sand_Tuscon.png
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
ישנו מבצע על הקליאו הידנית. הבנתי שניתן לקבל הנחה משמעותית על דגם האסטיט ולא על האוטומטית. האם האסטיט הוא דגם בעייתי ,דגם שלא נמכר שבגללו נתנת ההנחה? תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 0 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, מתלבט האם לרכוש קיה ספורטאז שנתון 2014 מנוע 2000 או שנתון 2015 מנוע 1600. התקציב לרכב הוא כ 100 אלף, כך שאני צריך לבחור בין שנתון מתקדם יותר לבין מנוע גדול יותר. אנחנו זוג + 2, רכב יחיד שישמש לנסיעה בעיר באמצע שבוע ונסיעות ארוכות יותר בסופי שבוע. האם מנוע 1600 מספיק לדעתכם לג'יפון כמו הספורטאז'? יש הבדל בין צריכת הדלק בין הדגמים של מנוע 1600 ל 2000? יש הבדל משמעותי בין שנתון 2014 ל 2015? תודה מראש לעונים
הודעה אחרונה מאת itai111, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 872 צפיות
כרגע יש לי פורד אדג 2010 רוצה החליף ל או אאודי q7 2010 או במוו x5 2010. בבקשה עזרו לי להחליט. אם כן הבמוו, אז איזה דגם ואיזה מנוע? תודה רבה אשמח לעזרתך המומחים
הודעה אחרונה מאת Giri Giri, -
-
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אחרי שהגעתי למסקנה עם עצמי שרכב הוא לא נכס ולדעתי (תקנו אותי אם אני טועה) לא שווה לשים סכום כל כך גבוה על רכב חדש שגם ככה יאבד את ערכו עם הזמן ואחרי זה לך תדע אם תצליח למכור במחיר סביר וכמה כאב ראש זה יעשה ומה יהיה באמצע וגם כי אני לא נוסע הרבה ומחליף לעיתים תכופות לרכב חדש. הגעתי למסקנה "ליסינג תפעולי פרטי" גם רכב חדש ונשאר לי הכסף בכיס גם כאב ראש (טסטים טיפולים וכדו') לא שלי גם מחליף עוד שלוש שנים בלי להתעסק עם מכירה הבעיה היא שאני מחפש אנשים עם נסיון לדוגמא עם אוויס שהחזירו את הרכב אם במקרה ויש מכות על האוטו/תאונה חס וחלילה מחייבים אותי במחירים לא צפויים כמו למשל בליסינג פרטי בסוף התקופה בדרך כלל יש הפתעות? מה החסרונות העיקריים בליסינג תפעולי פרטי? הרי את…
הודעה אחרונה מאת mpol, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי מעוניין לקנות רכב צריך המלצה לרכב אשר יחזיק לי לנסיעות בעלות שיפועים חדים והמון סיבובים והכי חשוב נסיעות של מעל 100ק"מ ביום , להלן הפרטים: sx4: [TABLE=class: innerDetailsDataGrid, width: 260] [TR] [TD][/TD] [TD][/TD] [/TR] [/TABLE] 47 אלף ק"מ , שנת 2013/1 , gla דגם 5 דלתות יד ראשונה טסט עד י1/18 מחיר 57000 שח אימפרזה: 45 אלף ק"מ שנת 2/2014 אימפרזה style , יד ראשונה טסט עד 2/17 מחיר 57000 שח הונדה: 65 אלף ק"מ שנת 3/2011 סיוויק האצבק comfort יד שניה טסט עד 4/17 55000 שח
הודעה אחרונה מאת haim89, -
-
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני רואה שהיא נמכרת סביב 70,000 ש"ח ולדעתי זאת עיסקה יחסית אטקרקטיבית.
הודעה אחרונה מאת אלכס נמרמן, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
שלום לכולם. החלטתי לקנות אוטו חדש מהחברה אחרי כל מה ששילמתי עבור רכבים ישנים שבסוף התברר שמה שאני אשלם על חדש הרבה פחות מהישן. אז השאלה מה עדיף לקנות, טויוטה קורולה GLI 1.6, או מזדה 3 מנוע 2000 פרמיום (ששווים כמעט אותו דבר במחירון). אני לוקח את האוטו בשיטת מימון בלון, אז השיקולים שלי זה : 1- מי שומר על הערך שלו אחרי 3 שנים יותר ( במידה ורציתי לעשות טרייד אין שמה שנשאר מהמחיר יכסה את יתרת ההלוואה). 2- אני עושה נסיעות בערך 3000 ק"ם בחודש אז צריך אוטו נוח , חסכוני ומחזיק מעמד. 3- אוטו שלא יבלבל את המוח שלי בטיפולים ואם אצטרך טיפול יהיה פחות כסף. אז בסוף מה יותר מומלץ? תודה לעונים מראש.
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מגיע בקרוב מועד הזמנת רכב הליסינג החדש . אני מגדיר עצמי כנהג רגוע שאוהב רכבים נוחים ושקטים. כמו כן אדם רחב פיזית. במשפחה שני מבוגרים ושני ילדים. מציעים לי: ראפיד 1.4 אוקטביה 1.2 או 1.0 קורולה חדשה פלואנס דיזל. כיום נוסע בפלואנס דיזל ופחות או יותר מרוצה. הנטייה הטבעית שלי לאוקטביה. מה דעתכם ? Sent from my SM-G930F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת mikush1, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, לאחרונה יוצא לי לדבר עם מוכרי רכב משומש הטוענים שקנו רכב ישירות מהסוכנות אך עשו זאת דרך חברת "פרמיום". לפי התיאור מדובר בליסינג תיפעולי כשחברת פרימיום אחראית לטיפולים ותיפול בתיקונים. אני לא ממש מבינה מה יהיה רשום לי בקניה ברשיון - האם זה נחשב כקנייה מחברת ליסינג? מישהו מכיר אולי את החברה? האם אני יכולה לסמוך על הדיווחים שלהם בהקשר לטיפולים? המוכר אמר לי שעליו לשלם 8000 שקל כדי להסיר את השיעבוד לחברה והוא יעשה זאת לפני שנלך להעביר בעלות. לא ממש ברור לי ממי בעצם אני קונה את הרכב (הוא אומר שהרכב על שם אישתו וכמובן שאדרוש לראות את תעודת זהות) כמובן שאקח את הרכב לבדיקה במכון חיצוני. נ.ב. אם מישהו יכול להמליץ לי על מכון מומלץ לבדיקת רנו פלואנס באזור …
הודעה אחרונה מאת סאפיר, -
- 5 תגובות
- 766 צפיות
שלום, צריך רכב שני למשפחה עם 3 ילדים בעיקר לפיזור ילדים בנסיעה של דקה שתיים, ואח"כ נסיעה לעבודה של כ15 ק"מ בעיקר עירוני . יש לי על הפרק 2 מכוניות מקרובי משפחה . האחת טויוטה קורולה 2006 עשתה 188,000 ק"מ ועברה ידיים רק בתוך משפחה. מטופלת באופן מסודר ובמצב טוב. השנייה הונדה ג'אז 2005 עשתה 180,000 ק"מ יד שניה , גם מטופלת ובמצב טוב ( יכול להיות שקיימת פגיעה בקצה שילדה) מה שחשוב לי במכונית זה בעיקר אמינות וצריכת דלק נמוכה , מעדיף גם רכב יותר קטן בגלל בעיות חניה . על איזה רכב הייתם ממליצים? והאם הכי נכון לקחת את שתיהן לבדיקה ולראות מי משתיהן במצב יותר טוב? תודה
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- 11 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום חברים אני כבר שנים קורא ומחכים כאן, ובאמת תודה לקהילה המיוחדת הזאת. מצ"ב טופס בדיקה שעשיתי היום לגרנדיס 2011 עם מערכת גפמ. מה דעתכם? כמה הפחתה במחיר לדרוש על תיקוני השאסי שמצויינים שם? איך להתייחס למערכת גפמ יד שנייה מבחינת בדיקות וכו'? הבדיקה במכון נעשתה ללא גז במיכל. אודה על כל התייחסות.
הודעה אחרונה מאת rayuelaas, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 29 תגובות
- 15.4 אלף צפיות
אני יודע שהיו לא מעט דיונים על הרכבים הנ"ל אבל אשמח לשמוע דעות נוספות וספציפיות על הרכבים בגרסאות שהזכרתי. אני יתחיל ואומר שלפני כחודש הזמנתי ונתתי מקדמה על הטוסון עם מנוע 2.0 בגרסא המפוארת יותר שמגיע ביחד עם מושבי עור ועוד כל מיני פיצ'רים. בזמנו עשיתי נסיעת מבחן על הטוסון עליתי איתה את העליות של סטלה מאריס בחיפה , היא היתה לי קצת כבדה אבל ידעתי שאני לא אקבל את הביצועים של הבמוו שהיתה לי לפני כן ככה שלא הגעתי עם ציפיות בשמיים מה גם שהיא לא הולכת לחכרוך את האספלט , אני יציין גם שמעבר לאותם עליות לא יצאתי איתה לכביש מהיר או פתוח שיכולתי להרגיש את יכולת השיוט שלה. בסופו של דבר השארתי את ההזמנה כדי לנצל את מבצע "חבר" ומקסימום אבטל למקרה הצורך גם כככה ההמתנה היא מעל חודש…
הודעה אחרונה מאת Daniel.K, -
-
- 28 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
בקרוב אנחנו משדרגים את הרכב והתכנון זה מיצובישי האוטלנדר 5 מושבים עם מנוע 2 כנראה רמת גימור INSTYLE שנת 2013 עשה 80 אלף, זה מחברת שלומו סיקסט. בעיקרון הדרישות זה רכב נוח ואמין... יש משהו יותר שווה?
הודעה אחרונה מאת ITAYYATI, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום האם ניתן להוציא רישיונות של רכב מהבעלים 00 עד היום (בעלים 04) באיזושהי דרך ? אני הבעלים של הרכב אני יד 5 , מעוניין לדעת מי היה הבעלים 00 , 01 , 02 , 03 ואפילו לראות בכל שנה בטסט כמה ק"מ הרכב עמד. האם ניתן לעשות זאת באיזושהי דרך ? משרד התחבורה וכו' ? לא אכפת לי לשלם פשוט לדעת איך לעשות את זה. תודה!
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 533 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- - XM -
- 98civic
- פלוני אלמוני21
- daniel.asu
- stx
- FROGIE
- ELIA56
- eladts
- samg
- mottis
- Coresh
- Liviur
- nglancer
- שחר 1
- arice
- גולדן191
- IsraCar
- פינדר
- dorgo
- blackpolo
- Chmimo
- Mech Morphix
- `Infinity
- DareDevil
- yuvk
- Michaelgir
- Yuvalino
- mikk
- Step
- lanosforce
- מלטבשי
- T_A
- guy.a
- KipodYam
- EliC25
- om2
- SurfHigh
- Pavlik
- איציק נ.
- Stav132
- eran_k
- דובצע
- David32
- עוזי ל
- ArikC
- yohai71
- menir1
- שביט
- chezik
- sperial
- gadik6
